וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז הוזכר כמועמד לאימון ריאל

6.12.2005 / 12:28

במדריד מתקיימת רולטת מאמנים, והצרפתי נמנה כאחת האופציות. לרואה: "אני בשום פנים ואופן לא מעוניין להגיע לירושלים"

בריאל מדריד שורר תוהו ובוהו לאחר פיטורי ונדרליי לושמבורגו מאימון הקבוצה בעקבות התוצאות העגומות של האימפריה הלבנה. פאביו קאפלו, אוטמר היצפלד וארסן ונגר הם המועמדים הבכירים לקבל את הג'וב בעונה הבאה, אולם ישנן לא מעט ספקולציות בדבר מי יאמן את הקבוצה עד תום העונה.

בינתיים מאמן קבוצת המילואים של ריאל, לופז קארו, מונה למאמן הזמני, אולם גם מנג'ר בית"ר ירושלים, מיודענו לואיס פרננדז, הוזכר כמועמד למשרה הרמה. העובדה שהצרפתי נכנס לרשימה שכוללת את אקס ריאל מדריד ראדומיר אנטיץ', אקס סלטה ויקטור פרננדז ואקס לה קורוניה חאבייר אירורטה, מעידה על ההערכה הרבה שלה הוא זוכה בספרד, בעיקר בזכות העבודה המצוינת שעשה באתלטיק בילבאו. מצד שני, זה גם מעיד על כך שהאירופאים לא ממש שמו לב שהוא נעלם להם, נטש את היבשת ועשה את דרכו למזרח התיכון.

לא סביר שפלורנטינו פרז ייכנס לעימות ישיר עם ארקדי גיידמק על שירותיו של פרננדז, אז אוהדי בית"ר יכולים לישון בשקט. מצד שני, טון קאנן דווקא לא היה מתנגד לראות את הבוס שלו מקבל קידום והופך לקואץ' של זידאן ורונאלדו במקום המנג'ר של יצחקי וברוכיאן.

תשכחו מלרואה

הרומן של ז'רום לרואה ובית"ר ירושלים נגמר סופית לאחר שהשחקן אמר בפה מלא שיוותר על התענוג. "אני בשום פנים ואופן לא מעוניין להגיע לירושלים", הבהיר הצרפתי. "זה סוף הסיפור"

העיתונים הצרפתים מתווכחים ביניהם לגבי המו"מ שהתקיים בין הקבוצות, כאשר "ל'אקיפ" מביא את דברי לאנס שלא נעשתה כלל פנייה, בעוד "לה פריזיאן" מספר על סיכום בדבר ההעברה, מהלך שהיה מכניס לקופות המועדון הצרפתי 300 אלף יורו. אולם הספקולציות סביב השחקן לא נגמרות, והעובדה כי לא פתח בשני המשחקים האחרונים אחרי שהיה לשחקן הרכב כל העונה, מעלה שאלות אם הוא לא צפוי לעזוב בכל זאת, כשהמועמדת הבכירה לקלוט את שירותיו היא אלימפיק מארסיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully