וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מאמן עזב את הפועל ב"ש

26.11.2005 / 21:30

חיים בן שאנן התפטר אחרי ההפסד הביתי 1:0 לרעננה. תיקו 0:0 בין עכו וק. שמונה העלה לפסגה את הרצליה, שניצחה 1:4 את מכבי ב"ש.

הפועל ב"ש בצרות. אחרי 10 משחקים ללא הפסד (אבל רק אחד עם ניצחון) נשברה שגרת התיקו של הקבוצה מבירת הנגב, ולא בכיוון הנכון. שער של כריסטיאנו דה סנטוס בדקה ה-77 העניק להפועל רעננה ניצחון 0:1 באצטדיון וסרמיל. בבאר שבע אמרו השבוע שאם הקבוצה לא תנצח ינסו להחיש את בואו של גילי לנדאו. הדבר הוא זה שגרם ככל הנראה להתפטרותו של המאמן, חיים בן שאנן, שמצטרף לניר לוין שגם הוא עזב את כסא המאמן בבירת הנגב השוקעת.

למרות ששיחקה ב-10 שחקנים, סיימה היום (שבת) הפועל קרית שמונה את משחק העונה בלאומית מול הפועל עכו בתיקו 0:0. המשחק החלש לא הצדיק את התואר שניתן לו, מה גם שהאירוע המרכזי בו היה הכרטיס האדום שספג עומאר סאני מקרית שמונה (34) אחרי עבירה על אורן יעקב המקומי.

מאמן קרית שמונה, אייל לחמן, היה מרוצה בסיום: "אני שבע רצון שהמשכנו לשחק עם שני חלוצים גם אחרי ההרחקה. קרית שמונה היא כבר לא גלקטיקוס. אני רואה הרבה דברים חיוביים. השחקנים הצעירים הוכיחו שהם צנועים ורוצים להתקדם. מהדברים האלה אני מתרגש".

הכח עמידר רמת גן פיספסה אתמול הזדמנות טובה לתפוס זמנית את המקום הראשון, לאחר שנוצחה בחוץ 2:1 אצל העולה החדשה, הפועל אשקלון ששיחקה במשך מחצית שלמה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של מושיקו בן סעדון בדקה ה-41.

שי אהרון כבש את הראשון למארחים בדקה ה-18, ולירן אסאו כבש את השני בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. חניכיו של אורי מלמיליאן הצליחו לכבוש שער מצמק בדקה ה-88 מרגלי עמיר תורג'מן.

מי שלקחה את ההזדמנות בשתי ידיים היא מכבי הרצליה של פרדי דוד, שהביסה בביתה את מכבי ב"ש, 1:4. ב"ש סיימה את המשחק בתשעה שחקנים לאחר הרחקתם של ערן בן הרוש בדקה ה-57 ואורן חזן 6 דקות לסיום. אליאסו איסיאקו (12), דייהו דייויד (24), אוהד קדוסי (50) ויניב לוזון (78) כבשו למארחים שעולים למקום הראשון עם 17 נקודות. לבו בקסו כבש למכבי ב"ש בדקה ה-26.

אחרי שישה מחזורים שחונים, סוף סוף ניצחון להפועל ירושלים של שייע פייגנבוים. וה-2:3 על רמת השרון לא הלך בקלות. שער של אסי טובי בדקה ה-20 החזיק מעמד רק חמש דקות, כשליאור ראובן איזן. מוטי אוחיון (47) ושוב טובי (51) העלו את הירושלמים ל-1:3, ושי גריב עשה דפיקות לב בטדי, כשצימק בדקה ה-68. עד לסיום ידעו המארחים לשמור על היתרון, ועלו מעל לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully