וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ממשיכה לברוח

26.11.2005 / 18:53

ניצחה 0:2 בפורטסמות' ופתחה פער בן 11 נקודות על ארסנל, שעלתה למקום השני עם 0:3 על בלקבורן. וויגאן - טוטנהאם 2:1

האי הבריטי כולו התאבל לפני המחזור ה-14 על ג'ורג' בסט, מגדולי השחקנים בליגה, שמת ביום שישי בגיל 59. מי שדווקא הרימו ראש אחרי המשחקים הם שחקני צ'לסי, שניצלו הפסד של וויגאן כדי לפתוח פער של 11 נקודות בראש הטבלה. האלופה הגיעה לפורטסמות' וניצחה 0:2. הרנן קרספו הבקיע בדקה ה-27 ופרנק למפארד, בבעיטת-11, חתם את התוצאה בדקה ה-67. היתה זו הופעתו ה-160 ברציפות של למפארד בקריירה.

ארסנל עלתה למקום השני אחרי ניצחון ביתי 0:3 על בלקבורן רוברס. צ'סק פאברגאס הבקיע כבר בדקה ה-4, וממש על סף השריקה להפסקה מסר רובר פירס לתיירי הנרי החד, שבעט לפינה הרחוקה. בראד פרידל איחר בתגובה, והתותחנים ירדו להפסקה ביתרון 0:2. בלקבורן לא סיכנה ממש את היתרון של ארסנל, ובדקה ה-90 נעל רובין ואן פרסי את המשחק במבצע אישי מצוין - 0:3.

ארסנל עלתה למקום השני בזכות ניצחון של טוטנהאם, 1:2 בחוץ על וויגאן. רובי קין העלה את התרנגולים ליתרון בדקה ה-8, ואדגר דווידס הגדיל בדקה ה-77. רק בדקה ה-89 התפנה לי מקאלאך בתוך הרחבה וצימק, אבל וויגאן נוצחה וירדה למקום השלישי.

ליברפול בפורמה. אחרי שהעפילה ביום רביעי לשמינית גמר ליגת האלופות, קצרה אלופת אירופה ניצחון רביעי ברציפות, בדרך הבניטזאית הרגילה - 0:1 בחוץ על מנצ'סטר סיטי. ג'ון ארנה ריסה כבש את השער היחיד במשחק, בדקה ה-61.

אסטון וילה צברה אוויר לנשימה בתחתית, עם 0:1 על צ'רלטון. סטיבן דייויס כבש את השער בדקה ה-69. קבוצת תחתית אחרת שנשמה מנת חמצן היא בירמינגהאם, שהסתייעה בשער בדקה ה-68 של ג'וליאן גריי כדי לנצח בסנדרלנד - 0:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully