וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ובראנד שחקני החודש

2.12.2005 / 17:45

הוליכו את קליבלנד והקליפרס, בהתאמה, לפתיחת עונה מצוינת. סונדרס ואייברי ג'ונסון הם מאמני החודש, פול ופריי רוקיס החודש


חודש NBA עבר, וכמה פרסים כבר מחולקים למצטיינים. לברון ג'יימס ואלטון בראנד הם שחקני החודש במזרח ובמערב (בהתאמה) לאחר שהוליכו את קבוצותיהם לפתיחות עונה הטובות ביותר בעשורים האחרונים.

הקאבס של ג'יימס השיגו מאזן 4:10 בנומבר, הנתון הטוב ביותר במועדון מאז עונת 1977/78. הממוצעים של ילד הפלא היו 28.4 נקודות ב-48.9 אחוזים מהשדה, 6 כדורים חוזרים, 4.5 אסיסטים ו-1.64 חטיפות. בניצחון 120:123 על פילדלפיה, לברון השיג את הטריפל דאבל הראשון שלו העונה עם 36, 11 ו-10. רבים ציפו ממספר "23" להשיג מספרים גבוהים יותר, אולם הוא משותף 39 דקות בממוצע, 3 פחות מבעונה שעברה, ויש לצידו יותר כלים התקפיים.

אלטוןם בראנד קלע 23.7 נקודות ב-56 אחוזים מהשדה, הוריד 10.7 קרשים וחסם 2.7 בממוצע. הקליפרס מוליכים את הבית הפסיפי בזכות מאזן של 5:10, והוא השחקן היחידי בליגה שמדורג בעשרת הראשונים בנקודות, ריבאונדים ואחוזים מהשדה. כמו כן, בראנד הפך למחזיק שיא הדאבל דאבלים בקליפרס עם 182.



שאר הפרסים

מאמן דטרויט פיסטונס פליפ סונדרס ומאמן דאלאס אייברי ג'ונסון זכו בתואר מאמני החודש במערב ובמזרח.

הפיסטונס פתחו ב-0:8 וסיימו את החודש במאזן 2:11, בזמן שהשיגו את ההפרש הממוצע הגבוה בליגה (7.8 למשחק), החזיקו 9 מ-13 יריביהם מתחת ל-90 נקודות וקלעו בבית בממוצע 113.6 נקודות.

המאבס של ג'ונסון השיגו מאזן של 4:10, כולל ניצחונות על פיניקס ועל מיאמי בחוץ, וניצחונות בית על דטרויט וסן אנטוניו. הפעם האחרונה שקבוצה אחת ניצחה את כל ארבעת הפינאליסטיות של העונה הקודמת הייתה בעונת 1962.

נעבור לרוקיס. צ'אנינג פריי מהניו יורק ניקס וכריס פול מהניו אורלינס/אוקלהומה סיטי הורנטס זכו בתואר רוקיס החודש. כולם ידעו שלפריי, הבחירה השמינית, יש כשרון, אבל אף אחד לא חשב שהוא יתרום כל כך הרבה כל כך מהר, במיוחד תחת מאמן כמו לארי בראון, שידוע בחוסר חיבתו המובנית לשחקני שנה ראשונה, ויעיד על כך דארקו מיליצ'יץ'. כמו כן, פריי לא פתח את העונה בחמישייה, אבל לקראת סוף החודש קיבל את התפקיד והחזיר ב-14.2 נקודות בממוצע (שני בין הרוקיס) ב-51 אחוזים (ראשון בין הרוקיס) ו-6.1 כדורים חוזרים (שלישי בין הרוקיס). בפעם האחרונה שרוקי השיג שלושה משחקים רצופים של יותר מ-20 נקודות הייתה לפני 20 שנה, כאשר ג'ראלד ווילקינס, האח של דומיניק, היה בעיר.

פול, הבחירה הרביעית, מוביל את כל הרוקיס בנקודות, אסיסטים, חטיפות ודקות עם ממוצעים של 16.4 נקודות, 6.8 מסירות לסל, 2 חטיפות ב-36.7 דקות.

חדשות נוספות

לאמארה סטודמאייר יש חבר חדש להתאוששות מניתוח אורתוסקופיה בברך - בריאן גרנט שמו. גרנט, שהגיע לפיניקס מהלייקרס הקיץ, ייעדר לשלושה חודשים, והסאנס לבטח יתקשו להסתדר ללא ה-3.3 נקודות שלו וה-1.7 כדורים חוזרים.

הנאגטס השעו את הגארד וושון לנארד למשחק אחד ללא תשלום בעקבות "התנהגות שפוגעת בקבוצה". במועדון סירבו להרחיב אודות המקרה.

הרכז המבטיח של הקליפרס, שון ליווינגסטון, צפוי לחזור לפרקט בעוד כשבועיים, לאחר שבדיקות הראו שגבו החלים.

ג'ו סמית' לא ישחק במשחקים הקרובים של מילווקי וצפוי לעבור ניתוח בברך שישבית אותו לארבעה עד שישה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully