וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד עשתה מהפך מול נצרת עילית

2.12.2005 / 19:30

שכטר הבקיע בבעיטה מצוינת (34), אבל אז איווניר הוריד את נצרת עילית לבונקר, ואוחיון (70) והולצמן (88) נתנו 1:2 לאשדוד

מ.ס אשדוד יצאה בשבוע שעבר מתקופה קשה ושברה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון כשהתפרקה על כפר סבא בניצחון 0:5. היא עלתה כפייבוריטית במשחק מול נצרת עילית וקיוותה לתפוס מומנטום חיובי שייקח אותה לצמרת. בו בזמן המאמן היריב, מוטי איווניר, הצהיר מבעוד מועד שיסתפק בנקודה אחת במשחק באצטדיון הי"א.

המחצית הראשונה הייתה מזעזעת מבחינת קבוצתו של יוסי מזרחי, אבל מלבד איתי שכטר בדקה ה-34 לא נפלו שערים נוספים. המאמן לא חסך שבטו וצרח על שחקניו בחדר ההלבשה, והוסיף כמה חילופים, שהראשון שבהם השתלם בדקה ה-70 עם שער של משה אוחיון. מוטי איווניר חפר בונקר, ובדקה ה-88 בישל עידן שריקי לשי הולצמן שהבקיע את שער הניצחון.


מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, ארנסט אטצ'י, מאור זוהר, אדיר טובול, יוסי אופיר, גיא שמיר (משה אוחיון 46), דוד רביבו, עמנואל אוביידה (יניב עזרן 86), שי הולצמן, פליקס אובוקה (עידן שריקי 46)

הפועל נצרת עילית: אושרי לוי, אשרף סולימאן, עמי אזולאי, אלירן אלקיים, ישראל דרור, אורן זיתוני (סיימון סשלר 82), ולדימיר קוקול, שחר סימנטוב, איתי שכטר, גיז'רמו ישראלביץ', דה אוליביירה (עוז ברנזווין 61)

מהלך המשחק:

דקה 34: גול! כדור נשלח אל לב ההגנה של אשדוד, והבלמים של יוסי מזרחי מתבלבלים ביניהם ומשאירים את איתי שכטר פנוי מקצה הרחבה. השחקן מסתובב ושולח כדור חזק לחיבורים, 0:1 לנצרת עילית.

דקה 44: אובוקה מרים כדור לתיבת החמש, הכדור נהדף אחורה, ושנייה לפני שהולצמן מפציץ את הרשת, קוקול גולש ומציל.

דקה 45: במתפרצת בצד השני, שכטר מקבל כדור גבוה ונוגח מעל השער.

דקה 70: גול! ההגנה של נצרת עילית לא מצליחה להרחיק הגבהה מצד ימין, אופיר הוריד כדור עם הראש ואוחיון דחק משישה מטרים פנימה. 1:1

דקה 88: גול! מוטי איווניר מתחפר בבונקר בשביל להשיג את הנקודה המיוחלת, אבל שי הולצמן מקבל כדור מצוין מעידן שריקי אל תוך רחבת החמש. החלוץ מסתובב ויורה לפינה הרחוקה כדי להשלים את המהפך. 1:2 לאשדוד.

"במחצית הראשונה התביישתי להיות המאמן של השחקנים האלה"

גם אחרי הניצחון, נראה היה שהמאמן המנצח, יוסי מזרחי, לא עיכל עדיין את המהפך ונשאר עם בטן מלאה על המחצית הראשונה החלשה של קבוצתו. "החצי הראשון היה אחד הגרועים שראיתי בכדורגל", אמר. "התביישתי להיות המאמן של השחקנים האלה. הם לא עשו כלום על המגרש".

"במחצית הם קיבלו שטיפה רצינית וגם החילופים עשו את שלהם. שלטנו במשחק לכל אורך המחת השנייה, יצרנו מצבים ואני שמח שהצלחנו להפוך פיגור לניצחון. במיוחד אני שמח כי זה מסוג המשחקים שלפני כמה שבועות היינו מסיימים ב-5:0 לרעתנו".

מוטי איווניר לא הסכים לסכם את ההפסד ככזה שנבע מנאיביות. "אנחנו לא קבוצה נאיבית, ויש לנו שחקנים מנוסים", אמר. "זה הפסד של טיפשות, כי הפסדנו את המשחק במחצית הראשונה, אז לא היה לנו יריב על המגרש".

"היינו צריכים להוביל בשניים או שלושה שערים, וזה היה ברור שהם לא יהיו עד כדי כך חלשים גם במחצית השנייה. הם קבוצה טובה ולא עמדנו בלחץ שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully