וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלילי סותם פיות

4.12.2005 / 23:43

מול קהל עוין, החלוץ הישראלי כבש את הראשון לזכות סיבאספור, בתיקו 2:2 מול קבוצתו לשעבר, קייסריספור. "קראו לי בוגד. אחרי שכבשתי המשחק התחמם יותר. אשמח לקבל הצעה מבית"ר"

פיני בלילי כבש הערב שער במדי סיבאספור מול קבוצתו בעונה שעברה, קייסריספור. משחק החוץ של סיבא הסתיים ב-2:2.

החלוץ הישראלי כבש כבר בדקה ה-4, אך אלכסנדר רודיק השווה (38), לפני שסיבאספור, שפתחה את העונה בצמרת הגבוהה, עלתה ליתרון לפני ההפסקה משער של מיכאל פטקוביץ'. עם פתיחת המחצית השניה נותרה סיבאספור בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של מוסא קוס, וזה עלה לה בשער שיוויון, אותו כבש גוחאן אונאל (61). בלילי סיפר חוויות לאביטל אקו מספורט 5: "היה משחק חם מאוד, אחד המשחקים היותר מטורפים ששיחקתי בחיים שלי. שיחקנו מול 40 אלף צופים שמהדקה הראשונה לא הפסיקו לקלל אותי וקראו לי בוגד, ואחרי שכבשתי המשחק התחמם עוד יותר. הם שיחקו אגרסיבי ונכנסו בי, גם אני ירדתי לתאקל וקיבלתי צהוב. אין כמו להבקיע גול אחרי תקופה כל כך ארוכה שלא כבשתי ולא הייתי בהרכב, יש לנו עוד שני משחקים עד פגרת החורף ואני מקווה לצאת אליה בראש רגוע".

בלילי קרץ גם לכיוון בית"ר ירושלים: "אני רואה את מה שקורה בארץ, הולכת להיות אירופה בבית"ר ירושלים עם מאמן ובעל בית חדשים, אשמח לקבל הצעה ואשקול אותה בכובד ראש. אשמח לשחק בנבחרת. אני רוצה לשחק בה כמו שכולם רוצים. אחרי שדרור מונה הייתי בארץ והגעתי לאימון הפועל ת"א כדי לאחל לו בהצלחה".

תוצאות נוספות:
דיארבקיספור - דניזליספור 0:1
גנצ'לרבירליג'י - סמסונספור 1:0
בשיקטאש - מניאספור 1:3
מלאטיאספור - אנקרהגוצ'ו: הופסק

לרואה בדרך החוצה מלאנס

ג'רום לרואה, הקשר הצרפתי שאמור להגיע בקרוב לבית"ר ירושלים, לא פתח בפעם השניה ברציפות בהרכב קבוצתו לאנס שניצחה 1:2 את סנט אטיין. לואה פרין כבש לאורחת (25), אבל אוליביה טומה ודניאל קוזין הפכו את התוצאה. לרואה נשאר על הספסל עד לסיום.

עוד בצרפת:
נאנסי - מארסיי 1:1
ראן - ניס 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully