וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מתכוון להתפטר"

26.11.2005 / 18:44

מ.ס אשדוד הביסה 0:5 את הפועל כפ"ס ורשמה ניצחון ראשון אחרי 8 משחקים. אלישע לוי, שקבוצתו הסתבכה בתחתית, לא מרים ידיים

שני המאמנים עם הכסאות הכי מתנדנדים בליגה נפגשו הערב למשחק על שש נקודות, בסיומו איבד הכיסא של אלישע לוי עוד כמה ברגים, כשהפועל כפ"ס רשמה משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון ועוד חטפה תבוסה של 5:0, כשרק שמונה שחקנים בירוק מסיימים את המשחק.

אחרי שעמנואל אוביידה כבש את השער הראשון לאשדוד, ספג אבי אבינו כרטיס צהוב שני וכאן התחילה ההתרסקות של האורחים מכפ"ס, שעוד החזיקו מעמד במחצית הראשונה. אדיר טובול פינק את הקהל עם שער מרהיב, 4 דקות מפתיחת המחצית השניה. שי הולצמן כבש את השלישי אחרי שהחמיץ פנדל וחבריו לקבוצה נהנו משתי בעיטות נוספות מהנקודה הלבנה, אחרי שהכפר סבאים איבדו עשתונות. דוד רביבו דייק, יניב עזרן החמיץ, משה אוחיון הכניס עוד שער בדרך וכך ספגה כפ"ס את התבוסה הגדולה ביותר שלה העונה. אחרי משחק כזה, מעמדו של אלישע לוי בקבוצה הולך ומתערער ונראה שמספר מאמנים פנויים, כבר יקבלו השבוע כמה טלפונים חשובים.

מהלך המשחק

דקה 21 - גול! דוד רביבו מכניס כדור לרחבה ועמנואל אביידה מבקיע בניסיון השני ומעלה את אשדוד ל-0:1.

דקה 38 - הפועל כפ"ס נשארת בעשרה שחקנים. אבי אבינו סופג כרטיס צהוב שני ומורחק.

דקה 41 - זוראן ראיוביץ' פורץ קדימה ומוצא עצמו מול סמי אג'יי, אלא שהשוער האשדודי עוצר אותו.

דקה 49 - גול! אדיר טובול בועט מ-25 מטר פנימה. 0:2 לאשדוד.

דקה 65 - שוער כפ"ס, אבי איבגי, מכשיל את שי הולצמן ברחבה. לירן וקסברגר שורק לפנדל, אבל אבי איבגי הודף את הבעיטה של שי הולצמן לקרן.

דקה 74 - גול! שי הולצמן פורץ קדימה והפעם מצליח להכניע את אבי איבגי. 0:3 לאשדוד.

דקה 78 - גול! שי הולצמן פורץ לתוך הרחבה, אבי איבגי מרחיק את הכדור החוצה, אבל משה אוחיון בועט קשתית מ-30 מטר היישר לתוך השער. 0:4 לאשדוד.

דקה 88 - גול! היראקלי שאנגליה נוגע בכדור בידו ברחבה, מורחק באדום ולחובת כפ"ס נשרק פנדל. דוד רביבו מדייק ומעלה את אשדוד ל-0:5.

דקה 90 - כפ"ס נותרת בשמונה שחקנים אחרי עבירה של אלון חלפון ברחבה והשופט פוסק פנדל נוסף. הפעם אבי איבגי עוצר את הפנדל של יניב עזרן.

הרכבים:

אשדוד: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, ארנסט אטצ'י, מאור זוהר, אדיר טובול, יוסי אופיר, גיא שמיר, דוד רביבו, עמנואל אביידה, פליקס אובוקה (משה אוחיון, 64), שי הולצמן (יניב עזרן, 85).

הפועל כפ"ס: אבי איבגי, אייל משומר, דוגלס דה סילבה, אלון חלפון, שאנגליה, עמנואל פאפו, פבריציו קראבליו, מוחמד כבהא (אבי תקוה 73), שלו מנשה (אלכסיס ווישין, 55), אבי אבינו, זוראן ראיוביץ (אורן ניסים, 46).

אלישע לוי: "אני לא מתכוון להתפטר" (אתר ספורט 5)

מאמן הפועל כפ"ס אלישע לוי אמר בסיום המשחק לאתר ספורט 5: "אני לא מתכוון להתפטר, אבל גם לא טומן את הראש בחול ולא מתעלם מהמצב של הקבוצה. כדורגל לא תמיד קל וצריך להתמודד עם המצב. אני מאוד מאוכזב להפסיד בצורה כזאת, בחצי השני היינו עלובים. גם השופט לא הפעיל היגיון והרחיק שני שחקנים, מה שלא הוסיף לביטחון של הקבוצה. אבל נתמודד ונשנה את מה שקורה".

מאמן מ.ס אשדוד יוסי מזרחי: "היה קשה מאוד כי שיחקנו בחוסר ביטחון במחצית הראשונה. השתחררנו עם כל גול שכבשנו. דווקא במחצית הראשונה שיחקנו כדורגל לא טוב, אני שמח מהניצחון - כבר שכחנו מה זה הטעם הזה. אמרתי לשחקנים שזה עוד משחק ליגה, אמנם משחק חשוב מאוד, אבל חשוב להישאר שפויים. הליגה עוד ארוכה. אנחנו חייבים להתחזק במקומות הנכונים. צריך להביא מלחמה במשחק, רצון. להקפיד על הדברים הקטנים. אני מקווה שהניצחון יחזיר את הביטחון לשחקנים. תמיד יש לחץ בכדורגל, גם כשאתה למעלה וגם כשאתה למטה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully