וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו לאספניול, ניצחון ראשון לצסק"א

24.11.2005 / 22:42

ה-1:1 בין פאלרמו ואספניול עדיין משאיר ללוזונים סיכוי לעלות מהמקום השלישי באופ"א. 90 דקות לבן חיים ב-1:1 של בולטון, שער לקסאנו

הערב הושלם המחזור השלישי בשלב הבתים של גביע אופ"א. מחזיקת גביע אופ"א, צסק"א מוסקבה, השיגה את ניצחונה הראשון בשלב הבתים, לאחר שגברה על לבסקי סופיה 1:2, מצמד שערים של ואגנר לאב הברזילאי. דומוצ'יסקי צימק בדקה ה-90. מארסיי מנעה מצסק"א את ראשות הבית אחרי ניצחון ביתי דרמטי בדקה ה-90 על הירנביין ההולנדית משער של טאיוו בפנדל.

בבית ז' העניינים לוהטים. שטוטגארט הצליחה להפוך פיגור בסלוניקי מול פאוק לניצחון 1:2 מצמד של לויבויה בדקה ה-85 בדקה ה-90 (פנדל). היוונים עדיין עם 0 נקודות. ראפיד בוקרשט הפתיעה את שאחטיור דונייצק עם שער בדקה ה-87, שקבע כי שתיהן, ביחד עם שטוטגארט, סוגרות את המחזור השלישי עם 6 נקודות בקופה.

בקרב קריטי בבית א', הצליחה מונאקו לנצח את המבורג, מצמרת הבונדסליגה, ולזכות ב-3 נקודות ראשונות בשלב הבתים. אדביור ו-וייגאנו בתוספת הזמן כבשו לצרפתים. הגרמנים עדיין במקום הראשון.

הפסד לסביליה, 90 דקות לבן חיים

במפגש מסקרן בבית ח', גברה זניט סנט פטרסבורג על סביליה 1:2, התבססה בראשות הבית והבטיחה את הכרטיס לשלב הבא. גיבור המשחק היה קרזחאקוב שהעלה את המארחים ליתרון אחרי 11 דקות וכבש את השני דקה לסיום, שער שהתברר כקריטי מכיוון שסביליה צימקה דקה אחר כך את התוצאה מרגליו של פוארטה. סביליה במקום השלישי.

טל בן חיים שיחק 90 דקות מדי בולטון שהתארחה בפורטוגל אצל גימראיש. המשחק היה מאופס עד הדקה ה-84, אז עלתה גימראיש ליתרון משער של מארק סגנובסקי. בולטון לא התייאשה והתחילה ללחוץ, וגם הצליחה להשיג את השוויון שלוש דקות אחר כך, כשריקרדו ואז טה המחליף הצליח לכבוש מ-16 מטרים.

בבית ג' המאבק על שלושת המקומות הראשונים פתוח לגמרי - סטיאווה בוקרשט, סמפדוריה, לאנס והרטה ברלין, כולן עם 4 נקודות. הערב יצאה סמפדוריה לשבדיה למשחק נגד האלמשטאד והשאירה את השבדים ללא נקודה בשלב הבתים. זה נגמר 1:3 משערים של וולפי וצמד של דיאנה שהפכו הובלה שבדית מרגלי דיוריץ'. הרטה ברלין ולאנס סיימו בתיקו מאופס.

קסאנו חזר, פאלרמו נעצרה

בבית ב' של מכבי פ"ת התקיים הערב משחק אחד בו נפרדו אספניול ופאלרמו בתיקו 1:1 בברצלונה. השער של האיטלקים הגיע בדקה ה-44 והובקע על ידי מריאנו גונזאלס בבעיטה יפה מהאויר. האיטלקים היו בטוחים בניצחון אבל מארסיוס אורטאדו הבקיע בדקה ה-90 אחרי בישול של דה לה פניה, בשביל לשלוח את פאלרמו לסיציליה מתוסכלת.

התוצאה עדיין משאירה סיכוי ללוזונים, שמדורגים אחרונים, להעפיל לשלב הבא, אם ינצחו את שני המשחקים הנותרים. במחזור הבא תארח פ"ת את לוקומוטיב בר"ג, ותצא במחזור האחרון לברצלונה למשחק מול אספניול, אשר בקופתה כרגע 4 נקודות, כמו ללוקומוטיב, ברונדבי עם 3 נקודות.

במשחק המסקרן של בית ה' אירחה רומא את שטרסבורג. רומא הציגה בהרכב את ילד הפלא אנטוניו קסאנו, שחוזר למגרשים אחרי פציעה ארוכה. הצרפתים היו אלה שעלו ליתרון בדקה ה-51 משער של בלאיד, אבל קסאנו היה שם בדקה ה-72 בשביל להשוות. התיקו הזה משאיר את רומא במקום השני מתחת לצרפתים.

תוצאות נוספות:

ויקינג - סלביה פראג 2:2
מידלסבורו - אלקמאר 0:0
דנייפרפטרובקס - ליטקס לובאץ' 2:0
טרומסו - הכוכב האדום בלגראד 1:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully