וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופא: "ניצחנו את עצמנו"

25.11.2005 / 17:35

סכנין הצליחה להפוך פיגור 1:0 ליתרון, אבל נכנעה למהפך נוסף, של נצרת עילית תוך שתי דקות. זה נגמר 2:3 למארחים, סכנין אחרונה

לופא קדוש וסכנין רצו לסיים את הסיבוב הראשון בסטייל, ואם אפשר גם מעל הקו האדום. אבל אלילת המזל וגם הנאיביות, היו היום (שישי) נגדם, ואחרי 4 משחקים ללא הפסד נוצחו הסכנינים בידי נצרת עילית, 3:2.

הסיפור היה שני המהפכים, אחד לכל קבוצה, שעיצבו את רוח המשחק. אחרי יתרון של ישראלביץ' (21), סכנין חזרה משום מקום עם שער עצמי של דה אוליביירה (בהופעת בכורה), ועוד אחד של קונדופוני. אחרי המחצית איווניר עשה את השינויים שלו, והצליח בצורה מדהימה תוך שתי דקות (68, 69) להפוך את התוצאה משערים של אוליביירה ושחר סימנטוב, כשעל המלאכה מנצח איתי שכטר, חלוץ נבחרת הנוער, בהופעה מצוינת.

ראוי לציון הקהל הרב שהגיע מסכנין, והכניס כנראה בטעות את המוטיבציה דווקא בשחקני המארחים. במחזור הבא תחזור סכנין הביתה ותארח בקומפלקס 'דוחא' את האלופה, מכבי חיפה.

מהלך המשחק

דקה 9: יניב אברג'יל במבצע אישי יפה מוצא עצמו מול אושרי לוי אבל השוער הודף.

דקה 21: גול! גבע ברקאי התמהמה עם הכדור, שחר סימנטוב ניצל את השגיאה הקשה, בעט למשקוף וגיז'רמו ישראלביץ' עט על המציאה וכבש מקרוב - 0:1 לנצרת עילית.

דקה 29 - גול! כדור קרן מוצא את יניב אברג'יל ברחבה. אברג'יל בועט למרכז, הכדור פוגע בז'וניניו דה אוליברה, משנה כיוון וגם ניסיון של אבישי ז'אנו להציל בידו מהקו לא עוזר - 1:1 ובכורה אומללה של הברזילאי.

דקה 37 - גול! פסקל קונדופוני סוף סוף מוצא את הרשת. אחרי מבצע סולו נהדר הוא בועט מ-16 מטר, אושרי לוי מצליח רק לגעת אבל לא למנוע את השער - 1:2 לסכנין

דקה 58: גול! איתי שכטר נשלח לרחבה. החלוץ הצעיר מהתל בשני מגנים ובועט חזק. כהן הודף ואליביירה דוחק מקרוב, 2:2.

דקה 59: גול! המהפך מושלם תוך שתי דקות. שכטר המצוין נשלח באגף, ומוצא בכדור רוחב את ישראלביץ', שמסיט לשחר סימנטוב שלא מתבלבל, וכובש, 2:3 נצרת עילית.

הרכבים:

הפועל נצרת עילית: אושרי לוי; פיטאמץ (ברנדווין 45), אזולאי (נכטיילר 63), אלקיים, פדלון; ז'אנו, זיתוני, שחר סימנטוב, שכטר (דרור 80); ישראלביץ', דה אוליברה.

בני סכנין: מאיר כהן; רבאח (שלעטה 69), בוגדאן, ברקאי (לימה 69), בסאם גנאים; סואן, חסארמה, חלאיילה, קסום (פיטו 77); קונדופוני, אברג'יל.

לופא: למעשה הבקענו חמישה שערים

לופא קדוש: "נצרת ניצלו 3 הזדמנויות ולא הגיעו לאף מצב. עשינו הרבה טעויות. אפשר להגיד שאנחנו הבקענו חמישה שערים וניצחנו את עצמנו. שיחקנו טוב והיינו צריכים לנצח. כדורגל זה משחק אכזרי, אפשר להיות טובים ולהפסיד".

מוטי איוניר: "אתה אומר משחק הפכפך, ואני מרגיש כאילו אני פה מיום רביעי - כאילו ההמשחק התחיל לפני כמה ימים ונגמר עכשיו. לא היינו פה במחצית הראשונה, זה לא דמה למשחק כדורגל. אמרתי את זה לשחקנים במחצית, עשיתי שינוי טקטי, היו לנו כמה רגעים נהדרים וזה בא לידי ביטוי בשערים. בשלב הזה ראיתי את נצרת עילית שאני אוהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully