וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: קורינתיאנס בטירוף

עמיאל רז

25.11.2005 / 11:11

הקבוצה מכרה את כל 70 אלף הכרטיסים למשחק מול פונטה פארטה (ראשון, 20:00, ESPN), שעשוי להבטיח לה אליפות

טירוף, זו המילה המדויקת ביותר כדי לתאר את הנעשה בברזיל, לקראת משחקי ההכרעה שיערכו ביום ראשון במסגרת המחזור ה-41, הלפני אחרון.

קורינתיאנס, מוליכת הטבלה, מכרה את כל 70,000 הכרטיסים שהודפסו למשחק מול פונטה פרטה (יום ראשון 20:00 ב-ESPN) בתוך פחות מיומיים, מה שמבטיח לנו שאיצטדיון המורומבי יהיה מלא עד אפס מקום במה שעשויה להיות חגיגת אליפות המונית וססגונית אם אינטרנאציונל השנייה בטבלה תשמוט נקודות מול פלמייראס החזקה.

בקורינתיאנס השתדלו לשמור על שקט השבוע, לקראת פונטה פרטה, אבל מכל הכיוונים צצו ידיעות וחדשות הקשורות בקבוצה. הידיעה החמה ביותר מגיעה כרגיל מכיוונה של צ'לסי, אלופת אנגליה, שלפי השמועות מציעה לא פחות מ-100 מיליון דולר עבור כרטיסו של קרליטוס טבז. בקורינתיאנס לא הכחישו אבל טענו בתוקף שטבז וחברו הארגנטינאי הפצוע מאשצ'רנו כבר הודיעו שהם מעוניינים להישאר בקבוצה גם לעונה הבאה, שתתחיל כבר בינואר.

בטימאו לא צפויים יותר מדי שינויים בהרכב והוא יהיה דומה לזה שסיים בתיקו את משחק העונה בשבוע שעבר. מי שבכל זאת יעלה כנראה לבכורה בהרכב הראשון הוא הקשר ההתקפי המוכשר אלטון שמגיע היישר מקבוצת הנוער ומעניין יהיה לראות כיצד ישתלב הכישרון הצעיר בקבוצת הכוכבים של קורינתיאנס.

מול הטימאו תתייצב פונטה פרטה המפורקת, שחטפה שישייה מפלמייראס בשבוע שעבר והספיקה מאז להחליף מאמן. על הקבוצה עבר שבוע קשה שבמהלכו לא היה ברור האם תעלה לכר הדשא עם הרכבה החזק ביותר. אבל לבסוף הודיע סגן נשיא המועדון שהקבוצה תופיע עם השחקנים הטובים ביותר שיש לה בסגל. מול קורינתיאנס זה כנראה לא יספיק, אבל בברזיל כבר למדנו כול תוצאה אפשרית.

מי שתתפלל לסנסציה במורומבי היא אינטר, לה מחכה משוכה גבוהה במיוחד בדמותה של פלמייראס, שעדיין חייבת ניצחון כדי להבטיח לעצמה מקום בגביע הליברטדורס בעונה הבאה. בסיבוב הראשון הסתיים המשחק בין הקבוצות בניצחון אדיר של פלמייראס 2:3 ובאינטר בהחלט חוששים מהוורדאו, שרושמים כבר שלושה ניצחונות רצופים.

בפלמייראס מככבים מרכוס, שוערה של ברזיל במונדיאל 2002, גמארה בלמה המצוין של נבחרת פרגוואי, הקשר האחורי בן ה-25 מרסיניו גררו, ששמו כבר מופיע עמוק בפנקסם של הסקאוטרים מאירופה ובין השאר הוזכר כמועמד לעבור לבאיירן מינכן או אתלטיקו מדריד וכמובן ג'וניניו פאוליסטה הוותיק, עושה המשחק של הקבוצה שכבר כבש 12 שערים העונה.

להרכבה של אינטר, שתחסר את טינגה שהורחק בהחלטה שערורייתית מול הטימאו, יחזור המגן השמאלי ג'ורג' ואגנר שהחמיץ את משחק העונה. באינטר מקווים לשחזור היכולת מהשבוע שעבר של חלוצה הצעיר רפאל סוביס שאמר בראיון לאתר הקבוצה: "אני יודע שהאוהדים חולמים על האליפות כבר 27 שנים הרבה לפני שנולדתי. גם אני חולם ואנחנו נעשה הכול כדי לנצח ונקווה לשמוע בשורות טובות מהמורומבי".

כל המשחקים יפתחו באותה שעה בדיוק ואולי בסיומם תתבהר התמונה בנוגע למאבקים בכל החזיתות. האלופה, היורדות והזוכות בכרטיסים לגביע הליברטדורס והסוד אמריקנה.

משחקים בולטים נוספים:

סאו קאטניו-קוריטיבה
פלמנגו-גויאס
פלומיננזה-ג'ובנטוד
אתלטיקו מיניירו-ואסקו
ברזיליינסה-פיגרנסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully