וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשבן חיים פוגש את הנרי

3.12.2005 / 19:00

הבלם הישראלי עצר את חלוץ ארסנל, בניצחון בולטון 0:2. צ'לסי גברה 0:1 על מידלסברו. קראוץ' כבש בניצחון ליברפול, יונייטד ניצחה

הערב (שבת) נערך המחזור ה-15 באנגליה, עם עוד ניצחון של האלופה צ'לסי, 0:1 על מידלסברו, משער של הקפטן ג'ון טרי. ארסנל הפסידה 2:0 בבולטון של טל בן חיים. ליברפול גברה 0:3 על וויגן המידרדרת. אברטון, שניצחה 0:2 בבלקבורן, ממשיכה לברוח מהתחתית. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:3 את פומפי, ביום בו נקבר כוכבה לשעבר, ג'ורג' בסט.

מחר (שני) יצא יוסי בניון ביחד עם ווסטהאם למשחק חוץ בברמינגהאם.

ליברפול - וויגן 0:3

פיטר קראוץ', החלוץ הגמלוני של ליברפול, עדיין לא כבש שער העונה, מה שלא מנע מרפא בניטז לתת לו קרדיט בהרכב הפותח. היום זה השתלם לו בגדול, אחרי שהענק נתן לו צמד כבר במחצית הראשונה. הראשון הגיע כבר בדקה ה-19 בשער מוזר מאוד. קראוץ' לקח כדור במרכז המגרש, התקדם ובעט כדור שפגע במגן וטס לשמיים. מייק םולין ראה את הכדור צולל לכיוון השער, והגיב בצורה שלומיאלית, 0:1 לליברפול. בדקה ה-41 הוא עשה את ה-0:2 כשהגיע מול שוער וויגן והקפיץ לפינה הרחוקה. השלישי של האדומים הגיע בדקה ה-70 - ג'רארד הרים קרן, מוריינטס נגח, וגארסייה דחק פנימה. ליברפול עולה זמנית למקום השני.

בולטון - ארסנל 0:2

בולטון וטל בן חיים התאוששו מההפסד לפולהאם דווקא מול השלישית, ארסנל. כנראה שהבלם הישראלי למד כבר לעצור את תיירי הנרי על האפס. צמד הקשרים של סם ארלדייס, אבדולאייה דיאן פייה (20) וסטליוס ג'יאנקופולוס היווני (32), נתנו יתרון מוקדם לוונדררס על התותחנים המאוכזבים. בן חיים שיחק 90 דקות.

ארסן ונגר ניסה להעלות לפני המשחק את הביטחון של החלוץ הצעיר שלו, רובין ואן פרסי, שלאט לאט תופס מקום של קבע בהרכב ליד תיירי הנרי. "מה שהשתנה אצלו משנה שעברה", אמר ונגר, "זה שהוא יותר חזק גופנית. הוא התבגר, אבל אני עדיין דואג להתמודדות שלו עם הערצה בגיל 20". גם מרקו ואן באסטן, מאמנו בנבחרת קצת מודאג, "אבל לואן פרסי יש תמיד גישה חיובית". במשחק עצמו ואן פרסי הוחלף בדקה ה-68 על ידי דניס ברגקאמפ.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

צ'לסי - מידלסברו 0:1

הקפטן ג'ון טרי כבש את שער הניצחון לאלופה בדקה ה-62. צ'לסי התחילה רצף חדש של ניצחונות, עם השלישי שלה מאז ההפסד ליונייטד באולד טראפורד.

מוריניו אמר ערב המשחק כי צ'לסי לא תרכוש שחקנים בחלון ההעברות הקרוב. "אני בכלל לא חושב על זה", אמר הפורטוגלי. "אני לא רוצה עוד שחקנים, אני מתרכז בשחקנים שיש לי".

מנצ'סטר יונייטד - פורטסמות' 0:3

פורטסמות' עדיין מחפשת מאמן ראשי. ההתפטרות של הארי רדנאפ מסאות'האמפטון, אולי תנחית אותו בעיר הנמל לאחר התבוסה 3:0 לשדים האדומים. במנצ'סטר התאבלו גם היום על ג'ורג' בסט, שהובא לקבורה שבוע לאחר מותו.

פול סקולס כבש ליונייטד בדקה ה-19 אחרי קרן של ריאן גיגס. המארחת שלטה במגרש לכל אורך המשחק, והשיגה את השני בבעיטה של ווין רוני מ-15 מטרים (79). רוד ואן ניסטלרוי סגר עניין (84).

שאר המשחקים

בלקבורן - אברטון 2:0
ניצחון רביעי בחמישה משחקים לקבוצה השניה מהעיר ליברפול. ג'יימס מקפאדן (28) ומיקל ארטטה (45) כבשו, אנדי טוד מבלקבורן הורחק (31).

ניוקאסל - אסטון וילה 1:1
תיקו ביתי מאכזב לגרהאם סונס. אלן שירר כבש לזכות המגפייז בפנדל (32). גאבין מק'קאן השווה (75).

טוטנהאם - סנדרלנד 2:3
דין וייטהד השתיק את וויט הארט ליין עם שער בדקה ה-16, אבל שער של מידו המצרי (37) ורובי קין האירי (51) החזיר את הצבע לתרנגולים. אנתוני לה טאלק, שלא הצליח בליברפול, השווה בדקה ה-60, אבל מייקל קאריק כבש את שער הניצחון בדקה ה-77.

ווסט ברומיץ' - פולהאם 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully