וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנן חיבר את ירושלים

27.11.2005 / 22:23

המאמן ההולנדי של בית"ר שוב העלה למגרש קבוצה אטרקטיבית ולוחמת, ששטפה את בני יהודה. אסולין, אפק ויצחקי כבשו ב-2:3, שמעלה את בית"ר למקום השלישי

בית"ר ירושלים ובני יהודה, שתיים מהקבוצות האטרקטיביות בליגת העל, נפגשו בהרצליה למשחק שהבטיח הרבה, וגם קיים. בית"ר השתלטה על המגרש למן הפתיחה ואותתה על העומד לבוא. כבר אחרי 11 דקות אסולין כבש את הראשון, ועומרי אפק, במשחק מצוין, הוסיף את השני בדקה ה-34.

בני יהודה, רחוקה מהיכולת שאפיינה אותה עד כה, הצליחה לחזור לחיים דקה מפתיחת המחצית השניה עם שער של בלדוט, אבל תגובה מהירה תוך דקה של ברק יצחקי, שהיה מהבולטים אצל קאנן, הגדילה שוב את היתרון לאורחים. ליאני הרחיק את מליקסון לאחר שחגג בטיפוס על הגדר, אך בני יהודה הצליחה רק לצמק בתוספת הזמן מרגלי אלי ביטון.

טון קאנן, האיש והמחברת, שנראה מחובר לשחקנים ומעורב מאוד במשחק, העמיד קבוצה שמחה ולוחמת. בהנהגתו, בית"ר נראית כמועמדת רצינית מאוד למקום השני. הניצחון מעלה את בית"ר למקום השלישי, עם אותו מספר נקודות כמו לשניה, הפועל ת"א. בני יהודה, שהשיגה רק נקודה אחת מאז משחק העונה מול מכבי חיפה, תנסה להתחבר מחדש ולהוכיח שמקומה בצמרת.

מהלך המשחק

דקה 1: ברק יצחקי מקבל חופש ומבועט מ-18 מטרים מצוין, אבל וינסנט אנייימה מזנק והודף.

דקה 10: לוקמן נוגח כדור גובה לאחור בלי לשים לב שאסולין אורב לטרף. החלוץ הירושלמי קיבל את הכדור לבד לגמרי, אך בעט החוצה מחמישה מטרים.

דקה 11: גול! דקה אחר כך אסולין פיצה את כולם, כשכבש את השער השמיני שלו העונה. טוטואנה עלה לכדור קרן ונגח מעולה, אניימה הדף באינסטינקט גדול, ואסולין נגח פנימה את הריבאונד מחצי מטר, 0:1 בית"ר.

דקה 15: קובצ'ביץ' חודר לרחבת בית"ר, ובועט כדור ששורק ליד הקורה הרחוקה של קורנפיין.

דקה 34: גול! מליקסון מוביל כדור בצד שמאל וחותך למרכז. הוא מוסר קטנה הצידה לאפק שבועט כדור חזק שפוגע בקובצ'ביץ' ומטעה את אניימה, 0:2 בני יהודה.

דקה 38: אסולין מקבל כדור יפה מאפק ובועט החוצה ממצב טוב.

דקה 39: יצחקי מחלץ כדור, מתקדם כמה מטרים, ובועט כדור שטוח שחומק ליד הקורה.

דקה 46: בטורינה הגביה קרן, ובלדוט צימק את התוצאה ופתח את המשחק, 1:2 בית"ר.

דקה 47: ברק יצחקי נשלח לרחבה, הגנת בני יהודה דרשה נבדל, אך יצחקי כבש יפה, 1:3 בית"ר.

דקה 48: כרטיס אדום. מליקסון קפץ על הגדר לאחר השער, וקיבל מליאני כרטיס צהוב שני.

דקה 68: בדש מגיע לכדור גובה ונוגח מצוין. קורנפיין הודף לקרן.

דקה 90: קובצ'ביץ' שולח את אלי ביטון, שבעט מצוין והכניע את קורנפיין, 2:3 בית"ר.

הרכבים:

בני יהודה: אניימה, אלול, גמאן, גפני, אברבנל, לוז (עובד 62), לוקמן, בטורינה, קובצ'ביץ', בלדוט (בדש 68), משה ביטון (אלי ביטון 46)

בית"ר ירושלים: קורנפיין, זיו, חודידה, בן יוסף, דנין, אפק (עזו 82), יצחקי (קאפיץ' 75), אנסומבו, מליקסון, אסולין, טוטואנה (מליחי 62)

קאנן: כל יום עם פרננדז רק נראה יותר טוב

טון קאנן: "מליקסון הוא ילד בן 21. הוא הבין את הטעות שהוא עשה, וצריך ללמד אותו ולא להעניש אותו. כל יום עבודה עם פרננדז רק נהיה יותר טוב. יש לו המון ניסיון והוא מקנה מהמקצוענות שלו לקבוצה. אני מבקש שיסתכל על האימונים הטקטיים - כי ארבע עיניים מקצועיות עדיפות על שתיים. נראה שמכבי, הפועל ובית"ר ירוצו אחרי מכבי חיפה. מבחינתי יש עוד הרבה עבודה, אבל אנחנו משתפרים ממשחק למשחק".

ניצן שירזי: "בני יהודה הפסידה את המשחק בגלל שהיא לא הראתה ניצוצות של קבוצה רעבה. בית"ר לחצו והבקיעו שני שערים. הגול בדקה ה-47 הוציא מאיתנו את כל האויר. אמרתי לפני שלא איבדנו את הרוח אחרי מכבי חיפה, הוצאנו תיקו מפ"ת, אבל לא הגיע לנו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully