וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלחץ יהיה על הקרואטים בגמר דייויס"

28.11.2005 / 22:49

הטניסאי הסלובקי הבכיר, דומייק הרבאטי, מתכונן לגמר גביע דייויס שיתקיים בסוף השבוע בברטיסלאבה

עונת הטניס המקצועני יצאה לפגרה, אלא שנותר עוד אירוע אחד כדי להשלים את שנת 2005 - גמר גביע דייויס בין סלובקיה לקרואטיה, שיתקיים בסוף השבוע הקרוב בברטיסלאבה.

שתי הנבחרות לא נמנו בין הפייבוריטיות לתואר ולשתיהן זו תהיה ההופעה הראשונה בגמר גביע דייויס. הקרואטים אפילו גייסו לצורך העניין את גוראן איבניסביץ' שכבר פרש מפעילות וישמש כמחליף.

על הנייר, הקרואטים נחשבים לעדיפים בזכות העונה המצוינת של הטניסאי הבכיר שלהם, איבן ליוביצ'יץ', שלא הפסיד העונה משחק בגביע דייויס. במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום (שני) לקראת המפגש, אמר הטניסאי הסלובקי הבכיר דומיניק הרבאטי: "אני לא מרגיש לחץ מכיוון שהיריבים שלנו פייבוריטים, הם חייבים את הניצחון".

הרבאטי הפסיד לליוביצ'יץ' בכל חמשת המפגשים שהתקיימו בינהם, אבל הפעם הוא בונה על הקהל הביתי ב"סיבאמאץ ארינה", שם ניצחה השנה סלובקיה את ספרד, הולנד וארגנטינה: "זה קשה, אבל יש לנו את הקהל הביתי. אני מקווה שילך לנו טוב ושנעשה את המקסימום. בבית אנחנו נחשבים לסוס שחור ואני מקווה שנוכיח את זה מול קרואטיה", הוסיף הרבאטי המדורג 19 בעולם. לגבי ליוביצ'יץ' (9 בעולם), אמר הרבאטי: "כולם מדברים עליו. אני אומר שליוביצ'יץ' זה לא קרואטיה. הוא לא נבחרת, הוא אדם אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully