וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים עם כבוד

דן חבר

29.11.2005 / 13:48

הסיבה היחידה שהרומן הכושל בין הרציקוביץ' לקלינגר לא מסתיים הוא הגאווה של השניים. בינתיים, מכבי ת"א ממשיכה להיפגע

החיים בנויים מעליות ירידות, ומעגלים שנפתחים ונסגרים. גבירותי ורבותי, אתם חוזים באחד המותחנים הטובים ביותר שנעשו בספורט הישראלי,ואפילו בית היוצר של סטיבן קינג לא היה מתבייש בזה. הרומן בין הרציקוביץ וקלינגר נמצא על סף סיומו הספורטיבי, הקרב הוא על הכבוד והדרך של שני האנשים הללו. שני אנשים שיש להם הרבה מן המשותף, וכנראה גם הרבה מה להסתיר.

לוני מטיל את האחריות על המאמן, דורש בצדק כדורגל טוב עכשיו וגם תוצאות בשטח. בד בבד, הרציקוביץ' אומר שאין בכוונתו לפטר את המאמן, כי הוא עושה דברים רק שיכולים להביא תועלת למערכת. במילים אחרות, הוא כנראה מצפה שקלינגר יהיה זה שיבוא ויגיד: "נכשלתי, אני מתפטר", יאחל ללוני ולקבוצה הצלחה, ובכך יגרום למעגל הרחב של האוהדים ולתקשורת להאמין שלוני הוא חסיד אומות העולם, צדיק, אחד שנותן גיבוי בטוב וברע, מר תרבות. העיקר שהוא לא יצטייר כאיש הרע.

קלינגר מצידו אומר, שהוא מתכוון להתפטר רק מועד הבית, שלא הוא עומד מאחורי רעיון הגלאקטיקוס, שהוא סופג למען הקבוצה ושהאחריות שלו. זאת כמובן קונטרה מרגשת להרציקוביץ'. המשמעות האמיתית של דבריו היא: אתה רוצה לפטר אותי? בבקשה. אבל אתה תשלם לי פיצויים, ואני יהיה זה שעמד על שלו, ושמר על הדרך שלו, ואתה זה שלא נתת לי לגמור את העבודה. כי מי שמכיר אותי יודע שבמבחן התוצאה אני מגיע להישגים בכל שנה, רק שהפעם לא נתת לי להגיע לקו הסיום.

הבעיה העיקרית היא שאם וכאשר יגמר הסיפור הזה בצורה לא נעימה, יכול ראש הוועד המפוטר לספר מדוע שני השכנים החביבים בדירות 7 ו- 8 עזבו את הבניין, לפני שלש שנים. חוץ מזה, כדי לשלם פיצויים לראש הוועד, צריך לשחרר עוד כמה שחקנים, ועדיין לא ישאר מספיק לשלם למני לוי את הכסף שהביטוח העביר לקבוצה כדי שיעבור למשפחה - ולא עבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully