וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תגיש הצעה נגדית לדוידוביץ'

תומר לוי

5.12.2005 / 8:58

אבל הפערים עם השוער עדיין גדולים, והוא עשוי לעזוב בתום העונה. אם הצדדים לא יגיעו להבנה, יעזוב ויפנה מקומו לאלמדון

מכבי חיפה צפויה להגיש בימים הקרובים הצעה נגדית לניר דוידוביץ'. לפני מספר שבועות נפגש השוער עם סגן הנשיא, עוזי מור, וביקש חוזה לשלוש שנים בסך 240 אלף דולר. חיפה לא תסכים ותגיש לו הצעה של בערך 180 אלף דולר.

דוידוביץ', שמרוויח השנה כ-160 אלף דולר, אמר בתגובה: "אני מצפה לתשובה ממכבי חיפה. כפי שהבהרתי בעבר, האופציות שלי הן או אירופה או מכבי חיפה בארץ. במידה שזה לא יסתדר, נחשוב על אופציות אחרות".

אם הצדדים לא יגיעו להבנות, דוידוביץ' לא ימשיך בעונה הבאה בחיפה. תום אלמדון יהפוך להיות השוער הראשון. גם עם אלמדון צפויה חיפה לשבת ולסכם חוזה ארוך טווח, לחמש שנים.

מכבי חיפה תסיים השבוע את סאגת מאור בוזגלו ותסכם על חוזה לחמש שנים. סלע המחלוקת בין השחקן למועדון הוא מי יחזיק בזכויות על חלק מכרטיס השחקן, כשאביו יעקב דרש חמישים אחוז מההחזקה. לגבי שי בירוק, עדיין לא נפלה החלטה ולא ברור היכן ישחק. קיימת כמובן האפשרות שימשיך במכבי חיפה. לגבי אורי אוזן, נערכות שיחות בימים האחרונים גם עם מכבי נתניה וגם עם אביו של השחקן, אך עדיין אין הסכמה לגבי גובה ההשתתפות של מכבי חיפה בתשלום שכרו, העומד על 70 אלף דולר. בנתניה ובהפועל פ"ת רוצים שחיפה תשלם לפחות חצי מהשכר, מה שמעורר התנגדות אצל הירוקים, המוכנים לתשלום סמלי בלבד.

אתמול חזרה מכבי חיפה לאימונים לאחר הפסד הנקודות הראשון העונה. גוסטבו בוקולי אמר: "לא צריך לאבד את הראש. לא קרה שום דבר. הכל תחת שליטה, אנחנו משחקים טוב וכל הזמן טענתי שהמשחקים יהיו קשים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully