וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק מונדיאל: סקולארי נגד פיפ"א

2.12.2005 / 16:03

מאמן פורטוגל לא מבין את ההגיון מאחורי הדירוג לקראת הגרלת הבתים במונדיאל. אצטדיון שאמור לשמש במשחקים נסגר מסיבות בטיחותיות

מאמן פורטוגל, לואיס פליפה סקולארי, לא מצליח להבין את ההגיון שעומד מאחורי שיטת הדירוג של פיפ"א לקראת הגרלת הבתים לגביע העולם בגרמניה ביום שישי הבא. כרגע נבחרתו נמצאת במקום ה-10 בעולם, כאשר נבחרות כמו מכסיקו, ארה"ב, אנגליה וצ'כיה ממוקמות גבוה יותר, למרות שפורטוגל הגיעה עד גמר היורו האחרון ולא הפסידה בעשרת משחקיה במוקדמות.

"אין לי מושג מה הם הקריטריונים", אמר הברזילאי, שזכה עם נבחרת ארצו בגביע העולם ב-2002. "בשלוש השנים האחרונות הפסדנו רק בשישה משחקים, ולמרות זאת מעולם לא היינו גבוהים יותר מהמקום השמיני".

"מכיוון שיוון, שניצחה אותנו בגמר היורו, לא תשתתף במונדיאל, אנחנו חייבים היינו להיות ראש בית", הוסיף. "באיזה טורניר זכתה צ'כיה? אני ממש לא מבין את זה. אבל למרות הכל זה לא מדאיג אותי".

ההגרלה תיערך ב-9 בדצמבר, כאשר פיפ"א משתמשת עבור הדירוג בנוסחא שכוללת תוצאות ממונדיאלים קודמים, תוצאות מהשנים האחרונות ודירוגים למיניהם.

עבודה גרמנית

המשחק של קייזרסלאוטרן שאמור היה להיערך ביום שבת נגד איינטרכט פרנקפורט במסגרת הבונסליגה נדחה בעקבות חששות בטיחותיות שקשורות לאצטדיון. המגרש הוא אחד מ-12 שבהם ייערכו משחקים בגביע העולם הקרוב בגרמניה.

המועדון הודיע שהתגלה סדק ביציע המזרחי, והעבודות עליו לא יסתיימו עד המשחק הקרוב.

יש לציין כי עבודות הבנייה מחדש על האצטדיון, שיארח חמישה משחקי גמר גביע העולם, הסתיימו רק בחודש שעבר, אחרי מספר בעיות. בכל מקרה, קייזרסלאוטרן הודיעה כי מעמדו של המגרש בטורניר הקרוב אינו נמצא בסכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully