וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף פעם לא ניצחתי את ריו"

27.11.2005 / 13:34

אנטון פרדיננד (ווסטהאם) יפגוש הערב את אחיו ריו במדי מנצ'סטר יונייטד. פרגוסון חושף כי יצרף שחקן בכיר בקיץ הבא

מנצ'סטר יונייטד תגיע לאפטון פארק לפגוש את ווסטהאם, תחת הרשמים ממותו של ג'ורג' בסט. סביר להניח שאם המשחק היה נערך באולד טראפורד, שם בסט העביר את שנותיו היפות, היינו עדים לאירוע יוצאת דופן, אבל גם כך יצדיעו האוהדים בלונדון לאחד השחקנים הגדולים שידע הכדורגל העולמי.

הקרב בין ווסטהאם ליונייטד יהיה מפגש בין האחים פרדיננד, ריו ואנטון. השניים התראיינו במשותף לעיתון ה'סאן', כשריו המבוגר אמר לאחיו הצעיר: "אני מקווה שבסוף המשחק תרוץ לאימא לבכות, כמו שעשית כשהיינו ילדים". אנטון אמר: "אף פעם לא ניצחתי אותו, בשום ענף. לכן, לא יהיה דבר נפלא יותר מאשר לנצח אותו".

הארי רדנאפ, שאימן את ריו בווסטהאם, אמר על צמד הבלמים: "אני אהיה מאושר כאשר שניהם ישחקו יחד במרכז ההגנה של אנגליה. זה עוד יקרה, אין לי ספק. שניהם מאוד דומים באיכויות שלהם. אנטון מפגין כישרון גדול בגיל צעיר, כמו שהיה עם ריו".

ווסטהאם תחסר הערב (18.00, שלם וצפה) את הקפטן שלה, נייג'ל ראו-קוקר הפצוע. בניון יפתח בהרכב, יחד עם טדי שרינגהאם, שזכה למחמאות ממנג'ר יונייטד, אלכס פרגוסון, על היכולת שהוא מפגין בגילו. אגב, עיתון ה'ניוז אוף זה וורלד' מפרסם כי שרינגהאם הציע לרוי קין להצטרף לווסטהאם, בטענה שמאוד כיף לשחק במועדון הלונדוני.

אפרופו קין, פיורנטינה מציעה לקשר האירי 50 אלף ליש"ט לשבוע. ככל הידוע, קין עשוי לצאת בקרוב לאיטליה כדי לנהל שיחות עם המועדון. גם סלטיק חזק בתמונה, אם כי הקבוצה הסקוטית מסרבת לעלות את ההצעה הראשונית שהגישה לקין.

מי שעשוי לרשת את קין הוא מאנישה, קשר נבחרת פורטוגל ודינמו מוסקבה, שלא מרוצה מהחיים ברוסיה. "אני לא מרגיש טוב, גם לא משפחתי. אני לא אוהב את הליגה הרוסית, אני לא אוהב את מזג האוויר ולא את המדינה", אמר הקשר בן ה-28.

המשחק באפטון פארק יהיה עוד מבחן עבור אלכס פרגוסון, אחרי שבשבועות האחרונים גוברים הקולות להחליפו. המנג'ר הסקוטי הזים שמועות שהוא מתכוון לפרוש, כשאמר: "יש לי עוד 4 שנים בכדורגל. אנחנו נצרף כמה שחקנים בינואר, ושחקן אחד נוסף שאנחנו רוצים להחתים שיהיה פנוי רק בקיץ. הוא שיחק כבר בליגת האלופות, אבל המועדון שלו לא מוכן למכור אותו עכשיו. אני בטוח שהמועדון יגבה אותי בקיץ, יונייטד תמיד קנתה את השחקנים הטובים שהיא היתה צריכה". אגב, באנגליה טוענים כי מדובר ג'נארו גאטוסו.

משחקים נוספים היום באנגליה:

אברטון - ניוקאסל

פולהאם - בולטון

מידלסברו - ווסט ברומיץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully