וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה טוב אירופה

29.11.2005 / 21:43

גליל, שהובסה בידי דינמו האיזורית 99:82, נהריה שהפסידה לחימקי, 90:86, והפועל שהפסידה בבית לורוצלאב, סיימו את העונה האירופית

רק לא מזמן רשמו שתי קבוצות ישראליות באותה עונה הופעות בפיינל פור של מפעלים אירופאיים, אך מאז חלו תמורות ביבשת הגדולה ובליגה המקומית, שיאפשרו לקבוצות הישראליות להתרכז בליגה המקומית כבר בסיום הסיבוב הראשון, אחרי שעפו מאירופה.

שלוש ישראליות שיחקו הערב במוסקבה, שתיים מהן במסגרת היורוקאפ. נהריה, עם תקווה קלושה, יצאה למשחק נגד חימקי, ואחרי מחצית ראשונה רעה הגיעה התעוררות שלא עזרה לה. לאחר הפסד 86:90, חניכיו של אבי אשכנזי מסיימים בצורה מאכזבת את העונה האירופאית. גם גליל עליון חלמה על ניצחון חוץ, ראשון העונה באירופה, אבל אחרי רבע ראשון טוב איבדה את הכיוון וירדה מובסת, 82:99.

שיא ההשפלה נשמר להפועל ת"א, ששבוע אחרי ההפסד המשפיל לכרונינגן בבית שוב חילקה נקודות במבצר הביתי ביד אליהו. הקבוצה של אפי בירנבוים, שאירחה את ורוצלאב, אותה היא ניצחה בפולין, והפסידה לה, מסיימת הופעה כושלת.

הפועל ת"א - וורוצלאב 84:72

"אנחנו בהחלט מודעים לחשיבות המשחק", אמר אתמול אפי בירנבוים. "אמנם נגד הפולנים היה לנו משחק טוב מאוד בחוץ, אבל זהו משחק מכריע שאנחנו חייבים לקחת בבית ואני מקווה שנשחק עם הרבה אמביציות".

הפועל ניצחה במשחק הראשון בפולין, אבל בבית היא נתקלה במשחק קשה יותר והציגה כדורסל חלש. ורוצלאב הצליחה לכפות על שחקניו של בירנבוים את המשחק שלה, וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 16:18. מרכוס האטן היה כרגיל הבולט אצל האדומים, כשגם פרינגטון ומוסינזון נותנים דקות טובות, שלא מנעו מהאורחים לרדת למחצית ביתרון, 33:36.

הפועל פתחה רע את המחצית השניה וראתה את ורוצלאב רצה ל-35:50, 6:30 לסיום הרבע. הפועל המשיכה לרדוף אחרי הפולנים, והצליחה להוריד להפרש מינימלי מבחינתה, 59:52, בסיום הרבע.

סלים של האטן וסימין הורידו את ההפרש ל-3 בלבד, אבל הפולנים חזרו להוביל ב-7 הפרש, 8 דקות לסיום. במקום ללחוץ, הפועל נכנסה לשאננות, ואיבדה 3 ריבאונדים בהגנה שעלו לה בסלי שלוש נקודות, ויתרון 64:73 לורוצלאב, ממנו הפועל כבר לא הצליחה לחזור.

בירנבוים: "שיחקנו רע מאוד מול קבוצה שניצחנו בחוץ. גם כשחזרנו עשינו את הטעויות הקטנות. אני יכול להגיד שאנחנו צריכים להתארגן, ויש לנו עוד הרבה עבודה"

דינאמו מוסקבה האזורית - גליל עליון 82:99

גליל אמנם ניצחה בסיבוב הראשון 100:102 לאחר הארכה, אך הערב הסיפור היה שונה לגמרי. גליל, ללא שחקנה הניגרי, אוצ'יי נאסוונו, שנעדר מהמשחק מאחר שלא קיבל ויזה, הופיעה לכמה דקות בפתיחה, אך בהמשך נעלמה.

גליל פתחה טוב את המשחק, ובעזרת רבע מצוין של יוגב אוחיון עם 8 נקודות, וליאור אליהו עם 6, סיימה ביתרון 22:29. בתחילת הרבע השני גליל הירבתה להחטיא ולזרוק משלוש, עובדה שאיפשרה לרוסים לחזור למשחק, ואף ליטול את ההובלה, 31:39. גליל המשיכה לשחק לא טוב, הירבתה להחטיא מהקו, ואפילו דאנק של בראטיץ' פגש את הטבעת והלך החוצה. מורגונוב וגידראייטיס ניצלו את המצב והריצו את הרוסים עד ל-36:48 במחצית.

שחקניו של אורן עמיאל המשיכו לקלוע באחוזים נמוכים, כשליאור אליהו נתקע על 11 נקודות, כמו עוד 4 שחקנים בחמישיה. הרוסים המשיכו ללכת לגידראייטיס, כשגם זמנסקי נותן מחצית מצונית, בדרך לסגור את הרבע השלישי ביתרון 56:71. ברבע הרביעי התרכזו בגליל איך לא לספוג תבוסה גדולה יותר, ולחזור ממוסקבה עם תוצאה מכובדת.

הירבו לקלוע לגליל: סטרייט 24, אוחיון 17, אליהו 17, בראטיץ' 11.

לדינמו: דיינקו 22, זאמנסקי 19, גידראייטייס 17

חימקי - נהריה 86:90

אחרי ההפסד הביתי המביך לנימברוק בשבוע שעבר, ניתנה לעירוני נהריה הזדמנות שניה ואחרונה, אבל מולה ניצבה משוכה גבוהה מאוד - משחק חוץ מול חימקי מוסקבה. חניכיו של אבי אשכנזי ידעו שניצחון בכל הפרש יעלה אותם לשלב הבא, אך המציאות קשה יותר מהתיאוריה.

כניסה רעה של נהריה למשחק, איפשרה לחימקי לברוח ליתרון מבטיח כבר באמצע הרבע השני, 16:31. הרוסים קלעו באחוזים מצוינים ל-2 ולשלוש וירדו למחצית ביתרון 30:46. נהריה נתנה רבע שלישי טוב יותר והצליחה להוריד את הרוסים ליתרון 10 בלבד. אוטיס היל, במשחק הבכורה שלו ביורוקאפ, נתן משחק טוב וקלע את הנקודה ה-16 שלו בתחילת הרבע הרביעי, אך גם איבד 5 כדורים. דקות טובות של אבי סוכר וברק פלג השאירו את נהריה צמודה לרוסים.

במצב של 10 הפרש לרוסים, 5 דקות לסיום, נהריה התעוררה והצליחה לחזור למשחק תודות ל-4 נקודות חשובות של עמית בן דוד. 5 נקודות רצופות של סוכר, ועוד שתי שלשות של ברק פלג ועמית בן דוד, המשיכו את החזרה ההירואית של נהריה למשחק, וסוכר בשלשה נוספת קבע 86:88 לחימקי, 17 שניות לסיום. חימקי יצאה להתקפה, קלעה 2 מהקו, וניצלה החטאה של נהריה בהתקפה הבאה בשביל לקבוע 86:90. פלג החטיא שלשה, והרוסים, למרות דקות אחרונות רעות, לקחו את המשחק.

הירבו לקלוע לנהריה: פלג 24 (4 שלשות), סוכר 23 (4 מ-6 לשלוש, 5 מ-7 לשתיים), אוטיס היל 17 , בן דוד 16, קאר 4.

לחימקי: רובן וולקוביצקי 18, אוסקר טורס 17.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully