וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפאו מקור במוסקבה

29.11.2005 / 21:10

אחרי תקופה טובה, הצטננו שחקני הפועל ירושלים, איבדו 25 כדורים, החטיאו בסיטונות מהעונשין והובסו 86:68 על ידי דינמו

אחרי שעברה מבחן חשוב ברומא מול לוטומטיקה, שאפה הפועל ירושלים לעבור הערב (שלישי) גם את דינמו מוסקבה, אבל כשמשחקים מול קבוצות רוסיות, ובייחוד אחת של תקציב בן 15 מיליון דולר ששמה את גביע יול"ב כמטרה עיקרית העונה, זה כמעט בלתי אפשרי בחוץ. וזה יותר קשה כשמאיר טפירו מאבד שמונה כדורים מתוך 25 והקבוצה כולה קולעת 15 מ-27 מהעונשין. בסופו של דבר, ארז אדלשטיין יכול רק לקוות לשכוח את המשחק העגום של שחקניו.

הפועל ירושלים דווקא פתחה היטב, כשבחמישייה עלו מתן נאור, עידו קוז'יקרו, הוראס ג'נקינס, רוג'ר מייסון ומריו אוסטין. נאור ירד בהמשך לספסל לאחר שספג פגיעה בפניו וסבל מסחרחורות. הוא לא חזר לשחק.

אחרי שיוויון 11:11 בדקה השישית עלתה ירושלים ל-14:15, אבל סדרת טעויות של תמאר סליי (שתי דריכות על הקו) והוראס ג'נקינס גרמו לאיבוד היתרון. מירה צ'טמן הריץ את המשחק הרוסי, כשבמקביל מחטיאים שחקני ירושלים זריקות נוחות ודינמו, במשחק מהיר ובדקות טובות, רצה ל-0:10 וסגרה את הרבע עם יתרון 15:24.

הרוסים המשיכו את המומנטום בפתיחת הרבע השני. סדרת החטאות ואיבודים ובמקביל שתי שלשות של רובן דגלאס המצוין, פתחו פער אדיר של 15:32. סל של הוראס ג'נקינס סיים את הבצורת, שמונה דקות להפסקה.

דינמו השתלטה על המשחק באזור הצבע והירבתה לתת את הכדור להאנו מוטולה הפיני ולפפאדפולוס. ירושלים ניסתה לגלח את היתרון, אבל לא הצליחה למצוא את הטבעת. גם מאיר טפירו, שנכנס במהלך הרבע, לא עצר את הדימום, מייסון היה חושך ולהפסקה ירדו המארחים ביתרון שנראה כרגע בלתי מחיק - 32:50.

עידו קוז'יקרו הוא היחיד שהציג משחק סביר במחצית הראשונה, עם 7 נקודות. ג'נקינס קלע עם הבאזר זריקה משוגעת וסיים עם 9 נקודות, אבל לא חיפה על תצוגת שלשות רעה של 0 מ-4. בשורות דינמו בלטו צ'טמן ודגלאס עם 12 נקודות, ומוטולה תרם 8.

מחצית שנייה: הבלגאן חוגג

הרוסים לא זרקו לסל בשתי הדקות הראשונות של המחצית הראשונה, כשאיבדו ארבעה כדורים רצופים בזכות הגנה טובה, אבל בגלל משחק שלומיאלי של ג'נקינס ואוסטין וחוסר דיוק של מייסון לא הצליחה ירושלים לצמק משמעותית את הפער.

דינמו המשיכה להיות לא מדויקת, הזריקות שלקחו פופוביץ' ודומאני לא היו נוחות, ומהצד השני האורחים לא ידעו מה לעשות עם הכדור והירבו לאבד כדורים פשוטים. שלשה של דגלאס שוב הגדילה ל-40:58, בדקה ה-27, ודווקא כשנדמה היה שירושלים איבדה סופית את דרכה, היא רצה ל-0:7 וצימקה ל-60:47, עם דקות טובות של ג'נקינס. סל ראשון של ארז מרקוביץ' ארבע שניות לסיום הרבע הוריד אותה בפיגור הנמוך ביותר מאז סיום הרבע הראשון - 62:51.

רביב לימונד נכנס בתחילת הרבע הרביעי והוריד את ההפרש ל-10, 63:53, אבל האזורית לא עבדה, הרוסים צלפו שלשות, הגדילו שוב את היתרון ל-14 (55:69), ירושלים חזרה לחוסר הריכוז מהמחצית הראשונה ודינמו לא התקשתה לסגור עניין - 68:86.

קלעו להפועל ירושלים: ג'נקינס 19, אוסטין 11 (5 מ-10 מהקו), מייסון 10, קוז'יקרו 9, סליי 6, לימונד 5, מרקוביץ' 4, טפירו 4.

הירבו לקלוע לדינמו: דגלאס 19, פוטסיס 16 וצ'טמן 14.

מאמן הפועל ירושלים, ארז אדלשטיין, אמר בסיום: "קיבלנו שיעור גדול בפיזיות ובאיך לשחק נכון. עברנו שבועיים קשים מאוד שהוכיחו שלקבוצה יש פוטנציאל. כמו שאמרתי, אנחנו בריצת מרתון ונצא מחוזקים מההפסד".

רומא ממשיכה לאכזב

במשחק נוסף בבית המשיכה לוטומטיקה רומא במסע ההשפלות, בתוצאה שמעמידה בפרופורציה את הניצחון של ירושלים בבירת איטליה בשבוע שעבר. לאחר שנוצחו בשבוע שעבר על ידי הפועל ירושלים, הפעם הובסו האיטלקים בבלגראד על ידי הכוכב האדום - 89:72. ירטין עם 19 נקודות ואו'באנון עם 17 הצעידו את הסרבים לניצחון קל, כשרומא לא במשחק ברוב שלביו ודוקינס הוא היחיד שמתעלה, עם 21 נקודות. במשחק נוסף גברה לה מאן על פרנקפורט, 66:88.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully