וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרמורק היא המנצחת הגדולה של המחזור

26.11.2005 / 16:09

השנייה בטבלה ראתה את הראשונה, אחי נצרת, והשלישית לפני המחזור, הרצליה, מפסידות נקודות מול לבני לוד וקרית אתא, בהתאמה

מחזור מעניין נערך בשבת בליגה הארצית, כשהראשונה, מכבי אחי נצרת והשלישית (לפני המחזור), הפועל הרצליה, מפסידות נקודות. ולא פחות מעניין: השבת הזו ראתה שבעה כרטיסים אדומים.

בשני המשחקים שנערכו אתמול ניצחה הפועל מרמורק 1:3 את מכבי כפר קנא, ובית"ר שמשון ת"א גברה 1:2 בחוץ על עירוני טירת הכרמל.


עירוני קרית אתא - הפועל הרצליה 0:1

אסי קלמן הבקיע למדורגת לפני אחרונה בדקה ה-55 והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות במאבקי התחתית המרים. החדשות הרעות: גם לאחר הניצחון נותרה קרית אתא מתחת לקו האדום.


מכבי אחי נצרת - הפועל בני לוד 1:1

משחק חם וסוער התקיים באחי נצרת בדרבי המגזר, כאשר מלבד שער אחד ראינו גם שלושה כרטיסים אדומים והרבה אמוציות. מוחמד עווד הורק בדקקה ה-29 והשאיר את המוליכה ב-10 שחקנים. במחצית השנייה העניינים הסתבכו כאשר מוראד עליאן העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-50. אבי פרנקו (בני לוד, 73) ועבד מועד (אחי נצרת, 75) ראו גם הם כרטיסים אדומים, ורגא זועבי השווה 5 דקות בתוך תוספת הזמן. דקה מאוחר יותר גם לואי הורחק.


צפרירים חולון - השקמה/רמת חן 2:3

עמוס אוזנה העלה את האורחים ליתרון מוקדם כבר בדקה השלישית, אבל שחר נוריאל השווה 14 דקות מאוחר יותר. שתי דקות בתוך תוספת הזמן עידן הלל ולירן ולדבוים ראו כרטיס אדום והשאירו את קבוצותיהם בעשרה מול עשרה. שרון גורמזנו העלה את השקמה/רמת חן ליתרון שני עם שער בדקה ה-55, אבל צמד שערים דרמטי של שחר נוריאל בדקות 81 ו-87 הפך את התוצאה על פיה. ליאור ראה גם הוא אדום בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully