וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון יורד מבאלאק, ונגר יורד ממוריניו

25.11.2005 / 21:14

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד דוחה את השמועות על הגעתו של הגרמני, ונגר החליט לא לתבוע את מוריניו שקרא לו "מציצן" ו "סוטה"

אלכס פרגוסון, מאמנה של מנצ'סטר יונייטד, דחה היום (שישי) לראשונה את השמועות על הגעתו האפשרית של מיכאל באלאק למועדון. "הוא שחקן מצוין ובהחלט חשבנו על זה עם סוכנו. אבל הוא יותר מדי דומה לשחקנים שיש לנו בתפקיד שלו כמו רוני וסקולס", אמר הסקוטי על השחקן בן ה-29 שחוזהו בבאיירן מינכן יסתיים בסוף העונה, אולם ייתכן כי יעזוב כבר בחלון ההעברות בינואר.

"אנחנו נחפש שחקנים בעמדות אחרות", אמר פרגוסון. "יש לנו המון צעירים בסגל, ולכן עלינו להרחיב אותו".

ונגר: הפעם אני משחרר

ארסן ונגר, מנג'ר ארסנל, החליט לא לתבוע את ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי, על דבריו לפני חודש. מוריניו כינה את ונגר "מציצן וסוטה" בפגרה האחרונה, בעקבות דבריו נגד צ'לסי.

"לקחתי ייעוץ משפטי", אמר הצרפתי, "רציתי לבדוק מה עומד מאחורי דבריו. חשבתי על זה בזמן האחרון והחלטתי שאין בדברים אכזריות או רשעות יוצאת דופן. בשבילי הדברים האלה חשובים. אני מקווה שבאמת אני צודק ואין משמעות מעבר לדבריו. אני בדרך כלל לא נותן לאנשים לברוח בלי תגובה, אבל הפעם אני משחרר", אמר ונגר.

מוריניו, ספק בציניות אופיינית, מסר את תגובתו להחלטת הצרפתי. "אני חושב שזו החלטה אינטיליגנטית ורגישה", אמר הפורטוגלי. "הוא יודע את עמדתי לגבי המצב, אין פה שום דבר אישי. אני רוצה לשים לזה סוף ואני מקווה שהוא באותה דעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully