וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוף החול טס נמוך

24.11.2005 / 11:44

איך עלתה פיניקס בחמישייה ננסית ששיגעה את יאו, למה לא שיחק פרנסיס, איך הדליק בוגט את הבאקס ומי משווה בין דאנקן לוילנואבה?

אורלנדו מג'יק נאלצה להושיב את כוכבה, סטיב פרנסיס, ביציע בניצחון 83:91 על הוושינגטון וויזארדס. הסיבה למנוחה של פרנסיס: תאונת דרכים קלה שעבר עם רכבו בשבת. פרנסיס סובל מחבלות בחזהו, בכתפו ובצלעות. הוא הוחלף על ידי קיאון דולינג, שקלע 11 נקודות ומסר חמישה אסיסטים.

מי שכן שיחק למרות פציעה הוא אנדרו בוגט. הסנטר האוסטרלי של מילווקי שבר את אפו ממרפק ששלח לעברו אלן אייברסון מפילדלפיה (ולא זכה לתגובת השופט). האירוע התרחש בסיום הרבע השלישי, בוגט לא ירד מהמגרש והבאקס שאבו עידוד מהעובדה שהמשיך לשחק והפכו פיגור לניצחון 97:108.

"שיחקתי על רגשות אחרי האירוע. האמת היא שהייתי בהלם כשהוא קרה, לא ראיתי בעיניים, אבל למרות שידעתי שהאף שבור, התאוששתי ולא כאב לי לאורך המשחק", אמר בוגט בסיום.

משחקו הראשון של הרוקי אייק דיוגו, בחירה מספר 9 בדראפט האחרון, עורר הרבה עניין בגולדן סטייט ווריירס. דיוגו שבר את ידו במחנה האימונים של הקבוצה ולא שותף כלל בתריסר המשחקים הקודמים. הוא נכנס 3:52 דקות לסיום הרבע הראשון במשחק מול סן אנטוניו. "אתן לו יותר דקות בהמשך", אמר המאמן מייק מונטגומרי, ששילב את הפורוורד הכשרוני רק 14 דקות.

מבחינת התוצאה, העידן של דיוגו בגולדן סטייט לא נפתח בצורה מזהירה, אבל עם הספק אישי לא רע בכלל. הווריירס הפסידו 113:89, כשהוא קולע 11 נקודות (4 מ-7 מהשדה, 3 מ-3 מהעונשין). הוא גם קטף שלושה כדורים חוזרים. גולדן סטייט קלעה רק ב-38 אחוז, מה שלא הפריע לטרוי מרפי לחגוג על טים דאנקן עם 27 נקודות.

עוד חדשות בנושא פציעות: סמואל דאלמבר, שחתם הקיץ על חוזה חדש עם פילדלפיה, צפוי לחזור במשחקים הבאים ולשדרג את הקו הקדמי של הסיקסרס.

כמה נמוך אפשר לרדת?

מאמן פיניקס מייק ד'אנטוני החזיר בעונה שעברה את הסמול בול לאופנה. אמארה סטודמאייר זז לעמדת הסנטר, שון מאריון לעמדת הפאוור פורוורד, והסאנס אצו רצו בדרך למאזן מפתיע של 20:62. הריצה נעצרה בגמר המערב, שם טים דאנקן ונאצר מוחמד טיילו מתחת לסלים בדרך לניצחון 1:4.

בקיץ הגיעו לאריזונה קורט תומאס ובריאן גרנט כדי לעבות את איזור הצבע, אבל לאור היכולת החלשה של השניים, ולאור פציעתו של אמארה, ד'אנטוני מתחיל לשלוף שפנים מהכובע.

בניצחון הלילה 88:100 מול יוסטון, עלו השמשות עם חמישייה מוזרה ביותר: סטיב נאש, ראג'ה בל, בוריס דיאו, ג'יימס ג'ונס ושון מאריון. כלומר, בלי סנטר ואפילו בלי פאוור פורוורד. ולהזכירכם, ממול עמד הסנטר הגבוה בליגה - יאו מינג ו-226 סנטימטריו.

פיניקס רצו ללא הפסקה ודחפו את הכדור קדימה, וזה הוביל לכך שג'ף ואן גנדי לא הצליח לשלב את הסיני שלו בהתקפה. 8 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-27 דקות בלבד, והפעם לא בגלל בעיית עבירות אינה התפוקה שלה מצפים כשהגבוה המרכזי ממול הוא בכלל סמול פורוורד.

משחק הריצה של הסאנס התבטא ב-33 אסיסטים, והידיות היו פתוחות מחוץ לקשת - שם נפלו 14 מ-27. וגם חסרון הגובה לא היה משמעותי מדי כאשר מאזן הריבאונדים עמד על 44:50 לטילים.

בטורונטו בונים שושלת אליפויות


צ'רלי וילנואבה, הרוקי של הראפטורס, עדיין בהיי מהניצחון של מיאמי השבוע, הראשון שלהם העונה. באחד האימונים האחרונים הוא אמר לתקשורת שהשילוב שלו עם כריס בוש מזכיר לו את זה של דיוויד רובינסון וטים דאנקן. האופטימיות שלו הוליכה אותו לחשוב שיש בקו הקדמי של טורונטו מספיק כשרון בשביל שתי אליפויות מינימום. ממרומי התחתית של הבית האטלנטי, האוהדים הקנדים כבר מתחילים לתפור חליפות ולהלחין שירי אליפות. אין טעם לצחוק עליו, שכן הילד כבר עשה בעצמו את כל העבודה, אבל נותר רק לשאול מי מבין הצמד בוש-וילנואבה הוא דאנקן, ומי הוא רובינסון? מכיוון שבוש משחק כסנטר, נותר רק להסיק מכך שהרוקי הצעיר העז להשוות בינו לבין מי שזכה פעמיים ב-MVP של הליגה ושלוש פעמים ב-MVP של הגמר.

הבעלים של מינסוטה מתעקש: גארנט לא הולך לשום מקום

גלן טיילור, הבעלים של מינסוטה, מתעקש שמינסוטה לא תשלח את קווין גארנט לשום מקום עד שיפוג חוזהו ב-2008/9. "אם זה היה תלוי בי הייתי מבטיח לכם שהוא יישאר כאן כל החיים", אמר. כזכור, בימים האחרונים החלו השמועות מסביב ל-KG לקבל תאוצה. הניו יורק ניקס, הדטרויט פיסטונס, הגולדן סטייט ווריורס, השיקגו בולס וקבוצות נוספות הוזכרו כמועמדות לקלוט את שירותיו של הביג טיקט. אולם כעת טוענים מקורבים לשחקן שהסיכוי היחידי שימצא בית חדש יהיה אם הקבוצה לא תעפיל לפלייאוף העונה. כלומר, העונה הוא יישאר זאב בכל מקרה.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully