וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובה לא מועדת

27.11.2005 / 18:16

למרות פיגור מול טרביזו, הגברת הזקנה הפכה את התוצאה, ניצחה 1:3 ושמרה על פער 5 הנקודות ממילאן. דל פיירו כבש את שערו ה-180 ביובה, ושבר את שיא המועדון הקודם

יובנטוס שבה והגדילה היום (ראשון) את הפער ממילאן בצמרת ל-5 נקודות, שניצחה אתמול 1:2 את לצ'ה משער של אינזאגי בדקה ה-90. הגברת הזקנה גברה בבית על טרביזו החלשה מהתחתית 1:3. אינטר רשמה ניצחון שני ברציפות, הפעם על מסינה, אחרי שלפני כן השיגה שתי נקודות משלושה משחקים והתרחקה מהמובילות.

במשחק מסקרן נוסף שיתקיים ב-21:30, תארח רומא, שהתאוששות שלה נעצרה בתבוסה ביתית קשה מול יובה, את פיורנטינה המפתיעה.

יובנטוס - טרביזו 1:3

יובה עלתה למשחק בלי פטריק ויירה וליליאן תוראם, וספגה שער בדקה ה-25 מרגלי פראוצ'יני, שקיבל כדור טוב מפיליפיני ובעט כדור שטוח ומדויק מחוץ לרחבה, הישר לפינה הימנית של אביאטי. אחרי 12 דקות הגיע השוויון של הגברת הזקנה לאחר שמוטו הרומני המשיך פנימה מסירה של איברהימוביץ'. טרזגה עשה את המהפך שתי דקות לפני המחצית, ואת תוצאת הסיום קבע דל פיירו, שנמצא לאחרונה בכושר מצוין, מעוד בישול של ריברהימוביץ'.

זה היה שערו ה-180 של דל פיירו במדי יובנטוס, ובכך הוא שבר שיא כל הזמנים של המועדון, שהיה שייך עד כה לג'ימפיירו בוניפארטי, ששיחק בקבוצה בשנות החמישים.

מסינה - אינטר 2:1

אינטר יצאה למסיה במטרה להישאר קרובה לקבוצת הצמרת, והצליחה לעלות ליתרון אחרי 7 דקות אחרי שער של רקובה האורוגוואי. רקובה בישל גם את השני לקמביאסו בדקה ה-59, אחרי כדור קרן. מסינה הצליחה רק לצמק בדקה ה-71 מרגלי דה נאפולי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

רומא - פיורנטינה 1:1

פיורנטינה שמרה על מקומה השלישי בטבלה, לאחר שהשיגה באולימפיקו ברומא תיקו 1:1. זה התחיל רע מבחינת הפירנציאנים שספגו כבר בדקה הראשונה מרגלי טונאסי. אבל כרגיל העונה, היה לה את לוקה טוני שידע להשוות בפנדל בדקה ה-65. רומא במקום התשיעי.

שאר המשחקים

קליארי - סמפדוריה 0:2
אמפולי - לאציו 3:2
אסקולי - פאלרמו 1:1
סיינה - רג'ינה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully