וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוזונים הגיעו למצוות

3.12.2005 / 21:50

אחרי 13 משחקים ללא ניצחון, מכבי פ"ת סוף סוף עשתה את זה עם 0:1 על מכבי נתניה בקופסה. נתניה ירדה למקום העשירי

אחרי 13 משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, במכבי פ"ת יכולים סוף סוף לנשום לרווחה. מכבי נתניה, שהפסידה במחזור הפתיחה באורווה ללוזונים, ראתה את סלים טועמה כובש שער יחיד ומנצח בקופסא. זה קרה בדקה ה-63 והפך גם למיני רגע היסטורי עבור מכבי פ"ת, שסבלה כל כך הרבה בחודשיים האחרונים והצליחה לעשות את זה הפעם, למרות חסרונו של עומר גולן החולה. הלוזונים לא יכלו לקוות לתסריט יותר טוב מזה, כדי להתאושש מהתבוסה ללוקומוטיב מוסקבה בגביע אופ"א.

מכבי פ"ת הצליחה לברוח מעט לתחתית, אבל יש לה עוד המון עבודה כדי לפצות על הנקודות הרבות שהלכו לאיבוד. מכבי נתניה, ירדה למקום העשירי בטבלה ואוהדי הקבוצה קראו לראובן עטר להתפטר.

תיאור המשחק

דקה 8 - בעיטה חופשית למכבי פ"ת. סלים טועמה מסובב כדור מימין, שעושה דרכו לשער מגיעה של טל בנין, אבל אבי פרץ הודף מצוין.

דקה 36 - סלים טועמה רץ על סף קו הרחבה ובועט לשער, אבל הכדור עולה מעל למשקוף.

דקה 46 - הזדמנות מצוינת למכבי נתניה כשאמיר טגה בועט מ-20 מטר, אבל אוהד כהן עוצר.

דקה 63 - גול! כפיר אדרי, שנכנס כמחליף רק שלוש דקות לפני כן, פורץ מצד שמאל ומעביר כדור רוחב לסלים טועמה, שכובש מקרוב. 0:1 למכבי פ"ת.

דקה 83 - הזדמנות למכבי פ"ת. קלדיירה מפציץ כדור חופשי מ-30 מטר, שעובר ליד הקורה.

דקה 85 - אמיל אמבמבה נמצא חופשי כ-12 מטרים מהשער של פרץ, אבל בועט חלש ומחמיץ הזדמנות מצוינת.

דקה 86 - כפיר אדרי מכניס עוד כדור רוחב, הפעם לאמיל אמבמבה שכובש מנבדל.

דקה 90 - סטניסלב דוברובין פורץ לרחבה, מעביר שחקן הגנה ובועט מעל לשער.


הרכב מכבי נתניה: אבי פרץ, לאוניד קרופניק (רפי סרוסי, 46), דקל קינן, גולן חרמון, חמודי בריק, דלה ימפולסקי, גיא טוביאק, איברהים עבדול ראזק, טל בנין, אמיר טגה, שלומי אדרי.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, שי בנאי, קובי גנון, סטניסלב דוברובין, סולי צמח, קלדיירה, אוגנין לאקיץ' (כפיר אדרי, 60), סלים טועמה (שי דוד, 74), רוביל סרסור (אמיל אמבמבה, 67).

גיא לוזון: "הגיע הזמן וטוב שהגיע"

מאמן מכבי פ"ת גיא לוזון אמר בסיום המשחק: ""הגיע הזמן וטוב שהגיע. אמרתי לשחקנים שהיום התחלנו סיבוב חדש וגם דף חלק ודף חדש. זה משחק על שש נקודות ואני שמח שעשינו את זה. זה היה משחק חשוב בשבילנו".

כובש שער הניצחון סלים טועמה אמר ל"שירים ושערים": "אני חושב שמכבי פתח תקווה הוכיחה את עצמה באירופה, גם בכושר הגופני והפיזי. אני מאמין שעכשיו כשחוזרים לליגה, נצליח לחזור לעצמנו".

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר סיכם: "היה משחק רע מאוד שלנו, הכי חלש העונה. לא היה טוב מבחינה התקפית כי חסרו לנו שני שחקנים. אני מקווה שנתחזק בחלק ההתקפי כי קבוצה בלי התקפה לא יכולה להצליח. אני מאמין שנשתפר ברגע שנתחזק. הבאנו את דקל קינן אבל נצטרך להביא עוד חיזוק. גם סכנין, נצרת עילית וכפר סבא מוכנות להוציא יותר כסף מאיתנו והן לא מצליחות למצוא חלוץ. יש כרגע שני מועמדים שאני מקווה להביא אותם, אני רוצה לעבור לשחק בשיטת 4-4-2, אבל צריך חלוצים מספיק טובים לשיטה הזאת".


דקל קינן, שערך את הופעת הבכורה שלו במדי נתניה: "לא שיחקנו כמו שקיווינו, היינו צריכים לשמור על תיקו ולהכות במתפרצת. מכבי נתניה משפחה חמה ואני מקווה שנהיה במצב רוח יותר טוב אחרי המשחק הבא".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully