וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבארסה שלום

29.11.2005 / 22:50

אחרי בונקר הירואי של הנבחרת הישראלית-פלשתינאית וכמה כניסות של אבוקסיס, כבשו דקו ומקסי במשחק החגיגי. סואן קבע 1:2

כ-40 אלף צופים הגיעו לאצטדיון קאמפ נואו בברצלונה, בשביל לצפות במשחק החגיגי בין ברצלונה ונבחרת השלום, שהורכבה משחקנים פלשתינאים וישראלים.

אמנם פרנק רייקארד החולה לא הגיע למשחק, אבל שחקנים כמו סמואל אטו, אינייסטה, ג'ובאני ואן ברונקהורסט וכמובן רונאלדיניו, שחקן השנה באירופה, נכללו בהרכב הפותח של אלופת ספרד.

8 שחקנים ישראלים: דוידוביץ, אבוקסיס, בנאדו, גרשון, באדיר, קייסי, טל, נמני, פתחו בהרכב נבחרת השלום אותה הדריך דרור קשטן.

אחרי שיר מיוחד אותו חיבר דייויד ברוזה, דרדלה של שון קונרי, וטקס מרגש, עלו השחקנים לכר הדשא. המשחק כצפוי החל בלחץ ספרדי, אבל היה זה דווקא עידן טל שהגיע חמצב הראשון במשחק. באחד על אחד עם השוער, הוא החליט דווקא למסור לנמני והכדור הלך לאיבוד. ברצלונה התחילה לרקוד, והגיעה ללא פחות מחמישה מצבים לכיבוש, אותם הדף פעם אחר פעם ניר דוידוביץ', בהופעה מרשימה. בדקה ה-39 החליפו נמני ובאדיר מסירות ושחקן הפועל ת"א בעט כדור מסובב ששרק סנטימטרים ליד הקורה.

במחצית השניה רונאלדיניו ירד לנוח, ואת מקומו תפסו דקו ומסי. בדקה ה-59 נפל השער הראשון. דקו השתלט על כדור ברחבה, והקפיץ כדור יפהיפה מעל שביט אלימלך, שהחליף במחצית את דוידוביץ'. חמש דקות אחר כך זה היה כבר 0:2. לאחר שיתוף פעולה פורטוגלי - צרפתי - ארגנטינאי, סיים מקסי לופז עם העקב מקרוב פנימה.

המשחק קיבל קצב, ושתי דקות אחר כך מתפרצת יפה של החבורה של קשטן הסתיימה במסירה של דגו לסואן, שבעט מהאוויר יפה מאוד לרשת, 1:2. בדקה ה-70 ליאור אסולין פיספס כדור רוחב שמסר לו דגו שני מטרים מהשער. עד הסיום המשיכה ברצלונה ללחוץ, אך לא הצליחה לכבוש עוד.

מה שיזכר מהמשחק כמובן, היא לא התוצאה אלא האוירה המיוחדת אשר שררה בהיכל הכדורגל בברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully