וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות: ליוקין זכתה בזהב במקבילים המדורגים

26.11.2005 / 13:35

המתעמלת האמריקאית נקמה בחברתה לנבחרת ססיל ממל, שניצחה אותה בקרב רב וזכתה במקבילים המדורגים. 9.85 לקסיאו הסיני בסוס הסמוכות

המתעמלת האמריקאית נסטיה ליוקין, שפיספסה את מדלית הזהב בקרב רב על חודה של אלפית הנקודה, זכתה היום (שבת) במדלית הזהב הראשונה שלה בתחרויות המכשירים הבודדים. על המקבילים המדורגים, היה זה שיחזור של המאבק בקרב רב, כשליוקין נאבקה מול בת ארצה ססיל ממל, אלא שהפעם ליוקין ניצחה בציון של 9.662. ממל זכתה בכסף עם 9.587 ואליזבט טוודל הבריטית סיימה שלישית.

פיי צ'נג הסינית זכתה במדלית הזהב בסוס הקפיצות, אחרי שזכתה לציון משוקלל של 9.656 נק'. אוקסנה צ'וסוביטינה מאוזבקיסטן סיימה שניה ואליסיה סקרמונה האמריקאית זכתה במדלית הארד.

אצל הגברים, התקיימו גמרים בשלושה מכשירים. קין קסיאו הסיני זכה לציון האיכותי ביותר עד עכשיו באליפות, כשקיבל 9.85 נק' על סוס הסמוכות. הוא הקדים את סילביו סוסיו הרומני וטקהירו קשאמה היפני. יורי ואן חלדר ההולנדי זכה בזהב בטבעות בציון של 9.725. הוא הקדים את אלכסנדר ספושקין הרוסי ומתיאו מוראנדי האיטלקי. על הקרקע, מדלית הזהב הלכה לדייגו היפוליטו מברזיל (9.675), שהקדים את ברנדון אוניל הקנדי ורוברט גאל ההונגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully