וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון שוחרר מהפועל ת"א

28.11.2005 / 14:03

למרות שהצטרף רק בתחילת נובמבר, ויתרה הקבוצה על הסנטר, שהתחיל את העונה באולקר. נאווי סיפר כי הוא לא מתאים לליגת העל

הפועל ת"א שחררה את הסנטר שלה, ארנסט בראון. למרות שרדפה אחריו, אחרי שבראון שוחרר באולקר, החליטה הקבוצה לוותר על שירותיו. אתמול שיחק בראון נגד בני השרון במשך 9 דקות, וקלע 3 נקודות. בסיום המשחק רמז עמי נאווי לקראת הבאות, כשטען שבראון לא מתאים לליגת העל בכדורסל, מאחר שמדובר בבחור כבד מדי, בעוד שמדובר בליגה נמוכה יחסית.

בראון חתם בתחילת נובמבר בהפועל תל אביב. בראון (26, 2.12) החל את העונה באולקר הטורקית ואף שיחק במשחק פתיחת היורוליג נגד פנאתינייקוס ולא הרשים עם שתי נקודות בלבד. בראון נבחר בדארפט 2000 על ידי המיאמי היט במקום החמישים.

ניפויו של בראון הוא המשך ישיר לחוסר היציבות בהפועל ת"א החל מהקיץ האחרון. הקבוצה כבר הספיקה לחתוך שני זרים שחתמו בקבוצה בקיץ, אונטריו לט ואריק סנדרס, ובשורותיה משחק גם רוג'ר פרינגטון, שחתום על חוזה זמני. מעמדו של הגארד בורקו ראדוביץ' לא ברור, ועתידו יוכרע ביום רביעי.

מחר שלישי תתמודד הפועל ת"א מול ורוצלאב הפולנית במסגרת היורוקאפ, במשחק שבו היא חייבת לנצח כדי להעפיל לשלב הבא. יו"ר הפועל, שאול אייזנברג, אמר לאתר ספורט 5: "הודענו לפיב"א שג'רון רוברטס יחליף את בראון מחר. עדיין לא ידוע מי יגיע במקומו אבל אנחנו נתחזק. עד עכשיו אנחנו משחקים עם הלב והנשמה".

בהפועל מקווים שהפעם יהיו ביציעי היכל נוקיה מעט יותר אנשים. "הנוכחות של 200 אוהדים שהגיעו להרצליה מוכיחה שהבעיה לא עם הקבוצה", הוסיף אייזנברג, "כמה אוהדים יגיעו מחר? אני מקווה שיבואו. אני מקווה שיבינו שהמשחק חשוב והם יגיעו. אני בטוח שאוהדים מבינים את חשיבות המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully