וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריו ניצח את אנטון

27.11.2005 / 19:56

האח הבכור למשפחת פרדיננד בא למגרש בו גדל, ועזר ליונייטד לנצח את ווסטהאם של בניון ואחיו הקטן, 1:2. הפסד לבולטון ובן חיים

הליגה האנגלית מתחילה לסנן את הקבוצות המפתיעות ולהוריד אותן אט אט במורד הטבלה. צ'לסי ניצחה אמש 0:2 בפורטסמות', ארסנל טיילה ב-0:3 מול בלקבורן, ו-וויגאן הפסידה 2:1 לטוטנהאם, ואיפשרה למנצסטר יונייטד לטפס למקום השני אחרי ניצחון חוץ על ווסטהאם של יוסי בניון, במשחק הראשון מאז מותו של גורג בסט. אברטון השיגה ניצחון שלישי בארבעת משחקיה האחרונים כשגברה 0:1 על ניוקאסל. בולטון ובן חיים נוצחו בלונדון 1:2 על ידי פולהאם.

ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:1

13 שנה לא ניצחה ווסטהאם יונייטד את מנצ'סטר יונייטד באפטון פארק. המפגש בין השתיים יצר אטרקציה מקומית כששני האחים לבית פרדיננד, ריו הבכור ואנטון הצעיר, נפגשו זה מול זה. גם יוסי בניון פתח בהרכב הפטישים בנסיון לנפץ את ההסטוריה, ועזר לה לעלות ליתרון מדהים תוך 56 שניות. מתיו אתרינגטון קיבל מיוסי את הכדור והחל לדהור על קו שמאל. במסירה מצוינת הוא מצא את מארלן הארווד שבנגיעה אחת כבש, 0:1, והקפיץ את אוהדי ווסטהאם באויר. רוי קארול, אקס מנצ'סטר יונייטד, עצר במו ידיו 4 שערים בטוחים של מנצ'סטר, פעמיים מרגליי רוני, פעם מרגלי סקולס, ופעם נוספת עצר את רוד ואן ניסטלרוי. בניון היה קרוב סנטימטרים מהגדלת התוצאה כשבעט כדור עונשין מצוין מ-18 מטר מעט מעל המשקוף.

השוויון של מנצ'סטר הגיע בדקה ה-47 אחרי טעות קשה של תומאס רפקה. פארק הקוריאני השתלט על הכדור ומסר כדור מצוין לוויין רוני. הפעם, זה בפנים, 1:1. מנצ'סטר המשיכה לתקוף, ואחרי הזדמנות נוספת של רוני, היא מצאה את היתרון, כשג'ון אושה נגח מצוין כדור קרן של סקולס.

ווסטהאם ניסתה למצוא את השוויון, והלכה הרבה מאוד ליוסי בניון, שנתן משחק פעלתני מאוד. למרות לחץ של הפטישים, דווקא רוני היה קרוב לגמור את הסיפור בדקה ה-90, אך הוא החטיא מקרוב. יונייטס בכל זאת משיגה ניצחון חוץ שישי העונה.

שאר המשחקים:

אברטון - ניוקאסל 0:1

שבוע אחרי הרביעייה שספגה בבירמינגהאם מול ווסט ברומיץ', השלימה אברטון ניצחון שלישי בארבעה משחקים כשגברה 0:1 על ניוקאסל. ג'וזף יובו כבש בדקה הראשונה של המחצית השניה כדי להוסיף תקווה לקאמבק של דיוויד מוייס. אלברטו לוקה, הספרדי של ניוקאסל, חזר מפציעה ארוכה ונכנס כמחליף בדקה ה-50.

פולהאם - בולטון 1:2

פולהאם התרחקה מעט מהקו האדום לאחר שניצחה 1:2 את בולטון. צמד של בריאן מקברייד האמריקאי בדקות ה-9 וה-18 הכריע את המשחק לזכות הקבוצה הלונדונית הקטנה, שהשיגה ניצחון ביתי שלישי ברציפות. שער של קווין נולאן בדקה ה-90 רק צימק את התוצאה עבור בולטון. טל בן חיים שיחק 90 דקות, וספג כרטיס צהוב בדקה ה-41. הוונדררס במקום השישי, עם 14 נקודות פחות מצ'לסי המוליכה.

מידלסבורו - ווסט ברומיץ' 2:2

משחק רב שערים במידלסברו. ווסט ברומיץ' שלטה במגרש מהפתיחה, אבל דווקא מרק וידוקה כבש לזכות בורו בדקה ה-11. אבל האורחים המשיכו ללחוץ, השיגו שיוויון מרגלי נתן אלינגטון (20) ואף עלו ליתרון בדקה ה-56 משער של קאנו הניגרי הותיק. יעקובו אייגבני השווה בדקה ה-66.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully