וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: פיטסבורג יוצאת לאינדיאנפוליס

26.11.2005 / 12:12

הסטילרס ינסו להתגבר על מבוכת בולטימור דווקא מול הקולטס הבלתי מנוצחים, במשחק המאנדיי נייט. סן דייגו בוושינגטון, ניו אינגלנד בקנזס סיטי, שיקאגו בטמפה ביי

אחרי שחזרנו מאחד המחזורים המרתקים ביותר העונה, אם לא המרתק שבהם, אנחנו מתקרבים עוד יותר לישורת האחרונה. דנבר עשתה צעד ענק לכיוון ראשות ה-AFC מערב כבר ביום חמישי, בניצחון 21:24 בדאלאס, אטלנטה התאוששה משני הפסדי בית עם 7:27 בדטרויט.

מה אומר המהמר? הוא אומר שמזל שהוא לא לקח הימור על חג ההודיה, כי הוא היה 1 מ-2 במקרה הטוב (דטרויט היתה באנקר, ההתלבטות היתה דאלאס ודנבר). השבוע שעבר היה מקולל, כשהמשחקים המאוחרים דפקו לנו את המאזן. 7 מ-16 זה בכל זאת 80 מ-156, ארבעה משחקים מעל חצי - אפשר לנשום אוויר.

מה בתפריט?

METV:

קנזס סיטי - ניו אינגלנד (20:00)

פילדלפיה - גרין ביי (23:15)

FOX:

טמפה ביי - שיקאגו (20:00)

ESPN:

ג'טס - סיינטס (ליל ראשון, 3:30)

אינדיאנפוליס - פיטסבורג (מאנדיי נייט, 4:00)

הצ'יפס ינסו לתקוע חץ באלופה (שעה ראשית: 20:00)

קנזס סיטי - ניו אינגלנד

לראשונה העונה הצליחו הפטריוטס לנצח שני משחקים ברציפות, ועשו זאת בצורה מאד לא משכנעת מול ניו אורלינס. קנזס סיטי חזרה מטיול קליל ביוסטון עם משחק קריירה של לארי ג'ונסון. הרץ האחורי עשוי למצוא חורים רבים בהגנה המדוללת של ניו אינגלנד, לה רשימת הפצועים רק הולכת ומתארכת. הית' אוונס צפוי שוב לפתוח במקום קורי דילון הפצוע.

ההימור: אנחנו נלך עם הצ'יפס במשחק הזה, ההתקפה שלהם תהיה יותר מדי, וצפו יום גדול של טרנט גרין באוויר. קנזס סיטי 3-


סינסינטי - בולטימור

הנחמה הגדולה של הבנגאלס מההפסד לאינדיאנפוליס היא שהרייבנס הפתיעו את פיטסבורג. בולטימור עדיין נראתה לא טוב, אבל עם טומי מדוקס כקוורטרבק הצליחה לעצור את הסטילרס בבית. קרסון פאלמר היה לוהט בשבוע שעבר, וסחף את צ'אד ג'ונסון למשחק שיא. מול העורבים והגנתם הפצועה זה לא אמור להיות קשה מדי.

ההימור: ריבאונד גדול לסינסינטי מההפסד. בנגאלס 9-


בפאלו - קרוליינה

עוד שתי קבוצות שנראו כמו הזריקות של ויני טסטאוורדי בשבוע שעבר. ג'ייק דלהום נתקל בקבוצה קשוחה כמו שיקאגו ופתאום נראה כמו צרעה חסרת כנפיים. בפאלו התיימרה לשדרג הגנה, שבשנה שעברה הייתה מהטובות בליגה, וחזרה עם הזנב בין הקסדה מסן דייגו. אם הבילס רוצים לנצח, הם צריכים יותר מ-39 יארד של וויליס מגאהי.

ההימור: הפעם דלהום יידע לצאת עם ניצחון, כי אם לא, אני אישית בא לסאן אוף א גאן הזה הביתה. קרוליינה 4.5-


מינסוטה - קליבלנד

העניין עם המשחק הזה הוא, שמדובר בשתי קבוצות שהיו אמורות להיות הרבה מתחת למאזן שלהן. הוייקינגס עם 5:5 וכוננות אמיתית לפלייאוף, הבראונס, אחרי השתקה של 0:22 על מיאמי, עם 6:4, בערך שלושה נצחונות יותר ממה שהיו אמורים להיות להם עד כה. קליבלנד תיאלץ להסתדר בלי הסייפטי הרוקי ברודני פול. מינסוטה תקווה לעשות את מה שנראה אבוד לפני חודש ולעלות למאזן חיובי.

ההימור: והיא תצליח. וייקינגס 4-

כשחום פוגש קור

טמפה ביי - שיקאגו

שתי קבוצות עם מאזן מפתיע של 3:7 עומדות לקחת חלק במשחק שרבים מאיתנו יוכלו לראות ב-FOX. הבאקנירס עמדו בשני מבחנים חשובים בשבועיים האחרונים, כשניצחו את וושינגטון ובאטלנטה. הדובים הראו שהם על אמת במשחק מול קרוליינה. אל תצפו להרבה נקודות במשחק הזה, אבל זה מה שחשבנו גם על שני המשחקים הקודמים של הבאקנירס.

ההימור: אוף, זה קשה. יודעים מה? לא יודע אם הם ינצחו, אבל הדובים יתנו פה מלחמה. שיקאגו 3+


וושינגטון - סן דייגו

איבוד גובה רציני ביותר לרדסקינס. אם ההפסד לטמפה ביי בא בחשבון, המפלה הביתית לאוקלנד לא מתקבלת על הדעת. מארק ברונל חזר לאחרונה לגודלו הטבעי, וזה מדאיג מאוד את קבוצת השוק הגדול ביותר בארה"ב. השארז'רז פוצצו את בפאלו במחצית הראשונה, אבל אנטוניו גייטס יהיה החלטה של לפני המשחק, ואם הוא לא ישחק, דרו בריס לא צפוי לחזור על היכולת משבוע שעבר.

ההימור: יש לנו הרגשה שוושינגטון איבדה את הדרך. צ'ארג'רס 3.5-


טנסי - סן פרנסיסקו

טוב, זה באמת משחק שעדיף להתחיל בו בהימור. טנסי 8-, כי קבוצה שהייתה מספיק טובה בבית מול ג'קסונוויל, תהרוג את הניינרס. ועם זאת, ראוי לציין את הנשמה של אנשי גשר הזהב, שלא הלכו בלי להקיז לסיאטל הרבה דם.


יוסטון - סט. לואיס

הטקסאנס רוצים לצבור עוד ניצחון ולהכפיל את המאזן בעונה המבישה שהם עוברים. סט. לואיס האומללה תעלה עם ג'יימי מרטין כקוורטרבק. סטיבן ג'קסון צריך לתת משחק טוב הפעם, כי אם לא, האבא שלו בפנטסי מאוד יכעס.

ההימור: יוסטון 4+. למה? וואלה, שאלה טובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הג'איינטס נוסעים לחטוב עצים (שעה ראשית: 23:05- 23:15)

סיאטל - ניו יורק ג'איינטס

אפשר רק להצטער שלא ישדרו לנו את המשחק העצום הזה. הסיהוקס פוגשים בקבוצה חמה, שתאוות הפלייאוף מפעפעת לה בעורקים. סיאטל תוכל להבטיח אליפות ה-NFC מערב כבר השבוע, אבל המטרה שלה היא לזכות ביתרון הביתיות עד לסופרבול. ג'רמי שוקי בסימן שאלה למשחק.

ההימור: יהיה חם. ג'איינטס 4.5+


פילדלפיה - גרין ביי

ברט פארב חוזר לעיר האחווה. אם גרין ביי תפסיד במשחק הזה, יהיו לה תשעה הפסדים, וזה רשמית יסגור את הרצף הארוך ביותר בליגה כרגע של איזושהי קבוצה - 13 עונות רצופות במאזן חיובי או שווה. האיגלס עדיין עם סיכוי פלייאוף קלוש, ואחרי שבוע שסגר סופית את פרק טרל אוונס מבחינתם.

ההימור: גרין ביי תסיים במאזן של הפסד, רק לא בטוח שהשבוע. פאקרס 4.5+


אוקלנד - מיאמי

הריידרס יצאו עם אחת מהפתעות השבוע, ניצחון בוושינגטון, ששיפר את מאזנם ל-6:4. הדולפינס היו איומים ונוראיים מול קליבלנד, ויצטרכו את גאס פררוט במיטבו אחרי השבוע המזוויע שעבר.

ההימור: אין ברירה אלא ללכת פה על הריידרס, 7-


אריזונה - ג'קסונוויל

הג'אגוארס כבר עם שבעה נצחונות, אבל הם לא מצליחים להרשים. איכשהו יש את ההרגשה שכל רגע הם חשופים לעקיצה שכמו בשנה שעברה, תנטרל אותם מהפלייאוף. אריזונה בהחלט מסוגלת, עם קורט וורנר כפותח ועם זו התופסים הטוב ב-NFC כצמד, אנקואן בולדין ולארי פיצג'ראלד.

ההימור: הבעייה עם אריזונה היא חוסר עקביות משווע. ג'קסונוויל 3.5-

הקולטס רוצים 11

ניו אורלינס - ניו יורק ג'טס (ליל ראשון)

הדקה וחצי שאני מבזבז על כתיבת השורות למשחק הזה לא תחזורנה אליי לעולם, לכן אני שוקל תביעה נגד ה-NFL. שמישהו כבר יואיל בטובו להגמיש את העניין עם משחקי סאנדיי ומאנדיי נייט, כדי שתהיה סיבה אמיתית לקום. בעצם, למה שנתלונן? עוד כמה שעות שינה לא יזיקו.

ההימור: ג'טס, 1-


אינדיאנפוליס - פיטסבורג (מאנדיי נייט)

או! לזה אנחנו קוראים משחק. בן רות'לסברגר יחזור לפתוח בפיטסבורג, וביל קווהר יכול להגיד תודה ענקית אחרי הבושה בבולטימור. על הקולטס אמרו שהיה להם לו"ז חלש ו"חכו חכו שהם יפגשו את ניו אינגלנד, סינסינטי ופיטסבורג". אבל בינתיים הם עשו שני שליש מהעבודה, ומקווים להשבית גם את הצלע השלישית בטריו.

וההימור שלנו: גלינג, גלינג, גלינג! הפתעה. זה לא שאנחנו הולכים על רק על פיטסבורג ב-8.5+ (זה ההימור הרשמי) - הם הולכים לנצח את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully