וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן על אמת

26.11.2005 / 18:50

עוד לפני אברמוביץ', ניצחה הפועל ת"א 0:3 את הפועל פ"ת באורווה, ועלתה למקום השני. הקבוצה של דרור קשטן נראית מצוין

חוסר יציבות. זו המסקנה המתבקשת מניצחון החוץ 0:3 של הפועל תל אביב על הפועל פתח תקוה באורווה, שהעלה אותה (לפחות זמנית) למקום השני בטבלה.

האדומים, שלא חיברו שני ניצחונות רצופים העונה, עשו את זה דווקא מול הקבוצה המתאוששת של מלאבס, ובגדול. דרור קשטן, שחזר למגרש בו אימן בעונה שעברה, פתח לראשונה העונה עם ורמוט ודגו בקישור כשפנטסיל מתפקד כמגן. החלוצים יבוריאן (26) ופרץ (32) גמלו למאמן עם שער אחד כל אחד. ורמוט בישל אחד, דגו סחט פנדל אותו כבש גרשון (69).

ניר לוין אמנם ניצח בשני משחקיו הראשונים בפתח תקוה, אבל היום הוא הפסיד בנוק-אאוט, במיוחד בשל הגנה חדירה. אביתר אילוז, הרכש שהביא איתו לוין מבאר שבע, איכזב כשהיה אחראי לראשון של האדומים. ניר לוין יחזור להסתכל למטה, קשטן כבר במקום השני.

מהלך המשחק

דקה 14: דאבל פס בין יוסי שבחון וארז אליאב מצא את טוטו תמוז מול אלימלך. החלוץ בעט פעם אחת, ועט על הריבאונד מההדיפה של אלימלך כדי לבעוט שוב. אלימלך הדף לקרן.

דקה 16: ג'ון פנטסיל נגח מעל המשקוף את כדור הקרן שהגביה ברוך דגו.

דקה 26: גול! יוסי אבוקסיס הגביה לרחבה, באדיר נגע בכדור שנהדף על ידי אביתר אילוז לרגליו של איליה יבוריאן, שגילגל באלגנטיות לרשת של רפי כהן. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 32: גול! הגבהת כדור נפלאה של גיל ורמוט, אחרי סבסוב באגף ימין, מוצאת את הראש של עומר פרץ שנגח נהדר, 0:2 להפועל ת"א.

דקה 49: מנור חסן סובב כדור חופשי מ-20 מטרים, אלימלך הדף מצוין.

דקה 55: התקפה נהדרת של האדומים מסתיימת בכדור רוחב בנגיחה של יבוריאן, אבל ברוך דגו ווואליד באדיר מתנגשים אחד בשני והכדור מורחק.

דקה 64: אליניב ברדה נשלח בכדור עומק אל מול השוער שלומי בן חמו, עבר אותו אבל הסתבך והחמיץ את ההזדמנות לכבוש.

דקה 69: גול! דגו חטף כדור והוכשל ברחבה על ידי זאב חיימוביץ'. שמעון גרשון בעט לרשת הגבוהה, 0:3 לאדומים.

דקה 87: אוגבונה בעט כדור חד מ-20 מטרים לקורה.

דקה 90: עוד משקוף, הפעם של אלנתן סלמי שמחמיץ מ-3 מטרים.

הפועל פ"ת: רפי כהן (שלומי בן-חמו, 46), אביתר אילוז, גל כהן, זאב חיימוביץ', מאיר בונפיטו, עומר בוקסנבוים (אלנתן סלמי, 54), רביד גזל, יוסי שבחון, מנור חסן, ארז אליאב, טוטו תמוז.

הפועל ת"א: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי, גיל ורמוט, יוסי אבוקסיס (שי אבוטבול, 67), וואליד באדיר, ברוך דגו, איליה יבוריאן (אליניב ברדה, 57), עומר פרץ (איבזיטו אוגבונה, 73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully