וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס: "אני עדיין לא בטוח שעשיתי החלטה נכונה"

25.11.2005 / 13:53

עוד לפני המשחק המצוין מול קליבלנד (17 נקודות, 5 מ-6 ל-3), דיבר שאראס על הבחירה באינדיאנה: "כל העניין הזה שיגע אותי"

לראשונה נפגשו הלילה (בין חמישי לשישי) שני החברים הטובים, שרונאס יאסיקביצ'יוס וזידרונאס אילגאוסקאס. משחק מצוין של אינדיאנה פייסרס והמשחק הטוב ביותר בקריירה הקצרה של שאראס עד כה ב-NBA עם 17 נקודות ב-5 מ-6 לשלוש נקודות, האפילו על אילגאוסקאס ולברון ג'יימס, ששותק קשות על ידי רון ארטסט, בדרך לניצחון גדול 76:98 על הקאבס.

"בעטו לנו היטב בתחת", סיכם מאמן קליבלנד, מייק בראון וביטא את ההרגשה של האורחים. שאראס יכול להיות מרוצה בעקבות התצוגה שהעלתה את מניותיו לאחר הפתיחה המעומעמת. אבל לא הכל ורוד אצל הליטאי. ה"ביקון אקרון ז'ורנל", אחד העיתונים הגדולים באזור קליבלנד, פירסם לפני המשחק כתבה על החלטתו של שאראס לשחק באינדיאנה במקום לצד חברו הסנטר בבירת הרוק של ארה"ב.

שאראס היה השושבין בחתונתו של אילגאוסקאס, שהתבדח: "כשהוא לא הגיע לפה הייתי מיואש, אבל הוא ידע שאעמיד פנים שאני שמח, כדי שאשתי לא תכעס עליי שאני מעביר איתו זמן", אמר. הוא פירגן לחברו: "ככל שרציתי שישחק כאן, נוח לי עם העובדה שהוא עשה מה שטוב בשבילו".

"הכסף לא היה העניין בהחלטה שלי ללכת לאינדיאנה", הסביר שאראס לפני המשחק. "די שיגע אותי העניין הזה. שבועיים הסתובבתי בלי לדעת לאן אלך, לא עמדתי בדד-ליין שאף אחת מהן הציבה לי".

יאסיקביצ'יוס התייחס ליכולתו הפושרת באינדיאנה: "ימים יגידו אם עשיתי את ההחלטה הנכונה. היו זמנים בתקופה הזו שראיתי עצמי סגור בקליבלנד והגעתי לכאן בסופו של דבר". בינתיים הוא עולה מהספסל של ריק קרלייל, ולאט לאט מתחיל לשחק טוב יותר. נקודה נוספת שזקוקה לשיפור קשורה דווקא לחבריו לקבוצה, שעדיין לא הבינו את הראש של הליטאי, לא הולכים למקומות הפנוים ולא מוכנים מלמסירות המהירות והמדויקות שלו. סביר להניח שבקרוב זה ישתנה, ואז נראה אותו יותר על הפרקט, והממוצעים של 8 נקודות ו-1.8 אסיסטים ילכו ויתפחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully