וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של הרון רון

דן לזר

28.11.2005 / 7:33

ארטסט סייע לאינדיאנה לפתוח סדרה במערב בניצחון 92:97 על הקליפרס. פורטלנד גברה על אטלנטה 75:77, הנטס ניצחו בסטייפלס

לוס אנג'לס קליפרס - אינדיאנה פייסרס 97:92

רק לפני יומיים אינדיאנה (8:4) ספגה הפסד ביתי משפיל לאטלנטה, לקול קריאות בוז צורמות מן הקהל בקונסקו פילדהאוס. אבל ההבדל בין אינדי של שישי בלילה לזו של הלילה הזה היה רון ארטסט. אל אולמה הביתי של הקליפרס הלוהטת (4:9) באה קבוצה נחושה, עם רון רון, ולא זו שהפסידה לאטלנטה, בלעדיו, והנחילה למקומיים את הפסד הליגה הביתי הראשון שלהם העונה (לאחר חמישה ניצחונות).

הקליפרס פתחו את המשחק חזק, והובילו 2:10 אחרי שתי דקות. השליטה שלהם נמשכה לכל אורך הרבע הראשון אך אינדי הצליחה לצמצם בסוף עד להפרש של נקודה אחת בלבד בתום הרבע.

אחרי רבע שני צמוד הפייסרס פתחו חזק את המחצית השנייה, ובעיקר בזכות רבע אנרגטי של ארטסט עלו גם ליתרון מינימלי עם הכניסה לרבע האחרון. המשחק נשאר צמוד עד סופו (אינדיאנה פתחה יתרון קטן), והקליפרס הצליחו לצמק עד לשתי נקודות בלבד, בתוך הדקה האחרונה, בעיקר בזכות אלטון בראנד הנפלא (22, 10 ו-5). אבל אינדי הבטיחה את הניצחון לאחר עוד חטיפה חשובה של ארטסט וריבאונד התקפה קריטי של קרושר.

אינדיאנה, שפתחה הלילה סדרה של חמישה משחקי חוץ, קלעה רק ב- 40 אחוזים מן השדה אבל זרקה 14 זריקות יותר במשחק (כולל 13 זריקות יותר לשלוש) ואיבדה רק 9 כדורים מול 17 של הקליפרס.
"לא היינו מנצחים את המשחק ללא המאמץ הקבוצתי הטוטאלי", אמר אחרי המשחק ג'רמיין אוניל, בהתייחסו לכך שכל החמישייה של הפייסרס קלעה בספרות כפולות.

מלבד ארטסט (22 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 חטיפות), בלט גם ג'רמיין אוניל עם דאבל דאבל של 16 ו-13. בקליפרס, מלבד בראנד, בלט הסנטר קיימן, עם דאבל דאבל משלו של 18 ו-12 ולקינוח 3 חסימות.


אטלנטה - פורטלנד 77:75

לפני המשחק הלילה, אטלנטה (2:10) חיפשה את הניצחון השלישי ברציפות, אחרי שרק בסוף השבוע האחרון ניערה מעצמה את התואר המפוקפק של הקבוצה היחידה בליגה שטרם ניצחה. מולה ניצבה פורטלנד (5:7), ובאטלנטה כבר החלו לפנטז על רצף ניצחונות (ועל נקמה בפורטלנד, שניצחה את ההוקס עם קליעת עונשין אחת של זאק רנדולף בתחילת החודש).

המשחק עצמו התפתח לקצב איטי, ובתוצאה נמוכה. אטלנטה פתחה פער דו ספרתי ברבע השלישי ונראה היה שהמשחק בורח לפורטלנד, אך היא חזרה לאט לאט עד לסיום מותח שבו דריוס מיילס קלע עם 1.3 שניות על השעון והעניק לבלייזרס ניצחון. להוקס עוד הייתה הזדמנות עם מבט אחרון של הרוקי סאלים סטודמאייר, אבל הכדור שלו לא הלך לשום מקום, כמו רוב הכדורים של קבוצתו הלילה.

הסיפור הגדול של המשחק היה זאק רנדולף, שקלע כמעט שליש מן הנקודות של הבלייזרס (24), וגם הוסיף 15 ריבאונדים. זאק היה בלתי ניתן לעצירה וסיים את המשחק, כשהוא קולע ב-80 אחוזים מן השדה.

באטלנטה, שקלעה רק ב-40 אחוזים מן השדה, בלטו זאזה פאצ'וליה, עם דאבל דאבל של 15 ו-10 ואל הארינגטון שכמעט עשה אחד משלו, עם 16 ו-9.

הלייקרס הולכים מדחי אל דחי

לוס אנג'לס לייקרס - ניו ג'רזי נטס 102:96 (אחרי הארכה)

ניו ג'רזי (7:6) הגיעה לסטייפלס סנטר אחרי 5 הפסדי חוץ רצופים וקיבלה החלטה שמספיק. הלייקרס (7:5), עם 3 הפסדי בית עד כה, נלחמו עד הסוף, אבל ניו ג'רזי יצאה מן המשבר עם ניצחון חשוב, בהארכה.

במשחק הקודם בין שתי הקבוצות, בפברואר השנה, הלייקרס ניצחה במשחק בו קיד רשם טריפל דאבל מרשים של 28, 12 ו-12. גם הלילה קיד היה קרוב מאד לטריפל דאבל דומה, עם 35, 8 ו-12 (אבל גם עם 7 איבודים) וסייע לקבוצתו לנקום.

המחצית הראשונה במשחק התנהלה באופן מוזר, כאשר ניו ג'רזי שעתה קדימה ברבע הראשון עם 26 נקודות מול 10 בלבד של המקומיים, אבל קלעה 10 בלבד בעצמה ברבע השני, ואפשרה לאגמיים לחזור לעניינים. הרבע השלישי היה צמוד, וברביעי הלייקרס מחקו את כל ההפרש של הנטס בעיקר בזכות משחק קלאץ' אדיר של קובי, שקלע שוב 4 שלשות, משחק שני ברציפות, מתוכן שתיים קריטיות בתוך הדקה האחרונה. הוא הוסיף להן קליעות עונשין חשובות וסיים בסך הכל עם 45 נקודות עד ההארכה, כאשר מלבדו רק בראיין קוק מגיע ל-10 נקודות ורושם ספרות כפולות בנקודות. קוק (14 במשחק כולו), גם קלע זריקת המשך, ממש עם הבאזר של הזמן החוקי, כדי לשלוח את המשחק להארכה.

בהארכה הלייקרס כבר נפלו מהרגליים, וגם ברייאנט הבלתי נלאה נעצר על נקודה אחת בלבד. מלבד קיד, הנטס קיבלו הלילה גם את את ננאד קרסטיץ' עם משחק מרשים של 20 ו-13. לעומתם הלייקרס התקשו לקבל תרומה משמעותית ממישהו שאינו קובי ברייאנט, וקלעו בסך הכל ב-33 אחוזים מן השדה, אחוז עלוב לכל הדעות. לפחות הקבוצה של ג'קסון קיבלה חזרה את לוק וולטון, לראשונה העונה, ובמשחק הראשון שלו הוא הגיב עם 8, 7 ו-5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully