וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איה איה, הלך הגביע

4.12.2005 / 21:46

עירוני נהריה שמטה יתרון 3 מהמשחק הראשון, והובסה בבית 78:59 על ידי גליל עליון שעלתה לרבע הגמר כמו מכבי ת"א, בני השרון וראשל"צ

משחקי הגומלין בשמינית גמר גביע המדינה נערכו הערב (ראשון), כשבמוקד ההתפרקות של עירוני נהריה, שלמרות יתרון של 3 נקודות מהמשחק הראשון בגליל הובסה בבית 78:59 לגליל העליון והודחה. מכבי ת"א דילגה 81:109 על פני הפועל עפולה/גלבוע מהלאומית והצטרפה לגליל ברבע הגמר.

מכבי ראשל"צ השיגה את ההפרש המבוקש וניצחה 68:76 את רמת השרון. בני השרון, עירוני רמת גן ומכבי פ"ת מהלאומית השלימו ניצחונות כפולים.

עירוני נהריה – הפועל גליל עליון 78:59

6 דקות לסיום המשחק נטש חלק מהקהל הנהרייני את האולם. קריאות "תתפטר" הופנו למאמן אבי אשכנזי מספר דקות מאוחר יותר. עם יתרון 3 נקודות מהמשחק הקודם, ציפה הקהל המסור ליותר מעוד משחק נפל, ועוד מול יריבה מוגבלת כמו הגליל. ההרחקה של ג'ייסון וולס, שחיפש את ההרחקה שהגיעה לבסוף, רק הגדילה את טעמו של הביזיון.

אבי אשכנזי עלה עם עמית בן דוד במקומו של ברנקו מיליסבלייביץ' הפצוע, אבל נהריה טווחה מבחוץ ונכנסה לפיגור מוקדם. המשחק הפך די מהר לשכונתי, כשהגבוהים של נהריה שומרים אותה בפער סביר, ומנגד סטרייט ונסוונו משחקים בעיקר עם עצמם, אבל יורדים ביתרון 12:24 בסיום הרבע הראשון. הבלאגן, שכלל רפרטואר מרשים של החטאות ואיבודי כדור, נמשך בפתיחת הרבע השני. יוגב אוחיון הוציא עבירה שלישית מאבי סוכר, אבל זה לא השפיע במאום על מהלך המשחק, שזחל עד לסיום אחת המחציות החלשות של נהריה בשנים האחרונות.

היום השחור של נהריה המשיך במחצית השניה, כשלמזלה לא עומדת מולה יריבה מפוקסת מספיק כדי לברוח. המארחת, שבשנים האחרונות היתה מהקבוצות היותר מוערכות ואיכותיות בכדורסל שלנו, המשיכה לאבד את עצמה לדעת, והתעוררות של הגליל הריצה אותה מעבר לסף ה-20 הפרש. יציאת הקהל המקומי מהאולם 6 דקות לסיום אמרה את הכל.

אוצ'ה נסוונו הוביל את הגליל עם 16 נקודות, ליאור אליהו הוסיף 15, סשה בראטיץ' 13 וג'יי סטריט 10. לנהריה הירבו לקלוע ג'ייסון וולס 17, אבי סוכר 11 וברק פלג 10.

אבי אשכנזי: "שיחקנו קטסטרופה. אין לי הסברים לתנודות הקיצוניות ביכולת המשחק שלנו. לא ברור איך קבוצה שניצחנו בכפר בלום באה לפה ושלטה במשחק. כמו ההישגים יש נקודות שפל והערב זו אחת מהן".

אורן עמיאל: "ביצענו את התכנית למופת, ואני מקווה שהניצחון הזה יתן לנו פוש. השמיים הם הגבול לקבוצה הזאת".

מכבי ראשון לציון – כלל ביטוח רמת השרון 68:76

הקבוצה המתחדשת של גיא גודס התגברה על הבור הקטן שהיא חפרה לעצמה במשחק הקודם, והשיגה את ההפרש הרצוי (יותר מ-3 נקודות הפרש) בדרך להעפלה לרבע הגמר. המקומיים פתחו את המשחק ביתרון קטן, עליו שמרו עד לסיום המשחק למרות ניסיון התקרבות של האורחים מרמת השרון, אצלם שיחק הזר הזמני ברנדון יוז.

לראשל"צ: עומאר סניד 27 נקודות, לי מתיוס 17, ג'ון גילכריסט 13, מאט מינוף 10.
לרמת השרון: ג'רמי ויל וטרנס שאנון 18 כ"א, ניב ברקוביץ' 12, ברנדון יוז 10.

מכבי תל אביב – הפועל גלבוע/עפולה 81:109

אחרי 90:113 למכבי בעפולה במשחק הראשון, כולם ידעו שמה שיהיה היום בנוקיה יהיה טיול. קירק פני וג'יימי ארנולד עלו על מדים, שרון ששון קילף את החליפה, והצהובים, שפתחו פער גדול מהפתיחה, שייטו לניצחון קליל בדרך לרבע הגמר. ארנולד, שלקח חלק משמעותי בניצחון המתיש על מילאנו ביום חמישי, קלע 17 כבר במחצית הראשונה. לעומתו, הניו זילנדי קירק פני, שהפגין יכולת קליעה נהדרת לפני שסופסל על ידי המאמן, לא הפסיק להחטיא. ככה זה כשהביטחון הולך לאיבוד. מכבי בשלב הבא.

למכבי תל אביב: ג'יימי ארנולד 19, דרק שארפ 18, שרון ששון ו-וויל סולומון 16 כ"א, יניב גרין 14, קירק פני 12.

להפועל עפולה/גלבוע: גוני יזרעאלי 25, גור פורת 14, ג'רמיין הול ויוסי דדון 12 כ"א.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שאר המשחקים

בני השרון – הפועל לב השרון 64:94
על אף חסרונו של ג'ריל ססאר שנחתך מהקבוצה, הובילה הקבוצה הבכירה של השרון בהפרש עצום כבר במחצית הראשונה, ובסיום השלימה ניצחון כפול בהפרש של 51 נקודות על הקבוצה מהלאומית.

הפועל גבעתיים – מכבי פתח תקווה 98:89
אחרי 66:103 לפתח תקווה במשחק הראשון, זה היה טיול צפוי למוליכת הלאומית.

עירוני רמת גן – הפועל חולון 84:86
רמת גן, שניצחה 76:101 במשחק הראשון בחולון, עבדה היום קצת יותר קשה במשחק לפרוטוקול בלבד. אלכס קראקמו, הזר החדש של חולון, לקח חלק במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully