וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן התחיל לעבוד

24.11.2005 / 15:35

המאמן הלאומי החדש ערך פגישת עבודה ראשונה עם יו"ר ההתאחדות, איצ'ה מנחם. קשטן יוצא לברצלונה, שם ידריך חלק משחקני הנבחרת

דרור קשטן, המאמן הלאומי החדש של נבחרת ישראל, ערך היום פגישת עבודה ראשונה עם יושב ראש ההתאחדות, איצ'ה מנחם. השניים ישבו ושוחחו כשעה על עניינים מקצועיים, כמו גם על אישורו הצפוי של המאמן במזכירות ההתאחדות.

השניים נראו מחוייכים בפגישה שהוגדרה כטובה. מנחם אמר ל'חדשות הספורט': "היתה פגישה מצוינת ולבבית. לי היו שאלות ולדרור היו שאלות ואני מאמין שכבר בקרוב נעביר את המינוי במזכירות ההתאחדות". קשטן ומנחם קבעו להיפגש שוב לאחר שובו של המאמן מברצלונה, שם ידריך ביום שלישי קבוצה המורכבת מישראלים ופלשתינאים במשחק למען השלום מול ברצלונה (שידור בערוץ 10).

קשטן, בינתיים, כבר מוכן למשחק היוקרתי בברצלונה: "זו הזדמנות יוצאת דופן לעבוד עם קבוצה מגוונת של שחקנים מצוינים. כדורגל היא שפה שכל אחד יוכל להתחבר אליה ואני שמח להיות חלק מהמסר החשוב שעובר לכל העולם באמצעות משחק הזה. שיתוף פעולה ישראלי פלשתיני בתחום הכדורגל הוא דבר טבעי ואני מקווה שהמשחק הזה הוא רק יריית הפתיחה לפעילויות ספורטיביות נוספות בעתיד".

המאמן הלאומי החדש ידריך חלק גדול מהשחקנים עימם יעבוד גם בנבחרת, כשהסגל המלא למשחק בברצלונה יכלול את משה ביטון, אלון חרזי, עבאס סואן, שמעון גרשון, שביט אלימלך, אסי דומב, ברוך דגו, עידן טל, אריק בנאדו, אדורם קייסי, ג'ובאני רוסו, אבי נמני, יוסי אבוקסיס, ניר דוידוביץ', וואליד בדיר ומאור מליקסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully