וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן סימן את היורש: מיכאל באלאק

29.11.2005 / 11:53

הצרפתי סבור כי באלאק הוא האיש שריאל צריכה. קאפלו מאשר שאולי יחתום בברנבאו. עוזר המאמן נקנס, אחרי שטען שגוטי ביים פציעה

זינאדין זידאן יודע מי צריך לרשת אותו, כמנהיג של ריאל מדריד: מיכאל באלאק. לפי קשר ריאל, באלאק הוא האיש שיחזיר את ריאל מדריד לטופ, ועודד אותו להגיע לברנבאו ולא לעבור לצ'לסי, היריבה הראשית של ריאל במרדף אחרי קשר באיירן. "אם יש מישהו שיש לו את האיכויות לריאל מדריד, אז זה באלאק. אני לא מתכוון לוותר על המקום שלי בקלות, אבל נקבל אותו בזרועות פתוחות", אמר זידאן על באלאק, שמסרב לחדש את חוזהו בבאיירן מינכן.

שחקן נוסף שהצטרף לקמפיין להבאת באלאק, הוא רונאלדו, שאמר: "טכנית, לבאלאק יש עוד במה להשתפר. אם הוא רוצה להיות השחקן הטוב בעולם, הוא יהיה חייב לעבור לאיטליה או ספרד".

שם גדול נוסף, שצפוי להציל את ריאל מדריד מהדכדוך המתמשך, הוא פאביו קאפלו, שהודה בפני התקשורת האיטלקית כי צפוי להתפתות ולעבור לריאל בקיץ הקרוב. "זאת גאווה לקרוא את השם שלך בהקשר של קבוצות גדולות כמו ריאל ומנצ'סטר יונייטד. היתה לי תקופה מדהימה במדריד. בדרך-כלל זה לא בריא לחזור ולעבוד באותו מועדון שכבר הצלחת בו, כמו שקרה לי במילאן ב-1997. אבל המקרה של ריאל שונה, בגלל שהכל השתנה שם מאז שהייתי".

בינתיים, ריאל מתבוססת בצרות הקבועות שלה. בימים האחרונים מנסים בבירה הספרדית לכבות את השריפה בפרשת גוטי, אחרי שעוזר המאמן, פאולו קמפוס, מתח ביקורת על ההתנהלות של הקשר. קמפוס טען כי גוטי אינו מתנהל בצורה מקצוענית, וביים פציעה לפני המשחק נגד ברצלונה. מאוחר יותר קמפוס התעקש שדבריו הוצאו מהקשרם, אבל התמליל של קלטת הראיון הוכיח אחרת. מאמן ריאל, וונדרליי לושמבורגו, הכריח את עוזרו להתנצל בפני גוטי. בנוסף, החליט הנשיא פלורנטינו פרז לקנוס את קמפוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully