וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשברו בשיא

3.12.2005 / 20:50

מכבי חיפה פספסה הזדמנות היסטורית לשבור את שיא הניצחונות מתחילת העונה, אחרי שפגשה סכנין גאה ועיקשת, שמיררה לה את החיים (2:2). קדוש: "היינו שווים יותר מנקודה"

מי האמין שדווקא בני סכנין תהיה זו שתעצור את הדהירה של מכבי חיפה ותמנע ממנה את שבירת שיא הניצחונות הרצופים מפתיחת העונה(11)? רוני לוי, מיכאל זנדברג, עידן טל והחברים בירוק יזכרו כל חייהם את אותו משחק באיצטדיון "אל דוחא" ואת בני סכנין של אותו ערב, זו שאחרי שני שערים מהירים במחצית הראשונה, שום דבר לא הלך מולה. בשורה התחתונה, מכבי חיפה פספסה הזדמנות היסטורית, שספק אם תחזור בשנים הקרובות.

אחרי 7 דקות ושלושה שערים, כשחיפה כבר הובילה 1:2, כל הסימנים הצביעו על ערב גדול בסכנין. השער המרהיב של עבאס סואן בדקה ה-30 רק חיזק את הציפיות ובכל זאת, אף אחד לא ציפה שזו תישאר התוצאה גם בסיום המשחק ושהאלופה תאבד את הנקודות הראשונות שלה העונה מול הקבוצה שתקועה עמוק מתחת לקו האדום.

החיים הקשים שעשתה סכנין למכבי חיפה, באו לידי ביטוי גם בהרחקתו של אדורם קייסי, שתיקל בחריפות את אחמד קסום והשאיר את מכבי חיפה בעשרה שחקנים ב-22 הדקות האחרונות של המשחק. מכבי חיפה שמרה על ההובלה הבטוחה, אבל יצאה מהמשחק הזה בהרגשה רעה מאוד, ממש כמו אחרי הפסד ליגה שסיבך אותה בטבלה. בני סכנין השיגה את הנקודה השביעית שלה והיא רחוקה רק בארבע נקודות ממכבי נתניה. "מי זו בכלל מכבי חיפה?", אמר לפני המשחק לופא קדוש כדי להחדיר את הביטחון לשחקניו. אין מה להגיד, השועל הותיק ידע מה הוא עושה.

מהלך המשחק

דקה 2 - גול! דאבל פס ברחבה בין יניב אברג'יל לפסקל קונדופוני, שהמשיך לשער. 0:1 לסכנין.

דקה 4 - גול! מיכאל זנדברג המשיך מקרוב כדור שהגביה קולאוטי מצד ימין. 1:1.

דקה 7 - גול! עידן טל מגביה כדור מימין לגוסטבו בוקולי, שנמצא חופשי לגמרי ברחבה ונוגח פנימה. 1:2 לחיפה.

דקה 30 - גול! למרות שליטתה של מכבי חיפה, עבאס סואן מצליח להפתיע את ניר דוידוביץ' בבעיטה אדירה מ-25 מטר. סכנין משווה ל-2:2.

דקה 34 - כדור חופשי למכבי חיפה מ-25 מטר אלכסונית. חאבייר דירסאו מסובב מעל לשער.

דקה 38 - מיכאל זנדברג מופל ברחבה ומקבל כרטיס צהוב על התחזות.

דקה 45 - גוסטבו בוקולי שולח כדור רוחב ליניב קטן, שבועט מעל לשער.

דקה 68 - מכבי חיפה נשארת בעשרה שחקנים אחרי שאדורם קייסי מתקל בחריפות את אחמד קסום וסופג כרטיס צהוב שני.

דקה 68 - גבריאל לימה פרץ משמאל ומסר כדור רוחב לקונדופוני, אבל דוידוביץ' היה עירני והשתלט על הכדור.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, נידאל שלעאטה, סאלח חסארמה, ניקולאי בוגדן (גבע ברקאי, 35), גנאים, אחמד קסום, חאלד חלאיילה (עבד ראבח, 47), עבאס סואן, יניב אברג'יל (שאדי זבידאת, 76), גבריאל לימה, פסקל קונדופוני.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, אריק בנאדו, רפאל אולארה, אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, עידן טל (שלומי ארבייטמן, 66), מיכאל זנדברג (קלמי סבן, 73), גוסטבו בוקולי, יניב קטן, רוברטו קולואטי.

קדוש: "אנחנו שווים יותר מ-7 נקודות"

מאמן בני סכנין לופא קדוש נשמע מאוכזב בסיום המשחק ואמר ל"שירים ושערים": "תקפנו והיינו שווים יותר מנקודה. קיבלנו שני שערים מאותן טעויות בהגנה. זה ההרכב שלנו, אנחנו משתמשים בו בצורה הכי טובה וכשיתווספו לנו עוד שניים או שלושה שחקנים, נשתפר. אנחנו שווים הרבה יותר מ-7 הנקודות שצברנו".


כובש שער השוויון, עבאס סואן: "ידענו שאנחנו יכולים לעשות דברים יותר טובים מאשר להפסיד 1:0 או 2:0. לקחנו נקודות למרות שאני מאוכזב מהתוצאה. יש לנו הרבה חובות לקהל הזה והתחלנו להחזיר אותו. בסופו של דבר לא נורא, נקודה מול מכבי חיפה זה מצוין".

מאמן מכבי חיפה רוני לוי אמר בסיום: "מה קרה? הפסדנו שתי נקודות. לרגע לא חשבנו שננצח כל הזמן. שיחקנו נגד יריב שבא לתת הכל ולהלחם על החיים שלו בבית. ידענו שיהיה משחק לא קל. חזרנו אחרי שפיגרנו מהר מאוד ועלינו ליתרון. קיבלנו שער שלא כל יום מקבלים ולצערי זה נגמר בתיקו. היינו פחות טובים, הגענו לפחות הזדמנויות ולא ניצלנו את המומנטום כדי לעלות ל-1:3. יש ימים שהולך יותר קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully