וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולד טראפורד נפרד מג'ורג' בסט

30.11.2005 / 22:14

למשחק גביע הליגה נגד ווסט ברומיץ' קדם טקס מרגש, במגרש בו בסט כיכב (1:3 ליונייטד). בפרמייר ליג: ליברפול - סנדרלנד 0:2

באנגליה התקיים היום משחק אחד בפרמייר ליג, אבל האירוע המרגש היה דווקא במסגרת גביע הליגה, כאשר מנצ'סטר יונייטד אירחה את ווסט ברומיץ' באולד טראפורד, המגרש בו ג'ורג' בסט העביר את השנים הגדולות שלו. המשחק הביתי הראשון של יונייטד מאז המוות הטרגי, הפך למחווה יוצאת דופן לכבודו של הכדורגלן הבריטי הגדול מכולם. עוד לפני המשחק, עברו עשרות אלפי הצופים על פינת ההנצחה ליד האצטדיון, והשאירו משהו למזכרת, צעיף, זר פרחים או נר. קצת לפני שריקת הפתיחה, כל צופה ביציע החזיק בידו פוסטר של בסט, כולל האוהדים המעטים של ווסט ברומיץ'. בנו של בסט, קאלום, הוצג לפני המשחק בפני הקהל, כאשר הוא בוכה לעיני המצלמות. המאמן של היריבה, בריאן רובסון, עוד מספר שבע אגדי יונייטד, יחד עם אלכס פרגוסון, נשאו במשותף זר עם שמו של בסט.

מאוחר יותר, כתב ה'מנצ'סטר איבניג ניוז', דייויד מיק, שסיקר את בסט בימיו הגדולים, נשא נאום בפני הצופים, וביקש מהקהל לעמוד דקת דומיה, במקום למחוא כפיים. לקראת סיום הטקס התקבצו על הדשא חבריו של בסט למנצ'סטר יונייטד של שנת 1968, שזכתה באליפות אירופה, ונעמדו בשורה מול הקהל.

וויגאן לא עוצרת

והיה גם משחק, בו מנצ'סטר יוניטד ניצחה 3:1, משערים של כריסטיאנו רונאלדו (12, פנדל), לואיס סהה (16) וג'ון אושה (56), ועלתה שלב. במשחקים נוספים, טל בן חיים פתח בהרכב בולטון במשחק גביע הליגה נגד לסטר, שהסתיים ב-0:0 אחרי 90 דקות ונכנס להארכה, אז ניצחה בולטון 1:2. וויגאן גברה על ניוקאסל בבית, 1:0 (קונולי, 88 בפנדל). בלקבורן ניצחה את צ'רלטון 2:3 (אחרי שכבר פיגרה 2:0), ומידלסברו את קריסטל פאלאס 1:2.

במשחק הליגה היחיד ניצחה ליברפול את סנדרלנד 0:2, משערים של לואיס גרסיה (30) וסטיבן ג'רארד (45). מוחמד סיסקו שהורחק בדקה ה-65, השאיר את האדומים בעשרה שחקנים עד לסיום, אבל סנדרלנד לא הצליחה לשנות את התוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully