וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון לריינג'רס?

איזי עין דור

24.11.2005 / 21:03

ה'סאן' הלונדוני פירסם כי המועדון הסקוטי מעוניין להחזיר את מנג'ר היונייטד, ששיחק שם בעבר. מסתמן: דושר יחליף את קין

שלשום סיימה מנצ'סטר יונייטד ב-0:0 את משחקה החשוב נגד ויאריאל הפצועה ורק במחזור האחרון בעוד ששבועיים, כשהקבוצה תפגוש את בנפיקה ליסבון, היא תדע אם היא תעלה לשמינית גמר ליגת האלופות, או שתישאר בבית כבר אחרי שלב הבתים, לראשונה מזה 11 שנה.

בד בבד, בסקולטנד מתעסקים כבר כמה שבועות במציאת מחליף לאלכס מקליש, המנג'ר של גלאזגו ריינג'רס בשלוש השנים האחרונות, שמאכזב מאוד עד כה העונה. השם החדש ביותר שהוזכר, הוא של אלכס פרגוסון, המנג'ר האגדי של מנצ'סטר יונייטד. לפחות על פי עיתון ה'סאן' הלונדוני, בריינג'רס מקווים לנצל את המצב החדש בו מצוי המנג'ר הותיק במועדון, אותו הפך לאימפריה. רוי קין עזב את מנצ'סטר, יונייטד נאבקת קשה כדי למצוא את מקומה בשלב שמינית גמר ליגת האלופות ולא שומרת על יציבות בליגה. בנוסף לכך, האוהדים אינם מרוצים מצורת המשחק של פרגוסון, שבעצמו אינו חש בנוח תחת הבעלים החדשים - משפחת גלייזר.

אלכס פרגוסון שיחק בריינג'רס בשנות ה-60, אבל לא הותיר חותם. מאוחר יותר, כשאימן את אברדין הקטנה, הוא לקח אליפות מתחת לאף של המועדונים מגלאזגו ואז עבר למנצ'סטר. פרגוסון אגב, גיחך כששמע על השמועה שקישרה אותו לריינג'רס, אבל גם הוא אינו יכול להתעלם מעונה בינונית שעוברת עליו. העונה יונייטד אינה משחקת טוב ואמש הקבוצה ספגה ביקורת קשה בעיתון ה"טיימס" הלונדוני שכתב: "זה היה נראה כאילו השדים האדומים החליטו לשחק בטקטיקה של קבוצת ילדים - תמסור לשחקן הכי טוב - ויין רוני". רוני עצמו, אגב, יצא להגנת מאמנו, כשאמר עוד לפני המשחק: "הוא כנראה המנג'ר הטוב ביותר אי פעם".

במשפחת גלייזר, בעליה של מנצ'סטר יונייטד, לא מרוצים מאיך שהקבוצה נראית. אבל בכל מקרה, לא נראה שהבוסים האמריקאים הולכים לפטר את אלכס פרגוסון במהלך העונה, גם במקרה שהקבוצה לא תעפיל לשמינית הגמר. במקרה כזה תינתן לפרגי הזדמנות אחרונה לצאת עם התואר היחיד שחסר לו בקריירה (גביע אופ"א) ואז ירמזו לו שהוא צריך לפנות את המקום אחרי 16 שנה - ככל הנראה לאוטמאר היצפלד.

הספונסרים הלכו. דושר יגיע?

הזמנים הקשים במנצ'סטר, שמשוועת לכספים בעידן גלייזר, נמשכים. בנוסף למיליונים שהקבוצה תפסיד אם לא תעפיל לשלב הבא בליגת האלופות, ספגה אמש הקבוצה מכה קשה, כשהספונסרית הראשית - חברת הסלולר "וודאפון" - החליטה להפסיק את ההתקשרות עם הקבוצה, שנתיים לפני תום החוזה בין הצדדים. גורמים במועדון מסרו: "כל עוד גלייזר במועדון, קשה להאמין שנצליח להשיג ספונסר גדול, מפני שיש לו כמות גדולה של חובות".

בינתיים נדמה כי חלה התקדמות גדולה במו"מ עם הקשר האחורי אלדו דושר, שעשוי להחליף את רוי קין החל מחודש ניואר. ההצעה האחרונה על הקשר הארגנטיני של דפורטיבו לה קורוניה, שזכור כמי שפצע בזמנו את דיוויד בקהאם לפני המונדיאל ביפן וקוריאה, עומדת כרגע על 6 מיליון ליש"ט, פלוס שחקן נוסף. בלה קורוניה נוטים לקבל את ההצעה, אבל מעדיפים תשלום כספי בלבד על סך 8.5 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully