וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על שלושה ועל ארבעה

24.11.2005 / 9:27

אנדריי שבצ'נקו עם רביעייה, קוביאשווילי משאלקה ואדריאנו עם שלישיות, והסופרלטיבים עפים. לושמבורגו "מרגיש חזק להמשיך"

אנדריי שבצ'נקו, חלוצה האוקראיני של מילאן, התפרק אתמול (רביעי) באיסטנבול על פנרבחצ'ה. רביעייה של שבה ועוד לפחות שלושה מצבים שבהם יכול היה להבקיע הפכו אותו לגיבור המחזור החמישי במשחקי ליגת האלופות.

"הלוואי שיכולנו ללמוד ממילאן ומשבצ'נקו", הודה כריסטוף דאום, מאמן פנרבחצ'ה, אחרי התבוסה. "לא התגברנו על חסרונם של שחקני מפתח וזה פגע בנו. ההבדלים גדולים מדי".

קרלו אנצ'לוטי, המנצח, הריע כמובן לחלוץ שלו: "הוא הבין את הגנת פנרבחצ'ה מהשניה הראשונה. פשוט מדהים מה שהוא עשה שם ברחבה. כל הקבוצה שיחקה טוב, והוא במיוחד".

לבאן קוביאשווילי, הגרוזיני הבינלאומי של שאלקה 04, טרם הבקיע העונה עד אמש. הוא היה זקוק להסתגל לתפקידו החדש בכנף שמאל. אבל קוביאשווילי התפוצץ עם שלושער נגד איינדהובן (0:3). שניים מהשערים היו אמנם בפנדלים, אבל בשביל קוביאשווילי זו הייתה היסטוריה: "מעולם לא הבקעתי שלושה שערים במשחק אחד. לקחתי את שני הפנדלים וביצעתי אותם בצורה טובה, ואני שמח על ההזדמנות שניתנה לי לבעוט אותם".

רלף ראנגניק, מאמן שאלקה, אמר: "קובי גילה אחריות בפנדלים ובמשחק המצוין שלו. ראפינייה וסורן לארסן הם בועטי הפנדלים שלנו, אבל הם לא היו על המגרש והייתי צריך לפנות למישהו אחר. אני שמח שעשיתי את הבחירה הנכונה".

חוס הידינק, מאמן איינדהובן, הודה כי לקבוצתו הגיע להפסיד: "שיחקנו רע מאוד, הפנדלים היו מוצדקים ובכלל - זו הייתה הופעה מביכה שלנו".

אדריאנו הבקיע שלושער בניצחון של אינטר 0:4 על ארטמדיה בראטיסלבה ואמר: "הכי חשוב היה להיכנס לכושר. קצת פחדתי לפני המשחק הזה, אבל בסופו של דבר הוא יצא לטובה. אני מודע ליכולות שלי, ולא נלחצתי מהעובדה שלא הבקעתי הרבה זמן". לואיש פיגו הוסיף: "הניצחון חשוב מאוד, אבל ההעפלה לשלב הבא עוד יותר".

מעמדו של ואנדרליי לושמבורגו כמאמן ריאל מדריד התערער עוד יותר לאחר התיקו 1:1 בסנטיאגו בירנבאו עם ליון. אבל למאמן הברזילאי אין כוונה לפנות את הכסא: "אני מרגיש מספיק חזק בעמדת המאמן. אני לא מוטרד מהעובדה שעלינו רק מהמקום השני. יש לנו דברים לשפר ונשפר אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully