וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם אם נרד ליגה, אני פה ל-4 שנים"

25.11.2005 / 21:44

ביום ראשון יוסי בניון מארח את פרגוסון ומנצ'סטר. בינתיים הוא מאושר בלונדון וקורא תיגר על ברקוביץ': "ארצה לאמן את הנבחרת"

ביום ראשון יארח יוסי בניון יחד עם ווסטהאם, את מנצ'סטר יונייטד ב'אפטון פארק'. אחרי משחק בינוני ומטה נגד טוטנהאם (1:1), יוסי חוזר למגרש הביתי, בו הוא מרגיש הרבה יותר בנוח.

לפני בעיטת הפתיחה, העניק הכוכב הישראלי ראיון לבן ליטלטון, הכותב ל'טיימס 'ול'סאנדיי טלגרף'. בניון, שכבש עד כה 2 שערים ובישל שלושה ב-12 משחקי פרמיירליג, מודה בראש ובראשונה למנג'ר שלו, אלן פארדיו, על הביטחון שהוא מעניק לו.

"הוא נותן לי את הפריבילגיה לשחק איפה שאני רוצה", אומר בניון. "אני מתחיל בימין אבל הוא נותן לי מרחב ואומר לי בחדר ההלבשה לפני כולם: 'צא למגרש ותראה לנו את הכישורים שלך', או שהוא מבקש מכולם 'תעבירו כמה שיותר פעמים את הכדור ליוסי'. עד עכשיו הכל הולך מצוין", אומר יוסי.

"אני אוהב את העובדה שכבר סומכים עלי פה, למרות שהקבוצה רק עלתה לפרמיירליג. יש אוירה מצוינת בתוך הסגל, ויש פה חבורה של אנשים נפלאים. עכשיו כבר הרבה שחקנים יוצאים ביחד לשתות ולאכול".

בניון דואג להבהיר כי החתימה שלו אצל הפטישים הגיעה ללא סייג. "כמו שחתמתי בסנטאנדר בלי תנאים, גם פה. גם אם נזכה באליפות וגם אם נרד ליגה אני פה ל-4 שנים ואין לי בעיה עם זה. אני אעשה את כל המאמצים להצליח יחד עם הקבוצה".

בניון, שהגיע לווסטהאם בה כיכב ברקוביץ', שיחרר הצהרה מוקדמת ומפתיעה, הזהה להצהרה ששיחרר אייל. "אני צריך כבר עכשיו לחשוב על העתיד ולהיות מוכן לרגע בו הכל ייגמר. אני מחכה לאתגר, אולי אפילו לאמן את נבחרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully