וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד עשר המופלאים

26.11.2005 / 21:00

שלושה שערים ברבע השעה האחרונה החזירו את מכבי חיפה מפיגור, בדרך לניצחון 1:3 בקופסה על מכבי נתניה. חיפה השוותה את שיא 11 הניצחונות הרצופים מפתיחת העונה, קולאוטי חזר לכבוש

מכבי חיפה לא מפסיקה לשבור שיאים מפתיחת העונה. המכונה החיפאית, שהוכיחה זה מכבר שהיא יותר מרק צרוף של שחקנים טובים, השיגה הערב שיא נוסף - השוואת הפתיחה הטובה ביותר של 11 ניצחונות רצופים מתחילת הליגה, אחרי ה-1:3 בקופסה מול מכבי נתניה.

דווקא ראובן עטר, אולי האיש שמזוהה יותר מכולם עם האלופה, היה האיש שכמעט ולקח ממנה את נקודות ראשונות העונה. מחצית ראשונה נחושה של נתניה, כולל שער נפלא של מסודי (16) הקדימו מחצית שניה עם יכולת מופלאה של השוער אבי פרץ.

אבל חיפה, כמו אלופה אמיתית, התגברה גם על הפיגור בזכות צמד שערים של רוברטו קולאוטי, מלך השערים של העונה שעברה, שחזר לכבוש אחרי בצורת ארוכה (76, 84). בוקולי סגר עניין (90) עם שער חמישי שלו בחמשת המשחקים האחרונים.

ניצחון חיפאי בסכנין בשבוע הבא יקבע שיא ניצחונות מפתיחת העונה בליגה הישראלית. נתניה נשארת, כמו קבוצות אחדות לפניה, עם המחמאות בלבד.

מהלך המשחק

דקה 5: הזדמנות טובה למארחים. פפי קימוטו בעט כדור חזק מזווית חדה, אבל החטיא את השער של ניר דוידוביץ'.

דקה 7: יניב קטן פרץ מצוין לרחבה ושיחרר בעיטה לא רעה, אבל לידיים של אבי פרץ.

דקה 16: גול! איברהים עבדול ראזק מסר כדור עומק נפלא, ואלן מסודי שהגיע אליו בעט מ-16 מטרים לקורה ופנימה, 0:1 לנתניה.

דקה 17: כדור חופשי של יניב קטן נהדף מצוין על ידי אבי פרץ.

דקה 46: חיפה פתחה את המחצית השניה בסערה. כדור רוחב של אדורם קייסי הגיע למיכאל זנדברג, שמ-10 מטרים בעט לשמיים.

דקה 49: יניב קטן החליף מסירות עם מיכאל זנדברג וחדר לרחבה, אבל בעט סמוך לקורה.

דקה 63: עידן טל בעט נהדר מ-25 מטרים, אבל אבי פרץ הדף מצוין.

דקה 67: פפי קימוטו נשלח ליד דגל הקרן כשניר דוידוביץ' עלך ידו, אבל החלוץ שברח מהשוער החטיא את המסגרת.

דקה 69: חאבייר דירסאו בעט כדור אדיר מ-25 מטרים, אבי פרץ שוב הדף נהדר.

דקה 76: גול! כדור עומק נפלא של גוסטבו בוקולי השאיר את רוברטו קולאוטי מול פרץ, ומ-16 מטרים בעט הארגנטיני נהדר לרשת. 1:1, בשער שדומה להפליא לקודמו.

דקה 81: בהתקפה מתפרצת נדירה של נתניה, בעט טל בנין כדור אדיר מ-25 מטרים, אבל מעל לשער.

דקה 84: גול! רוברטו קולאוטי השלים מקרוב את המהפך אחרי עבודת הכנה נפלאה של יניב קטן באגף שמאל.

דקה 90: גול! גוסטבו בוקולי עבר שני שחקנים, ומ-25 מטרים בעט כדור נפלא לרשת, 1:3 לחיפה.

דקה 90: פפי קימוטו הורחק אחרי פגיעה בדוידוביץ'. השוער תקף את השוער יחד עם אלון חרזי, אבל הירוקים לא ספגו אפילו צהוב.

נתניה: אבי פרץ, עופר טלקר, גולן חרמון, לאונרד קרופניק, חמודי בריק, טל בנין, אמיר טגה, גיא טוביאק (רפי סרוסי, 83), אלן מסודי, איברהים עבדול ראזק (שלומי אדרי, 76), פפי קימוטו.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, רפאל אולארה, אריק בנאדו, אדורם קייסי, גוסטאבו בוקולי, חאבייר דירסאו, עידן טל, מיכאל זנדברג (חיים מגרלשוילי, 90), רוברטו קולאוטי (ליאור רפאלוב, 90), יניב קטן (עדן בן בסט, 90).

"שמח שעברנו משוכה קשה" (ספורט 5)

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, אמר בסיום: "אמרתי לשחקנים במחצית שהחכמה של קבוצה שהיא יודעת לחזור מפיגור. עשינו הכל טוב גם בחצי הראשון, אבל לא היינו מספיק מרוכזים ליד השער. ביקשתי מהם להיות שקטים ולהמשיך לעבוד קשה. מכבי נתניה קבוצה קשה מאוד בבית שלה. ידענו שאנחנו באים למשוכה קשה מאוד ואני שמח שעברנו אותה. כיף לנצח כאן, גדלתי במגרש הזה".

מיכאל זנדברג: "רוני אמר לנו במחצית שאנחנו ניתן שלישיה. הלך מאוד קשה, היה משחק גברי, קצב טוב ואני שמח שעשינו את זה ובאמת נתנו שלישיה. היה מאוד קשה לשחק במגרש הזה עם הלחץ של הקהל. אנחנו לא רגילים לשחק במגרשים כאלה. כיף לעשות סיבוב שלם בלי לאבד אף נקודה. אנחנו רק רוצים להמשיך ככה.

מאמן נתניה, ראובן עטר, ירד ברגשות מעורבים: "סך הכל אנחנו במקום טוב בליגה ואני מאמין שבסיבוב הבא נהיה יותר טובים. זאת קבוצה חדשה, שעלתה ליגה ויש קבוצות עם תקציב פי שלוש מאיתנו שנמצאות מתחתינו. אנחנו נשארים ריאלים, ונמצאים במקום טוב. ממשיכים הלאה. קשה מאוד לשחק מול הנעת הכדור של חיפה. הם עושים את זה בצורה מושלמת. ניסיתי לדחוף את השחקנים שלנו קדימה אבל היה לנו מאוד קשה. העצבים השפיעו על המשחק. היה המון לחץ והמון עצבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully