וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון נעצרה בגבעת שמואל

28.11.2005 / 21:45

מכבי גבעת שמואל נראתה מחוברת יותר והשיגה ניצחוןליגה ראשון העונה, 64:76 דווקא מול אשקלון שירדה למקום השלישי

ערב פתיחת המחזור החמישי בליגת העל בכדורסל, מכבי גבעת שמואל הייתה אחת משתי הקבוצות (יחד עם רמת השרון) שעדיין לא השיגו ניצחון העונה בליגת העל. היריבה מאשקלון, שהפסידה העונה רק למכבי ת"א, נראתה מאיימת וההפסד החמישי נראה באופק. למזלו של רונן גינזבורג, מאמן הגבעה, אפשר להגיד שסוף שוף נוצר חיבור מסויים בין רביעית הזרים שלו (עם ג'רוד אברם בהופעת בכורה) לישראלים הוותיקים, שמלעשה היו אחראים לניצחון 64:76 על אליצור אשקלון.

בגבעת שמואל יקוו לצאת לדרך חדשה, כשבמחזור הבא הם יצאו למשחק חוץ בראשון לציון. אליצור אשקלון, שעברה שבוע סוער בעיקר בגלל בעיות כלכליות שנפתרו בינתיים במועדון, ירדה למקום השלישי על חשבון הפועל ירושלים. המאמן אריאל בית הלחמי יצטרך לעשות חושבים לגבי הזר ווילי ג'נקינס, שסיים עם 0 נקודות באחוזים נוראיים.

תיאור המשחק

האשקלונים, שעברו שבוע סוער בעיקר בגלל בעיות תקציביות, לא נכנסו למשחק ברבע הראשון וראו את רון סליי מהגבעה קולע 7 נקודות כדי להעלות את המארחים ל-5:11. מהצד השני, משה מזרחי וברנדון קורץ שהצטיינו במשחק היורוקאפ צ'לנג' מול קלוז' בשבוע שעבר, לא הפסיקו לעשות טעויות בעיקר בהגנה. הגבעה ניצלה כמעט את כל המתנות כדי לסיים את הרבע הראשון ביתרון 11:24.

חמש דקות מפתיחת הרבע השני, בראיין טולברט הצליח לצמק בחזרה לפער חד ספרתי ו-3:20 דק' להפסקה, שלשה שלו הורידה ל-31:28 והחזירה את אשקלון למשחק. הגארד האמריקאי דאג לכל המהלכים בדקות הסיום של המחצית הראשונה ויהוא אורלנד הישווה ל-35:35 כשנותרה דקה למחצית. רון סליי, שהיה המצטיין בגבעה במחצית הוסיף סל וקבע את תוצאת המחצית, 35:37 לגבעת שמואל.

שתי הקבוצות פתחו רע מאוד את המחצית השניה, כשבארבע הדקות הראשונות הושג סל שדה אחד בלבד (של הגבעה). טימי באוורס החזיר את גבעת שמואל ליתרון דו ספרתי (37:47), אבל משה מזרחי וברנדון קורץ דאגו לשמור על העניין. בדקה האחרונה של הרבע הגיע זמן הוותיקים בגבעה. אורן אהרוני סיים רבע טוב עם שלשה אלגנטית ודרור כהן קלע עם הבאזר מחצי מרחק, כדי לקבוע 45:54 לגבעת שמואל בסוף הרבע השלישי.

אורן אהרוני המשיך להפציץ בתחילת הרבע האחרון עם עוד שלשה במתפרצת, שהעלתה את קבוצתו ליתרון שיא של 47:59. מהצד השני, אשקלון המשיכה במשחק התקפה מזעזע, עם אחוזים איומים של אדריאן פלדג'ר. 6 דקות לסיום, עוד שלשה לאהרוני והפעם מהפינה, מקנה לגבעה יתרון 49:63 ועם יכולת הקליעה של אשקלון, הגארבאג' טיים החל כבר בשלב הזה.

טימי באוורס הוביל את קלעי מכבי גבעת שמואל עם 20 נקודות, אורן אהרוני הוסיף 16 ורון סליי סיים עם 15 נקודות.

מאמן אליצור אשקלון אריאל בית הלחמי אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": "שיקחנו מתחת לכל ביקורת בכל הסטנדרטים. הגבעה רצו יותר וכנראה היו צריכים את המשחק יותר. שיחקנו לידיים שלהם בלי התלהבות וההתקפה שלנו נראתה זוועה. אמרתי בסוף הרבע השלישי שגם אם נשחק עוד יומיים, לא נוכל לנצח. עד המחזור הבא בליגה בעוד שבועיים אני מקווה שנחזור לעצמנו".

מאמן גבעת שמואל רונן גינזבורג: "החברה הישראלים החזיקו את הקבוצה וצריך לציין גם את דרור דוידי, ששיתק את טולברט בהגנה. יש לנו בכל מקרה עוד הרבה עבודה. חלק מהזרים שלנו עדיין לא מבינים את התרגילים ואנחנו עדיין בחודש אוגוסט מבחינת התיאום בהתקפה". על שחקן הרכש החדש ג'קוד אברם: "הוא עדיין לא בכושר טוב ואני מקווה שהוא יעזור לנו בהמשך. לגבי וויין וואלאס, אנחנו עדיין לא יודעים מה נעשה בהמשך". גינזבורג סיכם: "אני כל הזמן מאמין שנישאר בליגה, צריך רק להתאזן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully