וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגאדין חוזר ללובליאנה

30.11.2005 / 11:29

האיש שאימן במועדון שנים רבות יקח פיקוד על קבוצתו של יותם הלפרין, שלא פתחה טוב את העונה. עדיין לא ברור מה יהיה תפקידו

זמאגו סגאדין חוזר לאולימפיה לובליאנה. המאמן הותיק, שהדריך את הקבוצה בין השנים 1985 ל-2002, הוביל אותה לשמונה אליפויות סלובניה, אליפות הליגה האדריאטית, גביע ספורטה והעפלה אחת לפיינל פור של היורוליג. בעונה שעברה עזב סגאדין באמצע העונה את הכוכב האדום בלגרד. סגאדין, שנודע באימוניו הארוכים והמתישים, גידל בלובליאנה שחקנים רבים שהגיעו לצמרת האירופית, וכעת יוכל יותם הלפרין להיעזר בניסיונו הרב.

עדיין לא ברור מה יהיה תפקידו של סגאדין. הוא מחזיר עימו את מי שהיה עוזרו במשך שנים ארוכות, סאשו פיליפובסקי, שהדריך את הקבוצה בעונה שעברה ועזב לאחר שקבוצת ניהול קרואטית השתלטה על לובליאנה. במועדון ייתכנו שינויים נוספים בקרוב.

לובליאנה נמצאת במשבר קשה, למרות שהלפרין משחק 36 דקות וקולע בממוצע כמעט 12 נקודות. הקבוצה פיטרה לפני שבוע וחצי את המאמן פינו גרדוביץ', והמאזן שלה ביורוליג עומד על 4:0.


אתר ספורט 5 מוסיף:

ביום חמישי, כשהפוקוס של אוהדי הכדורסל בארץ יהיה על המשחק בין מכבי תל אביב למילאנו, שלוש משפחות ישראליות דווקא יתעדכנו בתוצאת המשחק בין לובליאנה לא.א.ק אתונה, כשיותם הלפרין יארח את דרור חג'ג' ועמית תמיר.

חג'ג' אמר היום ל"חדשות הספורט": "אני מחכה לפגוש את יותם, יהיה כיף לשחק נגדו. בזמן הקצר שהייתי איתו בנבחרת מאוד נהניתי. אנחנו שני ישראלים שמובילים קבוצות ביורוליג ואני מקווה שעוד שחקנים ישראלים ייכנסו למקומות האלה ויתפסו תפקידים מרכזיים בקבוצות. זה תהליך שהתחיל לפני שלוש עונות ונמשך העונה".

בניצחון של א.א.ק השבוע נגד לאריסה בליגה דווקא עמית תמיר היה מצוין עם 21 נקודות. תמיר קולע העונה 5.5 נק' ומוריד 2 רב' ב-16 דקות למשחק, חג'ג' רושם בינתיים 4.5 נקודות ושני אסיסטים ב-21 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully