וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלאה הלאה, חדש חדש

שחר פרנהיימר

25.11.2005 / 19:10

ניר קלינגר עם מהפיכה בהרכב ינסה לנצח את מכבי פ"ת, מכבי נתניה תנסה ליצור עניין בליגה מול מכבי חיפה. קשטן מול הפועל פ"ת, ואשדוד מול כפ"ס. בשישי: נצרת עילית - סכנין 2:3

נצרת עילית - בני סכנין 2:3

לופא קדוש וסכנין רצו לסיים את הסיבוב הראשון בסטייל, ואם אפשר גם מעל הקו האדום. אבל אלילת המזל וגם הנאיביות, היו היום (שישי) נגדם, ואחרי 4 משחקים ללא הפסד נוצחו הסכנינים בידי נצרת עילית, 3:2.

הסיפור היה שני המהפכים, אחד לכל קבוצה, שעיצבו את רוח המשחק. אחרי יתרון של ישראלביץ' (21), סכנין חזרה משום מקום עם שער עצמי של דה אוליביירה (בהופעת בכורה), ועוד אחד של קונדופוני. אחרי המחצית איווניר עשה את השינויים שלו, והצליח בצורה מדהימה תוך שתי דקות (68, 69) להפוך את התוצאה משערים של אוליביירה ושחר סימנטוב, כשעל המלאכה מנצח איתי שכטר, חלוץ נבחרת הנוער, בהופעה מצוינת.

ראוי לציון הקהל הרב שהגיע מסכנין, והכניס כנראה בטעות את המוטיבציה דווקא בשחקני המארחים. במחזור הבא תחזור סכנין הביתה ותארח בקומפלקס 'דוחא' את האלופה, מכבי חיפה.

מ.ס אשדוד - הפועל כפ"ס (שבת 17:00, לירן וקסברגר)

פצועים: אין

מספרים: אשדוד, יחד עם סכנין, ספגה העונה הכי הרבה שערים (19); ניצחון כפר סבאי יעלה אותה מעל הקו האדום ויוריד לשם את אשדוד; אשדוד וכפר סבא לא ניצחו כבר 7 מחזורים ברציפות.

בשורה אחת: אלישע לוי מגיע למגרש בו אימן שנתיים וחצי, ואותו עזב במהלך עונה שלישית לא מוצלחת. האם באצטדיון הי"א הוא גם יפרד מכפר סבא?

מן העיתונות: "אני מוכן לעלות למשחק הזה בכל מחיר, אפילו עם גבס" (לירון זרקו הכפר סבאי. בקצב בו משחקת הקבוצה שלו הוא באמת יכול לשחק גם עם גבס)

הימור: אשדוד תצא מהתקופה הרעה. 1

הפועל פ"ת - הפועל ת"א (שבת 17:00, מאיר לוי)

ייעדרו: הפועל ת"א - אליניב ברדב (פציעה), טל חן (פציעה, בספק). הפועל פ"ת - ארז אליאב, דניאל היידמן ואנג'לו אליסטר (צהובים).

מספרים: הפועל פ"ת עם שני ניצחונות רצופים מאז הגעת ניר לוין; בעונה שעברה לא הצליחה הפועל ת"א לנצח את הפועל פ"ת - שני הפסדים ותיקו: ניצחון של האדומים יכול להעלות אותם למקום השני, לראשונה העונה.

בשורה אחת: דרור קשטן מגיע למגרש בו עשה את הקאמבק בעונה שעברה בליגת העל, ומביא איתו את הרכש הטרי מהאורווה, איליה יברויאן.

מן העיתונות: "כנראה שאנחנו נעזוב בסוף העונה, אם אברמוביץ' יגיע. הוא מן הסתם יביא אנשים משלו" (חברי הנהלת הפועל ת"א מבכים את האבטלה הגואה בליגת העל מאז הגעת האוליגרכים הרוסים)

הימור: ניר לוין ינסה להשיג ניצחון שלישי, הפועל ת"א תנסה לא לבייש את קשטן. X

מכבי ת"א - מכבי פ"ת (שבת 19:00, שי שטרית)

המשחק ייערך באצטדיון רמת גן בגלל שיזרוע חורף באצטדיון בלומפילד.

פצועים: אבי סטרול, כריסטיאן גונזלס, ג'ובאני רוסו, ז'וז'ה דוארטה (בספק)

מספרים: פ"ת עם 7 משחקים ללא ניצחון; מכבי ת"א כבשה הכי מעט מבין חמישיית הצמרת; המאזן בין שתי הקבוצות בעונה שעברה עומד על 1:2 לטובת הלוזונים.

בשורה אחת: קלינגר חיכה עד שהעונה תלך לאיבוד בשביל להתחיל לעשות את השינויים שהתבקשו מזמן. דוארטה, רוסו וקאקו ירדו לספסל, ברקוביץ' ונמני יחזרו לשתף פעולה, כשטריקה ולירן כהן ישחקו באגפים. אופיר חיים צפוי לקבל הזדמנות בחוד.

מן העיתונות: "אני מתבייש באיך שהקבוצה נראית" (אחרי 10 מחזורים, אלי דריקס פותח את העיניים)

הימור: שתי הקבוצות צריכות לנצח באותה מידה, אבל השינוי בהרכב של מכבי צריך לעשות את העבודה. 1

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מכבי נתניה - מכבי חיפה (שבת 19:00, ערן פרוסט)

פצועים: שלומי ארבייטמן

מספרים: עידן טל, מיכאל זנדברג, יניב קטן וגוסטבו בוקולי כבשו יחד 18 מ-20 השערים של מכבי חיפה; מעולם קבוצה בישראל לא פתחה פער 10 נקודות מהמקום השני כבר אחרי עשרה מחזורים.

בשורה אחת: בפעם האחרונה בה נתניה יצאה לרצף 4 משחקים ללא הפסד, זה קרה אחרי 3 משחקים ללא ניצחון. האם ראובן עטר והקופסה יהיו אלה שיפתיעו את המכונה המשומנת מחיפה?

מן העיתונות: "הוא החליט לעזוב וכנראה שזה מה שמגיע לו מהקהל" (אריק בנאדו מגיב לשריקות הבוז הצורמות מצד הקהל לכיוונו של ג'ובאני רוסו במשחק מול מכבי ת"א)

הימור: בגלל מה שצויין שני סעיפים למעלה, ובגלל שבאמת כבר נמאס, אנחנו הולכים על נתניה. 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully