וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספין של קלינגר

איזי עין דור

24.11.2005 / 8:06

בכל פעם שמאמן מכבי ת"א בסכנת פיטורים, הוא מעיף שחקן. זה התחיל בנמני, המשיך בפנטסיל ועכשיו גם בלסינג קאקו

נדמה כי אחרי כל הפסד גדול, כזה שמעלה שאלות סביב עתידו של המאמן, מכבי ת"א מתחילה לשחרר שחקנים. המטרה, מעבר לקיצוץ עלויות ולזיעזוע המערכת, ברורה: להסיט את תשומת הלב מניר קלינגר. אחרי ההפסד לז'ילינה, אבי נמני שילם את המחיר. אחרי התבוסה במינכן, ג'וני פנטסיל הלך. עכשיו, אחרי ההפסד למכבי חיפה, בלסינג קאקו הוא השעיר לעזאזל. מוזר: אותו קאקו, שהיה כל כך גרוע מול חיפה, לפי הצוות המקצועי, שיחק 90 דקות. ארז מסיקה, שגם הוא ספג מטח של ביקורת, שיחק 82 דקות. בכלל, החילופים של קלינגר במצב של 0:2 למכבי חיפה, היו מאוחרים ונועדו למנוע התפרקות. במלים אחרות, לשמור על הכסא, וזה לא קרה בפעם הראשונה. אם קלינגר חושב קודם כל על הג'וב ולא על ניצחון במשחק, אז ללוני הרציקוביץ' יש בעיה.

נכון, העונה באמת נגמרה ויש מקום לשחרור שחקנים, אבל לאו דווקא מסיבות כלכליות, אלא כחלק מתהליך בניית הקבוצה לעונה הבאה. על כל שחקן צריכה מכבי לחשוב בצורה רצינית, ולא לשחרר מהבטן. קאקו הצליח בבאר שבע ואשדוד ואף התקבל לקבוצת פרמייר ליג. יש לו עוד כמה שנים לתת וצריכים לתת לו עוד הזדמנות, כי לא הוא הבעיה של מכבי. ז'וזה דוארטה, שהחל את הקריירה האירופית בברוז', הוא אחד החלוצים הזרים הכי טובים שנחתו פה בשנים האחרונות, ולמכבי אין כרגע בסגל אינפלציה של שחקני חוד. את טריקה, שחקן לא רע ותו לא, כלל לא היה צריך להביא.

אם קלינגר נשאר (וכנראה שהוא ישאר), הגיע הזמן שיצליח למצוא את המקום בהרכב לארבעת השחקנים הכי יצירתיים שלו (נמני, ברקוביץ, רוסו ולירן כהן). אם כל כך הרבה מאמנים באירופה מצליחים לעשות את זה, אין סיבה שגם בליגה שלנו לא ינסו. תחשבו מה היה קורה אם קלינגר היה מאמן את ברצלונה. קרוב לודאי שהוא לא היה מוצא מקום למסי ורונאלדיניו ביחד, שלא לדבר על דקו וז'ולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully