וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוני: "ייתכן שנביא שחקנים חדשים"

24.11.2005 / 20:00

לוני הרציקוביץ' דיבר ב'עושים ספורט' על הבעיות במכבי ת"א. לגבי קלינגר: "מעריך אותו כבן אדם, אבל לא אוהב את מה שאני רואה"

בצל המשבר שעובר על מכבי ת"א, שנבנתה כדי לקחת אליפות בשנת ה-100 של המועדון, התבקש הבעלים של הקבוצה, לוני הרציקוביץ', להתייחס לכל מה שסובב את הקבוצה לאחרונה, בראיון לתכנית 'עושים ספורט'. "קודם כל לא נמאס לי", הדגיש הבוס. "זה מאוד מתסכל ומקומם. זה חייב להשתנות. עברתי תקופות יותר גרועות במועדון, מי שנמצא בספורט חייב לעבור את זה. יש תקופות רעות, שצריך לעבור ולתקן מתוך הבית. צריך לשפוט האם התנהגנו לאורך הדרך בצורה נכונה. אבל הכל בדיעבד. היות שזה עדיין בשלב של עונה קיימת, אז סייג לחכמה שתיקה. יצירת סערות, אין להן שום ערך וזה גם לא תורם לכלום.

לגבי הפירסומים כאילו דייויד פדרמן ומאיר שמיר, מתכוננים לרכוש את הקבוצה מהרציקוביץ', אמר הבעלים: "לא ראיתי כל כך הרבה דברים מצוצים מהאצבע, כמו אלו שעלו בשבעה הימים האחרונים. זה אגדה. גם כל הפרסומים האלו על השחקנים שעוזבים, זה הכל שמועות, שקר מוחלט".

לגבי חיזוק אפשרי ושיחרור שחקנים, אמר לוני: "המחוייבות הראשונה שלנו, למרות כל מה שנכתב, זה להיראות טוב על כר הדשא וכדי לעשות את זה, יש יותר מדבר אחד לעשות. נכון לעכשיו, כולם בקבוצה. התקיים מו"מ עם אשדוד לגבי קאקו, אבל זה ירד מהפרק. יכול להיות שנביא שחקנים חדשים ונעשה פעולות שמטרתן לשחק כדורגל טוב על כר הדשא. נכון לעכשיו אנחנו לא משחררים ולא מביאים, כי אנחנו אפילו לא בחלון ההעברות".

אני לא חושב שהעונה גמורה ואני לא מבין את הגישה הזאת. אנשים באים לראות כדורגל. קודם כל צריך לתת תמורה, גם אני רוצה אליפות, אבל זה לא נכון להגיד שהכל נגמר, יש עוד 22 משחקים".

על מחאת האוהדים כנגד ניר קלינגר, אמר הבעלים: "מחאה נגד מאמנים שלא מצליחים זה לא דבר חדש, אני מכיר את זה. אני לוקח אחריות על איך שהקבוצה נראית. אני לא מתחיל להתעסק בעונה הבאה. בשלב ראשון אני רוצה לראות את החזרת הצבע ללחיים, החל משבת".

באופן ספציפי על המאמן שלו, אמר הבעלים: "אני מרוצה מהאיש, אבל לא מרוצה ממה שקורה בקבוצה. אני מעריך אותו כבן אדם, אבל לא אוהב את מה שאני רואה, כי צריך להביא לכר הדשא איכות וחדוות משחק. אני אפיק לקחים. יש דברים שראויים לתקשורת, אבל יש דברים שנכונים לחדרי חדרים, אבל לענות כרגע איזה לקחים אקח הלאה, זה לא רציני".

לגבי ההתבטאויות של איל ברקוביץ' בתקשורת, הוסיף הרציקוביץ': "לא הייתי מרוצה מהאינסידנט הטפשי הזה, הוא יודע את זה ואני משוכנע שהוא מצטער. מבחינתי איל שחקן מכבי ת"א ועד כמה שאני יודע, הוא ימשיך עד לסוף העונה. מה יהיו ההתפתחויות מעבר לזה? כל מילה שאגיד, יכולה להשתנות".

הרציקוביץ' התייחס לדבריו של הבעלים של בית"ר ירושלים, ארקדי גיידמק, שהביע מורא מקבוצת הרוכשים המתממשת של הפועל ת"א (רומן אברמוביץ' ולב לבייב), אבל לא ממש ספר את יענקל'ה שחר ובכלל לא התייחס למכבי ת"א: "קשה לי להתייחס לגיידמק, אבל בהחלט יכול להיות שהכיוון שהוא מוביל אליו לא יהיה חיובי. אם הם הגיעו, אז בואו נהנה מהדברים הטובים שהם יכולים להביא. עניין זה דבר שמביא אוהדים וכיף. לגבי הדברים הפחות טובים, נצטרך להתעסק בהם כשהם יגיעו. הכסף הוא לא השחקן היחיד. הייתי סופר כל אחד, בהחלט קבוצה שיש לה הרבה אוהדים ואני מוקיר את כל הקבוצות האלו".

"יש לנו עוד מטרות השנה"

הרציקוביץ' לקח אחריות בלעדית על בניית הקבוצה השנה: "את הקבוצה של השנה בנינו אנחנו, שזה כולל את ניר ואלי, כשאני אחראי על הכל, כי הם עובדים אצלי. הסגל היה גדול, כי אם היינו באירופה, אז היה צריך עומק בספסל וזה לקח מהעונה שעברה. יש שלושה חלוצים בקבוצה, אבל היתה תקלה עם שניים מהם".

המנכ"ל אלי דריקס דווקא לא התנגד להעביר אחריות על בניית הקבוצה: "יש במכבי חלוקת תפקידים. ניר מביא את הדרישות שלו ובוודאי שהאחריות היא של קלינגר, אני נמצא בתפקיד ניהולי. על הקטע המקצועי הוא האחראי הבלעדי, הוא מחליט ומתווה דרך מקצועית לקבוצה".

דריקס התייחס שוב לאפשרות תחלופת השחקנים: "למכבי ת"א אין שום כוונה לשחרר שחקנים, נכון לכרגע. כמועדון גדול כמו מכבי תל אביב, יש לנו עוד מטרות השנה, כולל לסיים במקום שיביא את אירופה שנה הבאה, ומחוייבות לקוני הכרטיסים שרוצים לראות כדורגל טוב. נחכה לסוף העונה ונבין איפה טעינו ואם טעינו ונפעל".

בנושא איל ברקוביץ', אמר המנכ"ל: "ההתבטאויות של איל עשו נזק, לא אהבנו את זה. הוא התנצל ולא אהב את מה שקרה. מכבי זה מועדון שמתנהל בצורה מסודרת ואנשים צריכים להתיישר לפי הקו של המאמן. לא מקובל עלי ששחקן שלא בהרכב, לא יגיע, כשאני הייתי שחקן, גם כשלא הייתי בסגל, תמיד ישבתי ביציע והחזקתי אצבעות לקבוצה. אבל מצד שני, בנקודה הספציפית של המשחק הרגיש בחיפה, אני מבין אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully