וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטפו עצבים

27.11.2005 / 22:15

אחרי פילזן, כולם ציפו להתפוצצות של מכבי ת"א, אבל נהריה יצאה בזול עם הפסד 86:82. הפועל ת"א ניצחה בהארכה את בני השרון

אחרי שבוע שאותו ירצו רוב נציגותינו באירופה לשכוח, יצא לדרך המחזור החמישי בליגת העל בכדורסל.

מכבי ת"א עבדה קשה עד שעברה את עירוני נהריה עם 82:86. הפועל ירושלים לא התקשתה מול עירוני רמת גן, וניצחה אותה 82:97. הפועל גליל עליון ניצחה את מכבי ראשל"צ 72:75, והפועל תל אביב התאוששה מטראומת כרונינגן, וניצחה בחוץ את בני השרון 81:82 אחרי הארכה.

המשחק שישלים את המחזור ביום שני יפגיש בין מכבי גבעת שמואל לאליצור אשקלון וישודר ללא תשלום (תודה, באמת) ב"שבת של כדורגל" (20:30). כלל ביטוח רמת השרון תהיה חופשית במחזור הזה.

הפועל ירושלים-עירוני ר"ג 82:97

ארז אדלשטיין כבר סופר ניצחון ליגה רביעי ברציפות, וגם זה הגיע בקלות, למרות ההפרש שירד בסיום. טונג'י אוואג'ובי, זוכה גביע יול"ב עם ירושלים, קלע 23 מול האקסית שלו.

מתן נאור שוב פתח בחמישייה של ארז אדלשטיין, והתחיל טוב עם שלשה. ירושלים חדרה בקלות את ההגנה האורחת, אבל אוואג'ובי הגיע נחוש ולא נתן לה לברוח. טפירו הכניס קצת כדורים לאוסטין, אבל המשחק היעיל של איתי לב ואווג'ובי השאירו את רמת גן בתמונה. המוטיבציה של אוואג'ובי כמעט ופירקה את הטבעת במלחה, כשרמת גן נשארת צמודה בזכות ריבאונד התקפה. הכניסה של מרקוביץ', גיבור הניצחון ברומא, יחד עם ניהול משחק של טפירו התחילה ריצת 2:13 של ירושלים, שהסתיימה ביתרון דו ספרתי במחצית. 35:48 לירושלים.

ירושלים הלכה פנימה עם פתיחת הרבע השלישי, אבל ריבוי החטאות לא איפשר לה לפתוח עוד יותר את היתרון. למזלו של אדלשטיין, היריבה לא מצאה גם היא טבעת, ועבירה טכנית של דני פרנקו הריצה את ירושלים וג'נקינס עד יתרון שיא של 24 נקודות. רמת גן לחצה על הכדור והצליחה לקזז את ההפרש, כשהטירוף הירושלמי מתנדף לו, אבל יותר מלדגדג זה לא הספיק. ירושלים לוקחת את הנקודות, אבל מול דינמו מוסקבה ביול"ב השבוע זה עלול לא להספיק.

לירושלים: מאיר טפירו 19, רוג'ר מייסון 18, הוראס ג'נקינס 17, מריו אוסטין 12, ארז מרקוביץ' 11, עידו קוז'יקרו 10, תמאר סליי 6, מתן נאור 3, רביב לימונד 1.
לרמת גן: טונג'י אוואג'ובי 23, קווין רייס 17, איתי לב 15, אבי בן שימול 8, קי מדיסון וג'ייסון גרדנר 7 כ"א, אלישי כדיר 3, יוני ניר 2.

מאיר טפירו: "אנחנו מתחברים תוך כדי תנועה, עובדים קשה באימונים ומקווים להמשיך ולהשתפר. צריך לשמור יותר אגרסיבי כשאנחנו מובילים, ואם נעשה את זה נהיה יותר טובים. השילוב אצלנו מצוין, הרבה אנשים נוגעים בכדור וברגע שכולם מעורבים קשה לעצור אותנו".

הפועל גליל עליון-מכבי ראשל"צ 72:75

אחרי ההפסד הביתי לבאדלונה, חזרה הגליל ללחם ולחמאה. בליגה הקבוצה של אורן עמיאל היא כן פונקציה, בודאי בבית, למרות שגם הפעם זה הלך הרבה יותר קשה ממה שזה נראה לכל אורך הדרך. דקות טובות של אוצ'ה נסוונו וג'יי סטרייט בפתיחה פתחו פער קטן למארחת, כשראשון, נפוחה וגאה אחרי הניצחון הגדול על בני השרון, מקבלת תפוקה מגילכרייסט וסידני, 37:40 לגליל במחצית.

אז נכנסו לעניינים יוגב אוחיון וליאור אליהו, כשאסיסטים של הראשון וחסימות של השני פתחו פער 14. אבל אז הגליל איבדה שוב את הראש, וראשון ניצלה התעוררות של גילכרייסט ומשחק טוב של עומאר סניד כדי להגיע אפילו לעמדת מהפך בדקה האחרונה. במקביל לניסיון להבין את הריפיון בדקות הסיום, יצטרכו בגליל לארוז לפני הנסיעה למוסקבה, למשחק מול חימקי שעלול להיות האחרון העונה באירופה.

לגליל: אוצ'ה נסוונו 22, ליאור אליהו 17 ו-4 חסימות, סשה בראטיץ' 15, יוגב אוחיון 12 ו-6 אסיסטים. ווקאסין מאנדיץ' כלל לא שותף.
לראשל"צ: עומאר סניד 22, ג'ון גילכרייסט 15, לי מתיוס 13, ריאן סידני 11.

יוגב אוחיון: "שמח שיצאנו מכדור השלג של ההפסדים בפתיחת העונה. אני מרגיש שנותנים לי יותר דקות, ואני מנסה לקחת כמה שיותר, אבל העיקר שאנחנו משחקים כקבוצה. אסור לשפוט אותנו על איבוד היתרון כי יצאנו מתקופה של לחץ והפסדים".

בני השרון-הפועל ת"א 82:81 (אחרי הארכה)

אחרי ששברה שיא השפלה מול כרונינגן ההולנדית ביורוקאפ, נראתה הפועל תל אביב טוב יותר (הכל יחסי, כמובן) מול בני השרון, וירדה מנצחת. עם שני זרים שכבר רואים את המטוס (ראדוביץ' וארנסט בראון), אחד שהוחזר ממנו (פרינגטון) ואחד שעוד עלול להגיע אליו (רוברטס), נשארה הפועל ת"א עם מרכוס האטן, שעושה אצלה הכל, לטוב ולרע. הערב, הוא היה האיש שקלע את הסל שהוביל להארכה (72:72).

עוסמאן סיסה ואוגונה אוניקווה פתחו פער דו ספרתי לבני השרון בפתיחה, אבל דקות טובות של ארז כץ והתעוררות של האטן הפכו את המשחק לצמוד. 2 קליעות עונשין של רוג'ר פרינגטון, 16 שניות לסיום ההארכה, נתנו לאפי בירנבוים ניצחון חוץ ראשון העונה, ולפרינגטון עצמו חוזה חדש.

להפועל ת"א: מרכוס האטן 32, רוג'ר פרינגטון 14, ג'רון רוברטס 12.
לבני השרון: עוסמאן סיסה 26 ו-11 ריבאונדים, טרנס רנצ'ר 20, אוגונה אוניקווה 15.

עוזר מאמן הפועל ת"א, עמי נאווי: "האטן הוא אחד הכשרונות הגדולים שנתקלתי בהם בכדורסל הישראלי. אנחנו תלויים בו המון אבל החבר'ה סביבו נתנו המון אופי".

לגבי רכבת הזרים באדום, אמר נאווי: "רוג'ר פרינגטון קיבל חוזה חדש, ולגבי ארנסט בראון צריך לעשות חושבים, כי הוא גדול מדי לליגה שלנו. יש לו בעייה של מהירות רגליים ויקח לו לפחות שלושה חודשים להיכנס לעניינים. אני לא יודע אם יש לנו את הזמן לתת לו". בראון יכול כבר להתחיל לארוז.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

מכבי ת"א-עירוני נהריה 82:86

אחרי ההפסד לאפס פילזן, אף אחד לא חשב שמכבי ת"א תעשה פחות מניצחון מול עירוני נהריה. ההפתעה נעוצה דווקא במשחק הצמוד שכפו חניכיו של אבי אשכנזי, 5 ימים אחרי ההשפלה הגדולה שחוו מול נימברוק.

משחק גדול של קורי קאר השאיר את נהריה צמודה למכבי לאורך מחצית שלמה (40:42 לצהובים), אבל מול באסטון שחוגג בצבע, וויצ'יץ' בעוד כמעט-טריפל-דאבל ופארקר במשחק סולידי, לא היה לאורחת סיכוי לנצח, במיוחד ללא ברנקו מיליסבלייביץ' הפצוע. הרבע האחרון, בו חזרה נהריה עד מינוס 2, צריך להדאיג מאוד את פיני גרשון.

למכבי ת"א: ניקולה וויצ'יץ' 23, 10 אסיסטים, 8 ריבאונדים, 6 איבודים, מייסיאו באסטון 23, אנתוני פארקר 17, וויל סולומון 10.
לנהריה: קורי קאר 29, ברק פלג 15, ג'ייסון וולס ואוטיס היל 12 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully