וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוריניו, ונגר וקאפלו הכי טובים בעולם"

30.11.2005 / 13:06

פלורנטינו פרז, נשיא ריאל מדריד, שוכח לפרגן למאמן שלו, לושמבורגו, וחושב על המאמן הבא. פרז: "לא אגנוב את רונאלדיניו"

הצהרה די מטופשת של פלורנטינו פרז, נשיא ריאל מדריד, יצרה סערה לא קטנה בכדורגל האירופי. הבוס שמתערב בכל דבר בריאל מדריד, אמר לאחרונה כי "ז'וזה מוריניו ופאביו קאפלו הם שני המאמנים הכי טובים בעולם", ושכח באופן מאוד לא מקרי את וונדרלי לושמבורגו, האיש שלו על הקווים. "חוץ מזה יש עוד מאמן שאני מאוד מעריך", המשיך פרז, "וזה ארסן ונגר מארסנל. אני מאוד אוהב אותו".

אתמול קאפלו לא שלל את האפשרות שיעבור לריאל בקיץ הקרוב. ואילו ונגר דחה את האופציה הזאת. "זה נחמד מצידו", ענה המאמן הצרפתי לפרז, "אבל עד 2008 יש לי דבק על הכיסא. אני רוצה להישאר בארסנל, הראש שלי כאן".

פרז, שהעדיף בעבר להחתים את דייויד בקהאם במקום רונאלדיניו, החמיא אתמול לשחקן השנה באירופה. "הוא ראוי לתואר הזה, הוא אחד השחקנים הטובים בעולם", אמר נשיא ריאל. "לעולם לא אנסה לגנוב אותו מברצלונה. מקרה פיגו הספיק לנו. לעולם לא נפעל בצורה עוינת כלפי קבוצה ספרדית או זרה".

ריאל עוקבת אחרי חלוץ אינדפנדיינטה בן ה-17, סרחיו אוגרו. מאמנו הקודם של החלוץ הצעיר, קרלוס מנוטי, השווה אותו לרומאריו, וייתכן כי אוגרו יהיה בסגל של ארגנטינה לגביע העולמי בגרמניה. מנכ"ל ריאל, ראמון מרטינס, עקב אחרי החלוץ הצעיר בחודש שעבר, ודואג כי מיטב הסקאוטים בדרום אמריקה יצפו בו ויעבירו לו אינפורמציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully