וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוד מורנינג, מיאמי

דן לזר

29.11.2005 / 8:10

9 חסימות של הסנטר בניצחון 94:107 על ניו יורק. הנטס ניצלו פציעה של אנת'וני כדי לגבור על דנבר 92:101. דאלאס ניצחה בקושי בטורונטו

עוד לילה שגרתי של NBA, כשחסימות היו גולת הכותרת. תשע של אלונזו מורנינג בניצחון של מיאמי על ניו יורק ואחת גדולה של דווייט הווארד בניצחון של הקבוצה האחרת מפלורידה, אורלנדו, בבוסטון.


מיאמי-ניו יורק 94:107

מיאמי (6:8) החלה במלאכת הקליעה מהר, ועד המחצית קלעה 65 נקודות, שסגרו למעשה את המשחק עם יתרון של 26 נקודות, בערב שהנתון המרשים ביותר בו הוא 9 חסימות של הסנטר אלונזו מורנינג (שווה לשיא מועדון). אי אפשר להגיד שמורנינג משכיח את שאק הפצוע, אבל הוא בפירוש עושה עבודה גדולה, בעיקר בחסימות (מוביל את הליגה עם 3.8 למשחק, וחסם לפחות 2 בכל משחק למעט משחק פתיחת העונה). מיאמי ניצחה רק בפעם השנייה בחמישה משחקים.

ההיט נהנו מעוד ערב גדול של דווין וויד, שקלע 33 נקודות ומוליך השנה את קלעי מיאמי בכל משחקיה, למעט שלושה. גם פוזי ו-וויליאמס היו טובים עם 19 ו- 18 בהתאמה, ויודוניס האסלם הוסיף דאבל דאבל סולידי של 10 ו-12.

מיאמי גם קיבלה 5 שלשות מפוזי, אחרי שהחמיצה 21 שלשות ברציפות בשני המשחקים הקודמים (עד שלשה של גארי פייטון בסוף הרבע השלישי בשבת). אנטואן ווקר המשיך את תקופת הקליעה החלשה שלו וקלע הלילה 3 מ-9 מהשדה, אחרי 4 מ-23 בשני המשחקים הקודמים.

בניו יורק בלטו סטפון מארבורי, עם 19 ו-6 ונייט רובינסון (אשר קלע את סל הניצחון בשבת מול פילדלפיה) המשיך את היכולת הטובה עם 16 אישיות. נקודה מעניינת נוספת- לארי בראון ניסה עד כה שבע וריאציות שונות של הרכב פותח. בכל העונה הקודמת ניו יורק ניסתה 8 הרכבי פתיחה שונים.


דנבר-ניו ג'רזי 101:92

דנבר (7:8) התייצבה למשחק הלילה עם ששה ניצחונות בית רצופים. זה לא עזר לה מול ניו ג'רזי (7:7) אשר נהנתה מערב סולידי וטוב של קרטר וג'פרסון, עם 25 ו-24 נקודות בהתאמה, בניצחון ה-999 בהיסטוריה של המועדון.

בדנבר, שקלעה רק ב- 37 אחוזים מן השדה, הולכת וגדלה רשימת הפצועים, ולאחר שמרקוס קמבי חזר הלילה מהיעדרות של משחק אחד (אך הוא עדיין לא לחלוטין בקו הבריאות) הצטרף הלילה אל הרשימה כרמלו אנת'וני, אשר כבר בדקה הראשונה למשחק נקע את רגלו השמאלית. בהיעדרו הנטס רצו ל-21:36 ברבע הראשון והחזיקו מעמד עד לניצחון. דנבר היא כרגע הקבוצה אשר סובלת הכי הרבה בליגה מפציעות.

מלבד קרטר וג'פרסון, גם ג'ייסון קיד היה לא רע (לילה אחד אחרי שיא עונה של 35 נקודות בסטייפלס סנטר), ורשם 13, 8 ו-5, במשחקו הראשון בדנבר מעונת 2002/03 (מאז הוא החמיץ את המשחקים בפפסי סנטר עקב בעיות ברכיים).

ככלל, הנטס מסרו 26 אסיסטים הלילה, כאשר אף אחד לא מוסר יותר מ-5 כדורים. בדנבר מלאכת הריכוז התרכזה אצל אנדרה מילר אשר מסר 9 (קלע 10 והוריד 10, אבל קלע 0 מ-10 מן השדה ורשם את כל נקודותיו מן הקו) ושאר הקבוצה הוסיפה רק 7 מסירות. ניו ג'רזי מסיימת בשני ניצחונות נאים את חמשת משחקי החוץ הרצופים שלה, לאחר שלושה הפסדים בשלושת המשחקים הראשונים.

בדנבר בלט בעיקר קניון מרטין, שקלע 26 והוריד 7 לפני שהורחק בעבירות טכניות דקה לפני הסוף, וכן ארל בויקינס אשר הוסיף מן הספסל 24 אישיות. קמבי רשם דאבל דאבל של 10 ו-10.

אורלנדו יצאה עם ניצחון מבוסטון

טורונטו-דאלאס 93:91

בשורה התחתונה, דאלאס (3:10) מנצחת בפעם הרביעית ברציפות בחוץ, והפעם היא עושה את זה מול הקבוצה החלשה בליגה, טורונטו (14:1), שרושמת הפסד חמישי ברציפות. בפועל, היא נזקקה לסל ניצחון של ג'ייסון טרי עם הבאזר.

במשחק עצמו דאלאס, במשחקה הראשון ללא ג'וש האוורד הפצוע, שעשוי להיעדר שבועיים, ניסתה לסגור עניינים מהר וברחה ברבע הראשון ליתרון משמעותי, אבל טורונטו לא נתנה למשחק לברוח וחזרה ליתרון עד המחצית.

דאלאס לא שיחקה היטב הלילה, אבל אחרי שאיפשרה לממפיס לקלוע במשחק ההפסד בשבת ב-55 אחוזים מהשדה, היא הורידה את טורונטו הלילה ל-43 בלבד. דירק נוביצקי החטיא את שבע הזריקות הראשונות שלו וסיים את המחצית רק עם 2 מ-10, אבל קלע 13 נקודות ברבע האחרון ורשם בסופו של דבר 29 (11 הורדות). ג'ייסון טרי היה בערב קליעה נהדר עם 26 משלו, כולל, כאמור, סל הניצחון, אחרי הכנסת כדור של מארקיז דניאלס.

הניצחון הלילה מחזיר את אייברי ג'ונסון למסלול אחרי ההפסד בשבת, הפסד אשר מנע ממנו להשוות את פתיחת קריירת האימון הטובה בכל הזמנים (אל קרבי, סירקיוז, בעונת 1949/50, עם 26 ניצחונות מתוך 30 משחקים ראשונים בקריירה). ג'ונסון, שרשם בשבת את הפסדו החמישי בשלושים משחקים, עומד עתה על מאזן של 5:26. בטורונטו רשם כריס בוש את הדאבל דאבל הרגיל שלו, עם 26 ו-10, ומייק ג'יימס הוסיף 22 משלו. חוזה קלדרון פתח לראשונה העונה בחמישייה וחילק 8 אסיסטים.


בוסטון-אורלנדו 83:87

אורלנדו (6:7) נראית טוב לאחרונה ורושמת הלילה את ניצחונה הרביעי ברציפות, עדיין ללא גרנט היל, ולראשונה בבוסטון מאז דצמבר 2000. מנגד, בוסטון (8:5) נראית לא טוב, עמוסת בעיות ונראה שיהיו בהרכבה (שחקנים או מאמן) שינויים כלשהם במהלך העונה, כי כמו שזה נראה כרגע זה לא הולך לכיוון טוב.

אורלנדו עושה את הריצה שלה על גבי דוויט האוורד, אשר זכה לפני ואחרי המשחק למחמאות רבות מדוק ריברס ומסטיב פרנסיס (הפרנצ'ייז השווה אותו לטים דאנקן ולקווין גארנט, ריברס השוה אותו לדיוויד רובינסון). האוורד, אשר הוריד בשלושת המשחקים הקודמים שלו מול בוסטון בשנה שעברה רק 3.3 ריבאונדים (שזה רק מעט פחות מן הממוצע העונתי של מארק בלאונט השנה), רשם הלילה את הדאבל דאבל העשירי שלו, עם 10 נקודות ו-10 ריבאונדים (שני בליגה עם ממוצע של 12.9 הורדות לערב), למרות שנאלץ להתמודד עם שמירה כפולה כל הערב. 12 שניות לסוף גם רשם האוורד את המהלך החשוב במשחק, כאשר חסם זריקה של בלאונט אשר יכולה הייתה לשלוח את המשחק להארכה.

עוד בלט באורלנדו סטיב פרנסיס, שקלע 19 נקודות אישיות ומסר לחברים 7, ובבוסטון (ששוב נכשלה לנצח שני משחקים רצופים וטרם עשתה זאת השנה) בלטו בעיקר פול פירס עם דאבל דאבל של 16 ו-13 הורדות, וריקי דיוויס אשר נמצא בתקופה אישית נהדרת, עם 22, 5 ו-6. ומילה אחרונה על בלאונט, שבמשחק הקודם של בוסטון לא עלה לשחק לאחר שהמאמן החליט לחנך אותו לקחת עוד כדורים חוזרים. הלילה שוב קנדריק פרקינס פתח במקומו בעמדת הסנטר, אבל בלאונט עלה מהספסל, הוריד 6 ריבאונדים, וריברס השאיר אותו 31 דקות על הפרקט, לעומת 15 בלבד של פרקינס. מה שנקרא - המשך יבוא.


גולדן סטייט-ניו אורלינס 83:99

גולדן סטייט (6:10) אירחה הלילה את ניו אורלינס (7:6) כאשר שתיהן מגיעות למשחק עם שני ניצחונות רצופים. רק אחת כמובן יכולה להמשיך את רצף הניצחונות, והלילה זו הייתה גולדן סטייט, עבורה זהו ניצחון ביתי שני מתוך סדרה של ששה משחקי בית רצופים.

הווריורס לקחו את המשחק ברבעים השני והשלישי, בהם רצו ל- 15 נקודות הפרש, במשחק מאוזן מאד שבו קלעו דרק פישר, בארון דיוויס, ג'יסון ריצ'ארדסון וטרוי מרפי 17, 17, 17 ו-16 בהתאמה. לאחר שיא עונה של 37 אסיסטים בשבת (מול טורונטו) גולדן סטייט נרגעה מעט ורשמה הלילה 21 (9 של דיוויס, אשר רושם העונה 8.9 מסירות לערב, שני בקטגוריה רק לסטיב נאש).

עבור ניו אורלינס, שהשיגה עד כה שליש מסך כל ניצחונותיו של המועדון בעונה שעברה, בלטו דיוויד ווסט, כרגיל בזמן האחרון, עם דאבל דאבל של 14 ו-11 וכריס פול אשר רשם 15 נקודות והוסיף להן 5 מסירות. ההורנטס עומדים עתה על ארבעה ניצחונות בששת משחקיהם האחרונים.

עלילת המשנה של המשחק הייתה המפגש של דיוויס עם קבוצתו לשעבר, כשבצד השני עולה קלקסטון עם האקסית שלו. דיוויד ניצח גם בדו קרב האישי וגם בקבוצתי, אבל לא היה לו את המשחק המפלצתי שלו קיווה, שכן הצליח לקלוע רק 1 מ-9 מאחורי הקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully