וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אטלנטה ניצחה בדטרויט, דנבר בדאלאס

25.11.2005 / 7:59

הפאלקונס, במחצית ראשונה מצוינת, התאוששו משני הפסדים בניצחון על הליונס 7:27. הברונקוס קצרו ניצחון תשיעי, בהארכה, 21:24 על הקאובויס

דטרויט ליונס (7:4) - אטלנטה פאלקונס (4:7) 27:7

הפאלקונס ידעו שהפסד נוסף אחרי שני הביתיים ירחיק אותם מהפלייאוף, ועלו נחושים. מייקל ויק, למרות פציעה מעיקה ברגל, פתח בריצות ארוכות ואטלנטה עלתה ליתרון 0:10 לאחר שער שדה של טוד פיטרסון וטאצ'דאון של טי ג'יי דאקט ברבע הראשון. ויק, שסיים עם 57 יארד ריצה, ו-ווריק דאן המצוין (111 יארד) טחנו את הגנ הפאלקונס, כשההגנה המצוינת שלהם מונעת מג'ואי הרינגטון לתפקד. הרינגטון הוחלף לקראת סיום המחצית, כשהתוצאה 0:17 לאטלנטה, על ידי ג'ף גארסיה, אחרי שהשלים בסך הכל 6 מ-13 מסירותיו, ל-67 יארד עם כדור אחד שנחטף. גארסיה לא הצליח לעצור את הדימום, ואטלנטה עלתה אחרי ההפסקה ליתרון 0:24. את שני הטאצ'דאונים האחרונים הבקיע אלג'י קראמפלר, הטייט אנד המצוין, שסיים עם 104 יארד בנוסף. ויק סיים עם 146 יארד מסירה, שני טאצ'דאונים ואיבוד אחד סמוך להפסקה.


דאלאס (4:7) - דנבר (2:9) 24:21

משחק משובח של הרבה סמאש מאות' היה בטקסס, כשהקאובויס החמיצו הזדמנות לנצח בתום הזמן החוקי והברונקוס לקחו את הצ'אנס בשתי ידיים. הניצחון התשיעי של דנבר העונה מקרב אותה לראשות בית ה-AFC מערב, כשכבר בניצחון הבא היא צפויה לחתום על העפלה לפלייאוף.

שתי גולות כותרת מהצד של דנבר למשחק: האחת - ג'ייק פלאמר נחטף לראשונה מזה 229 מסירות על ידי ההגנה המעולה של דאלאס. השניה: גם בלי טאטום בל ועם מייק אנדרסון בכושר לא טוב, לברונקוס יש משחק ריצה. רון דיין הגיח בסך הכל שבע פעמים, אבל ל-98 יארד וטאצ'דאון. הריצה הגדולה שלו, 55 יארד, סידרה לג'ייסון אילאם מצב מצוין לשער שדה בהארכה, וקצת יותר מדקה מתחילתה, בעט אילאם מ-24 יארד למסגרת כדי לנצח את המשחק עבור דנבר.

פלאמר היה בינוני, בעיקר לאור היכולת הגבוהה שגילה לאחרונה. הוא השלים 15 מ-24 מסירותיו, ל-162 יארד וטאצ'דאון. מהצד השני שגה דרו בלדסו במסירה שתורגמה לטאצ'דאון של צ'אמפ ביילי בצד השני, אבל בכללי היה סביר ביותר, עם 29 מ-44 ל-232 יארד, שני טאצ'דאונים ושני איבודים. מה שכן, אם דאלאס רוצה להגיע לפלייאוף וגם לשרוד בו, מומלץ לנהל משחק טוב יותר בשתי הדקות האחרונות, כי גם בשתיים שבסיום המחצית הראשונה וגם בדקה שבסיום המשחק היא נראתה שערורייתית. בילי קאנדיף, הבועט שנופה מהסגל בתחילת העונה וחזר לקבוצה, החטיא שער שדה מ-34 יארד חמש דקות לסיום, ובשיוויון 21:21 זו התבררה כהחטאה קריטית במיוחד. ג'ייסון וויטן הטייט אנד עם 82 יארד וטאצ'דאון, קישון ג'ונסון עם 59 והבקעה אחת.

בית המשפט הכריע לטובת האיגלס

גם בוררות לא הצילה את טרל אוונס מעצמו. התופס הגיש עירעור על החלטת הפילדלפיה איגלס להשעותו עד סוף העונה, והשופט ריצ'ארד בלוך לא התרשם: "בהתנהגותו ההרסנית הפר אוונס את חוקי המועדון והיווה עליו איום".

מי שהיה מאוכזב מלבד אוונס הוא איגוד השחקנים, שקיווה שהבוררות תלך לצד שחקני הליגה. "אנו מאוכזבים מההחלטה", אמר היועץ הכללי של האיגוד, ריצ'רד ברתלסן, "ההחלטה מתעלמת לחלוטין מהעובדה שאם מועדון לא רוצה שחקן, הוא חייב לספק לו עבודה במקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully